Jump to content

הסעות השחקן ה-12

משתמשים רשומים
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

  1. ביום שני מכבי תצא למשחק נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר כולם יודעים כמה קשה למכבי בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה וכמה זמן היא לא ניצחה אותה שם. השחקן ה-12 מוציא הסעה בשיתוף עם הנהלת מכבי , ההסעה תצא ב16:45 מקרית שלום וכעבור כחצי שעה (17:15) במחלף הסירה. עלות הנסיעה הלוך חזור היא 30 ש"ח. בואו לעזור למכבי לנצח במשחק כל כך חשוב , בואו לעזור למכבי לנצח במשחק כל כך קשה. להרשמה יש לשלוח הודעה פרטית למשתמש "הסעות השחקן ה-12" או בטלפון 052-5254227(בן) ולציין שם , טלפון , ומקום עלייה. הפעם זה שלנו , לא חוזרים בלי ניצחון!
  2. ביום שבת הקרוב מכבי תצא למשחק חוץ נגד הפועל עכו במסגרת המחזור השישי של ליגת העל כמו תמיד השחקן ה-12 מוציא הסעה. ההסעה יוצאת בשיתוף עם מכבי , ותצא מקרית שלום בשעה 16:15. ההסעה עולה 30 שקלים הלוך חזור מכבי במומנטום טוב , תבואו לעזור לה לשמור עליו! הדלק יקר , הנסיעה ארוכה , תשאירו את המכוניות בבית ובואו בהסעה לפרטים להרשמה ושאלות ובקשות ניתן ליצור קשר בטלפון 052-5254227 - בן או לשלוח הודעה פרטית ליוזר(הסעות השחקן ה-12)
  3. לצערנו לא יהיו עצירות בדרך לאיסוף אנשים. אנחנו מקבלים אוטובוס ממכבי ומקבלים מהם את ההנחיות.
  4. יש עוד אפשרות להרשם. משלמים לפני שעולים לאוטובוס בק"ש. לגבי תחנות עצירה וכדומה נעדכן מחר.
  5. ביום שני תשחק מכבי נגד הפועל באר שבע בוסרמיל במסגרת המחזור החמישי של ליגת העל כמו תמיד השחקן ה-12 מוציא הסעה. הפעם השחקן ה12 ומכבי מוציאים הסעה משותפת במחיר מסובסד של 30 שקלים לאדם הלוך חזור. ההסעה תצא מקרית שלום בשעה 17:15 מי שרוצה להיות עם השחקן במהלך ההסעה שיירשם בהודעה פרטית או בפלאפון 052-5254227 אם מישהו נרשם בשביל עוד כמה חברים שלו שיציין שמות וטלפונים של כל מי שעולה לאוטובוס. אנחנו מאמינים שמי שהיה בהסעה הקודמת יכול להעיד שהאווירה באוטובוס בדרך לא פחות מרגשת מהמשחק עצמו אז הדלק יקררר , תשאירו את המכוניות בבית ובואו בהסעה! לפרטים ,הרשמה , שאלות , בקשות , או סתם אם משעמם לכם בלילה 052-5254227 בן אוטובוס קרנבלללללל
  6. ביום שבת ה-15.9 תצא הקבוצה למשחק מול הפועל חיפה בקריית אליעזר בשעה 16:45. כמו תמיד, גם הפעם נוציא הסעות למשחק. ההסעה תצא מקריית שלום בשעה 13:30 (לא לאחר!) איסוף בצומת רעננה נגיע ב14:15 (תתעדכנו עם אנשים שבהסעה) איסוף בצומת בני דרור נגיע ב14:20 (תתעדכנו עם אנשים שבהסעה) מחיר ההסעה הוא 35 ש"ח הלוחזור בחזרה גם כן תהייה עצירה בצומת רעננה, ותחנת ההורדה היא בקריית שלום. להרשמה - לשלוח הודעה פרטית למשתמש הזה, או למס' הטלפון שבחתימה, לציין שם מלא, מס' טלפון, ומאיזה תחנה עולים, במידה ואתם רושמים אתכם מס' חברים לציין גם את השמות הטלפונים ותחנת העליה של החברים. ברגע שאתם נרשמים אתם מתחייבים להגיע בהסעה, במידה ואתם לא יכולים להגיע אתם מתבקשים לשלוח הודעה ולבטל. הדלק יקר, הנסיעה ארוכה, תשאירו את הרכב בבית ובואו בהסעה!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.