Jump to content

צהוב סקסי

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אצלי זה חובה שננצח בקריית אליעזר.. אבל לצערי אני לא מאמין שזה יקרה, ראיתי את חיפה העונה, הם עם אש בעיניים ואוהדים שלהם רק מחכים לזיין אותנו.. לא נורא אפשר לקחת אליפות גם בלי קריית אליעזר המקולל..
  2. יש לו טאץ מדהים וטכניקה גבוהה, מחפש רק למסור ולפרגן אבל יודע גם להבקיע בצורה מצוייינת. רכש ששיפר אותנו ב-2 רמות..
  3. לצערי יש לנו כיום קהל של קוקסינלים, אין לנו שירים טובים אלא אותו שיר קבוע כבר 10 שנה "הו הצהוב עולה" שרק הוא עובד במשחקים נמאס לי מהקהל הזה, אנחנו לא מנצלים אפילו עשירית מהפוטנציאל שיש לקהל שלנו...
  4. שמתי בווינר 4+ שערים במשחק של הסיטי.. פגעתי כבר עם יונייטד..
  5. מזכרון יעקב. חברים רבים אוהדי חיפה. יש בעיה? ואיפה ראית שאני מפרגן להם? פשוט אומר את דעתי עליהם שרבים מסכימים איתי. מחר שיהיה משחק שלנו אני אדבר עלינו, מה לעשות שהנושא החם הוא על משחקי המחזור ועל חולצות?!?
  6. המלצות אם אתה רוצה קב"א גבוה: בריאיון אל תתגרד, בשום מקום, לא בגב, לא באף,לא בשיער, ולא בזקן. אם תשאל אותך שאלות, אל תראה לה שאתה בעייתי אבל תראה לה שאתה לא פרייאר. אל תשחק אותה גבר, כי אתה נראה פתטי, תנסה להראות שאתה יודע להתבטא היטב. תצחק ותחייך הרבה, ויש לך קב"א של מינימום 54. מובטח.(מכיר מישהי שמשרתת בזה)
  7. לא התפרקו? חיפה- כיאל, קינן, טישיירה, מסיללה, קולמה, חמד, ארביטמן, רפאלוב ונראה לי יש עוד.. הפועל- צילי וגילי, זהבי, אניימה, דה סילבה, נאתכו ועוד.. ההבדל ביניהם שחיפה לא ניצלה נכון את הכסף. עם הסוכנים המדהימים בארצנו, כל שחקן יכול להגיע לחו"ל בקלות. תאמין לי שגם לנו זה יקרה.
  8. אני רוצה קבוצה יציבה שתרוץ 3-4 שנים ביחד ותחזור להיות האימפריה הגדולה בישראל. אני מאוד חושש שאם נלך עד הסוף, יפרקו אותנו בקיץ כמו שפירקו את חיפה והפועל.
  9. טפו טפו טפו, אני חוזה לנו עתיד צהוב איתו. הבאסה שהוא יוכל לתת 2 עונות גדולות במקסימום.
  10. מכבי חיפה והפועל הם פראיירות ברמה שלא תיאמן. ברגע שהם מעוניינות בשחקן כלשהו, הקבוצה המוכרת מכפילה את המחיר של השחקן פי 8. הם קנו אחד אורי אלקיים (משהו כזה) בחצי מיליון שקל בעוד שאנחנו קנינו את ראדי ב100 אלף בלבד! כנ"ל הפועל שהלוזוניה עושה להם בית ספר עם 2 מיליון יורו על חצי כרטיס של שחקן. לגבי האצטדיון החדש, הוא ממוקם להם במיקום מושלם בשבילם. קרוב לגוש דן (שיש להם שם לא מעט אוהדים), ויש להם גם את מנהרות הכרמל שקרובים לאצטדיון. וגם אם יבואו 10 אלף אוהדים ישמעו אותם עם האקוסטיקה שבונים שם. יש להם את היכולת להביא 20 אלף כל משחק. דבר אכזרי זה אם נעלה בעז"ה לליגת האלופות ונשחק באצטדיון החדש שלהם. אאוץ'.
  11. עטר נראה לי מאמן שלא טמבל. ברגע שהוא יקלוט שהוא כישלון הוא יפרוש ויתפטר לבד. חברים שלי שהם אוהדי חיפה אמרו לי שהשריקות לא היו לרובן והם דווקא מבינים את המצב ומעריכים את השחקנים שרוצים ונלחמים. תראה לגבי הקהל שלנו, אנחנו אולי לא מפונקים אבל מאוד מלחיצים וצריך להודות בזה, וזאת הסיבה שנמני עזב. אני מקווה שאחרי ההפסד הראשון שלנו, אנחנו נישאר רגועים וכנ"ל אוסקר, ואז חיפה תישאר מאחור, כי כמו שכתבתי אני מאוד חושש שהם יתרוממו ובגדול, יש להם את זה.
  12. הקהל שלהם אולי מפונק, אבל לגבי עטר, אני יכול להבטיח לך שלא ישרקו בוז גם עוד 10 הפסדים. בדוק. אגב, להבדיל משנה שעיברה שהם איבדו נקודות ונראו כמו החרא שלי, השנה הם נראים יחסית טוב למרות אובדן הנקודות, אני שמח שלפחות אנחנו כבר עם פער גדול ויהיה להם קשה לסגור אותו..
  13. הסגל הרחב הזה יכול להיות מאוד מסוכן לנו.. ברגע שיהיו שחקנים ש"מאוכזבים", הם ישר ילכלכו ויתסיסו וילכו לתקשורת.. אני חושב שיש לנו סגל נהדר, אבל רחב מדי ובכל זאת אני לא כל כך מוצא מי מיותר.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.