Jump to content

orensh

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. טוב, עכשיו זה מוגזם. בוא נגיד שאם ההרכב שהוא פירסם נכון, אז מי שהדליף לו , לא בהרכב
  2. מצחיק מה שהולך שם. יהיה עידוד כי הם נתנו 300 כרטיס לארגון אוהדים. עוד 250 נמכרו, והשאר הלכו למקורבים. לדוגמא: מאור בוזגלו 30 כרטיסים,אביתר אילוז 15, בנצי מהקיוסק 30 , הבנתם את הרעיון. אם אצלנו השחקנים היו גונבים כרטיסים לקהל במשחק עונה שאין אליו כמעט כרטיסים, הם היו גמורים.איזה זילזול באוהדים. אבל, אם האוהדים שלהם בקושי מציציים, שיסבלו, אצלנו זה בחיים לא יכול לקרות.
  3. לא יודע, חבר שמעביר אליי, נראה שצריך יותר מזה כדי שמישהו יפרסם או שישמע אמיתי. אני אפילו לא אומר מי זה כאן , כי יכול להיות שזה קישקוש - השם של המדליף, לא הידיעה.
  4. סתם שואל, אם נגיד פרימו ישב במסעדה באיזור דרום שם הוא ביקר את הבן הסטדנט שלו, וקיבל את ההרכב, וחבר ראה ממי פרימו קיבל את ההרכב, והעביר לי את זה באותו רגע, ואחרי שעה זה התפרסם, מה עושים?מנסים להעביר את זה לג׳ורדי או לא? הכל בתיאוריה ,כן?
  5. במשחקים האחרונים יש לי הרגשה שברק יצחקי, למרות שהוא בפני עצמו משחק טוב, תוקע את משחק ההתקפה . הוא לא מקבל כדור בצד ונכנס לאמצע בין הרגליים של זהבי ומפריע לו. במצב כזה צריך רק לצופף את האמצע וככה זהבי לא יוכל לנצל את היתרון הגדול שלו- כניסה לעומק ומצב של אחד על אחד או שניים על שניים.להיום יהיה טוב יותר לדעתי לשים את מיכה במקומו על הקו וטב״ח בצד שמאל,כשפריצה בשפיץ, ולתת לזהבי את החופש לרוץ לעומק בלי שחצי הגנה תחכה שם מוכנה.
  6. גדול. הפתעה זה שבורדו יפסידו , או שאנחנו נפסיד?
  7. תבדקו למי יש סוכנות הונדה ברחוב זבוטינסקי בפתח תקוה(רמז:זה לא של אנגלידיס)
  8. אני לא סובל את אבי לוזון . ההתנהלות שלו מגעילה אותי, הוא מחפש את הכסף של מכבי , הוא לא מבין בלקרב את הקהל לליגה והופך את החיים שלנו קשים(רדיוסים,לא מטפל בכרטיסי נוער,ספסרים, ועוד ), הוא שחצן ועושה מלא טעויות ועוד ועוד ועוד. אחרי כל זה , אני פשוט לא מבין מאיפה ללבנת והחברים שלה יש חוצפה לעשות מה שהיא עושה. הוא נבחר דמוקרטי, וכך צריך להדיח אותו. לא בטריקים בגלל חשבונות אישיים מהליכוד(האחים הלכו על הראש שלה במרכז הליכוד). עם כמה שאני לא סובל אותו, אסור להדיח אותו בטריקים, כדורגל זה לא ענף של בהמות. רוצה להדיח - תביאי מועמד טוב וקבלי רוב. אם היא תנצח ינחיתו עוד איזה עפיפון. שתביא את הכסף שהיא חייבת להביא ותתקדם.מי היא שתקבע ל1000 בעלי קבוצות מי ינהל אותם? אי אפשר להסכים לזה רק בגלל שהמלחמה היא בלוזון.הפעם זה לוזון. זה כמו עם כל דבר- כשתשתוק כשדופקים את האויב שלך(חיפה משחקת 3ימים אחרי אירופה),אז ישתקו כשדופקים אותך(3 ימים אחרי בש יש לנו פרנקפורט). לדעתי, אם היא תנצח כאן, לכדורגל אין עתיד. זה יראה שזה בסהכ סניף של מרכז הליכוד וצריך ללקק לשר/ה כדי למשול.ואז, מי ילחם במשטרה?בלאן?בעסקנים? הרי כל מה שצריך זה לתרום לאיזה חכ בליכוד כדי שיגן עליך מה״חיות״ מהכדורגל.
  9. מעניין - http://www.haaretz.co.il/mobile/.premium-1.2096031
  10. בגדול אני באוטומט עם האירגון, אבל מעניין אותי למה הבחור נעצר. אם זה בגלל משהו גזעני, אז עם כל הצער , זה אחריות שלו ולא של גולדהאר. בכל מקום שאפשר ביקשו והזהירו לא לקלל גזעני. אם מישהו לא הצליח לשלוט בעצמו, אז כמה שאני מתבאס בשבילו, ואני באמת מתבאס,אם תפסו אותו אז הוא אכל אותה. מכבי ביקשה והבהירה אפס סובלנות, ההנהלה והשחקנים עשו הכל להרגיע ,אפאחד לא הדליק את הקהל ואם מישהו למרות הכל טעה ותפסו אותו, אז החברים שלו צריכים ללכת איתו למשטרה, ולא כל הקהל לשתוק. ולדעתי הארגון היה מאוד חסר אתמול.
  11. תפתחו את כל האתרים, כל מה שקשור למכבי זה או רשמי מהקבוצה או המצאות. חיפה מספרים מה בנאדו אומר בתדרוך. מתי ראיתם כותרת כזו על מכבי - סוזה: תילחמו כמו אריות. אין את זה אצלנו, הכל מקורבים של מקורבים. היה כתוב שאייבינדר רוצה לעזוב ופתאום הוא משחק 20 דקות. אם שחקן מרגיש - והוא בטוח הרגיש שתופסים ממנו, הוא ידליף שהוא רוצה לעזוב? ועוד לביתר? הכל המצאות, במקרה הטוב מבוססות על מקורבים דרג שלישי ובמקרה הרע אפילו זה לא
  12. למה אי אפשר להתייחס לטענה של הבן אדם ומתיחסים למי שאמר אותה? זו עובדה שהביאו את מאנה להיות מגן פותח, ולא מחליף של זיו. זו עובדה שהוא מתאמן מספיק זמן כדי להיות כבר בהרכב. זו עובדה שהוא לא משחק במשחק חשוב. כנראה שיש בעיה איתו. או רמה, או כשירות. דוקא מענין למה הוא לא משחק בעמדה שהיא בעיתית לא רק לדעתי, גם לדעת 99% מהפורום וגם לדעת קרויף וסוזה שהביאו זר בעל מעמד - כדי לפתוח בהרכב, ולא כדי שיתן לזיו לנוח בגביע הטוטו. עם זה שמיכה , שאני מת עליו , משחק או לא, אני לא מתוכח. זה החלטה של מאמן שיודע מה יש לו ביד ומחליט מתי להשתמש. מאנה הגיע עם מעמד ולא מצליח בינתיים לתפוס את המקום שלו, ובגלל זה מעניין מה הסיפור שם.
  13. אם תעשה תוצאה טובה בבאזל, אין שום קבוצה שלא מהדרג הראשון והשני באירופה שהיא בלתי עבירה בבלומפילד. שום קבוצה. לא נפלנו נגד בארסה/ריאל/צלסי. סהכ קבוצה טובה יותר מאיתנו אבל אין סיבה שנתמוטט מולם שם.
  14. מסכנים באזל, נפלו על מכבי תל אביב
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.