Jump to content

רומק

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. שום בזיון ושום כלום! באירופה ובארה"ב אסור לעשן באיצטדיונים והיכלי ספורט! למה בנוקיה לא מעשנים? כי הוא סגור?! שהיו מעשנים במטוסים לא היו מעשנים ביד אליהו! גם שעישנתי לפני שהדלתי סיגריה בדקתי שאני לא מפריע לאף אחד. אני בעד שימכרו בירות באיצטדיון ויהיה אסור לעשן - כמו בארה"ב ואירופה. עישון במקום שבו יש אירוע ספורטיבי הוא פסול מהיסוד לדעתי האישית ואני מברך על החוק. כמו שבירכתי על החוק האוסר לעשן בפאבים ומקומות ציבוריים למרות שעישנתי. דרך אגב לכל אלה שבוכים שהורסים את הכדורגל ואת האווירה בכדורגל - בברים לא הורסים לכם את האווירה? אז למה אתם ממשיכים ללכת אליהם? כי זה עדיין סבבה.
  2. בבית במזגן לא מבין מה פסול בזה שבא לי לראות משחק דווקא שנוח לי והמחיר שווה לכל נפש, ומי אתה שתקבע שזה פסול שאני בא למשחקים אם בא לי? אתה יודע מי אמר פעם משהו בסגנון? היטלר... יש את הגזע הארי ויש את היהודונים.. האליפות הזאת שייכת יותר לך או לאדם שמלווה את מכבי במגרשים בטרנזיזטורים ובטלוויזיה משנות ה60? או סתם אדם שלא רוצה לבזבז כסף על מנוי אבל כסף למשחק אליפות בא לו לבזבז? כדורגל זה בילוי, יש כאלה שמעדיפים להוציא את כספי הבילוי שלהם על דברים אחרים. חחח שרמוטה... זה אפילו לא שווה תגובה. ושוב אתם מנסים להגדיר טרמפיסטים - אין לכם הגדרה רשמית, כל אחד עם ההגדרה שלו - בשביל סויר זה בכלל לא תופעה שלילית אלא אם מישהו לוקח כרטיס על חשבונו או על כמותו. בשביל מישהו אחר זה אחדש שלא יודע שירים או בא לזיין ת'שכל ובשבילך זה כל אדם שלא בא למשחקים ואין לו תירוץ מספיק טוב שמניח את דעתו של אדם מהישוב (?!?!) יש במדינה חצי מליון אוהדי מכבי לערך, בשנה טובה עושים מנויים 11,000 (אחרי שמכבי מועמדת בטוחה לאליפות, לפני כן היו 8000) אז מה.. 489,000 בני אדם בישראל (שאין להם מנוי) הם טרמפיסטים? אני מבקש שתצאו בהודעה מסודרת מטעם שקר כלשהו. בינכם לבין עצמכם הגדירו את המושג "טרמפיסטים" טרם אתם לוקחים בעלות על האליפות לפניהם... ברצבי - לזה התכוונתי, ברור שאוהדים שליוו את הקבוצה מרגישים את האליפות הזאת יותר, (היא אפילו "מגיעה" לכם יותר בקטע של ההרגשה) אבל האליפות הזאת היא של כל אדם המגדיר אתעצמו אוהד מכבי בארץ ובעולם - כל בנאדם שיכול סוף סוף להרים את הראש אחרי השנה הזאת ולהגיד - "המכביזם חזר! זאת מכבי תל אביב שאני אוהד"
  3. סויר, אב ובן שחיים בחיפה ולא יכולים להגיע לתל אביב כל שבוע. אוהדי מכבי... האב רוצה לקחת את הבן שלו לראות את הקבוצה נגד חיפה או הפועל חיפה - למה אתה צריך להיות לפניו?! עד שהקבוצה מגיעה לשחק בעיר שלו והוא יכול לראות משחק?
  4. אם הייתי כותב את התגובה שלי כמו שבאמת הייתי רוצה הייתי מקבל באן מהפורום כי פה אסור להגיד מה שבאמת חושבים על הארגון וחבריו אלא מה שהם מרשים לך להגיד עליו. ברצבי, אני מכבד אותך מאוד... ואני מקווה שנהנית לסוע עם מכבי לכל החורים. אני חושב שעם כל הכבוד אליך ולארגון ולכל החברים בו אחד אחד אין לכם שום זכות להגיד למישהו אחר שהוא פחות אוהד עם או בלי מירכאות כפולות, הוא אוהד אחרת ממך. מי אתה חושב את עצמך שתתנשא מעל אוהד אחר? מה הופך אותך ליותר טוב ממנו? אסכם את זה במשפט - האליפות הזאת היא לא יותר שלך משלי או יותר של סויר משלי. אבל בינכם לבין עצמכם אני בטוח!!! שהרבה יותר התרגשתם ממני ששרן הרים את הצלחת - את זה אני מקבל ומבין. אבל לא אתה ולא אף אחד שהוא אוהד שרוף שרץ אחרי מכבי לכל משחק ולכל אימון וגם לאימונים של הנוער והמשחקים של הנוער (סויר) לא יקח ממני ומכל שאר ה"טרמפיסטים" את האליפות הזאת.
  5. תחפש את הגרסא של queen - קל. או של רובין וויליאמס יחד עם קווין מהסרט knight's tale. (נדמה לי...)
  6. תגידו לי מה אתם מבלבלים ת'מח, לא יודעים שירים כן יודעים שירים?!?!? מתי פעם אחרונה שרתם את המרוקאי ואנשים יודעים שמוחאים 3 כפיים ואז 2 ואז שוב שלוש וחוזר חלילה? אז מה? מתוך 11,000 מנויים בבלומפילד רק 2000 הם אוהדים "אמיתיים" וכל השאר טרמפיסטים כי הם לא יודעים שירים? שלא נדבר בכלל על 95% מהקהל שלא יודע מתי לשיר "דגל" ומתי לשיר "סמל"... וואלה השנה לא הייתי משחק אחד של מכבי (ראיתי את כולם בלי יוצא מן הכלל בטלוויזיה בבית). יצא משחק שהיה לי קרוב לעבודה, כרטיס עלה חצי מחיר מכרטיס רגיל והשעה הייתה נוחה לי - אז אני טרמפיסט?! דרך אגב - לחלק מהטוענים פה - היו כ"כ הרבה כרטיסים למכירה שאף אחד לא היה צריך באמת לרפרש בוואן... היו 5 ימים לקנות כרטיסים והיו עוד מלא כרטיסים בקופות למי שרצה והיו יציאים חצי מלאים. חבל שלא אמרתם לכל אחד שמכרתם לו חולצה ב30 שקל שהוא טרמפיסט והאליפות היא לא שלו אלא שלכם. צבועים.
  7. זו נפילת מתח... עבדת כ"כ קשה וכשהגיע הרגע שאפשר לקטוף את הפירות אתה כבר מותש.
  8. העונה השלישית ממש לא מתקרבת לראשונה... מכל הבחינות. יש שם נסיון מיותר לעשות ספינים וחוץ מקטע ורבע הספינים ברורים... היו כמה דמויות ממש טובות בספרטקוס - ספרטקוס בעונה הראשונה עם כל מה שהוא עובר, הבחורה היפה שמכניסים לו לחדר כל פעם. בטיאטוס עצמו דופק שם קטעים מטורפים בעונה הראשונה ובספין אוף של אלוהי הזירה. גם זינה (לא זוכר את שמה בסדרה) יש לה תפקיד יפה. ויש דמויות שמפתיע אותי שלא מתו... אחסוך ספויילרים...
  9. דברתם פה על דופק. אני עושה אימון ואני משתדל להשאיר את הדופק באימון סביב ה150. שאני רץ (המהירות פחות משנה) הדופק מגיע בשיא ל190 (בהתחלה הוא 179 ואחרי 2 דקות הוא 190). אני יכול להחזיק על 190 5-12 דקות תלוי אם אכלתי לפני שתיתי מספיק וכו' מה עדיף לי מבחינת כושר ושריפת שומן! לעשות אימון 30 דקות מתוכו 5 דקות הליכה מהירה (חימום) 12 דקות ריצה ואז הליכה מהירה עוד 13 או שעה הליכה מהירה על דופק 150?
  10. כל סדרת אושן 11,12,13 החשוד המידי כתבת אבל ממש אי אפשר לדלג עליו, חושב לציין שוב ההוא של דיקפריו שחודרים לחלומות לתת מודע... הכל טוויסט בתוך עצמו משהו... אמן האשליות... טוב נו זה ברור...
  11. מה שמר לפיד מדבר עליו הוא שלא ייתכן שזול שמרוויח ביחד 20 אלף ברוטו (שזה פחות מ15 נטו אחרי כל ההפרשות) וצריך להתקיים ולשכור בית (כי בינתיים אי אפשר לקחת משכנתא בלי סכום ראשוני בריבית נורמלית) ויש לו הוצאות רכב והוצאות אחרות נשאר עם כמה ביד בסוף החודש? במקרה הטוב 5? צריך 5 שנים כדי שיהיה לו סכום מספיק בשביל שיהיה זכאי למשכנתא אותה יחלק ל25 שנה. במקביל המעמד הבינוני בארה"ב + מחירי הדיור שם מדברים על דירה ללא משכנתא בשנתיים. נתתי דוגמא למשהו שאני מכיר ויודע, אני מניח שבאוסרליה זה אותו דברים וגם בכמה ממדינות אירופה המתוקנות. אני לא מדבר על דירה באמצע לונדון או מנהטן! אני מדבר על דירה במרחק 15 דקות נסיעה ממרכז העיר. כיום אני לא יכול לקנות דירה בב"ש (מרחק 55 דקות עם הרכבת החדשה) ב10 שנים של עבודה קשה כזוג שנמצא במעמד הבינים מבחינת הכנסה. גברת ריקי כהן שכתבו עליה בעיתון שמרוויחה 4500 שקל מקצבאות ונמצאת עמוק מתחת לקו העוני לא היתה מצליחה לרכוש דירה גם במדינות הכי מוזנחות שיש עם שכר מינימום לאותה המדינה. אל לנו לחיות באשליה שאנשים שמרוויחים מינימום יוכלו לקנות דירה, זה לא קיים בשום מקום בעולם. אנשים החיים מתחת לקו העוני מאז ומתיד יהיו, ולצערי הרב כנראה מעולם לא יצליחו לרכוש דירה בכל מקום שלא יהיו, אבל אנשים שמרוויחים קצת יותר ויש להם משכורת ויכולים לעבוד עוד כמה שעות ובעוד עבודה (אני לא מזלזל בה חלילה, ב"ה ילדיה יגדלו להיות חזקים וידאגו לה) אמורים להיות מסוגלים לקנות דירה בזמן ריאלי.
  12. כל היום בעבודה טוחן לאנשים אינפקד בראש!! חימום להערב!!!
  13. אני, ברור!!! אחת האיחודים המרגשים. סעמק המחירים בשמיים, דרך אגב יש מלא שורות שטרם נמכרו ונשמרו לארגוני עובדים למיניהם בטח גם חבר ובהצדעה.. נכנסתי שעה לפני שהמכירה התחילה רשמית ושורות מלאות היו מסומנות כבר באדום (שורה כן שורה לא...) אז אני מניח שזה שקומות קנויים מראש. דווקא להעלות את סוכר בתה..למי שלא מכיר השיר "נתתי לה חיי" של כוות ייצג את ישראל באירווויזיון אי שם בשנות השבעים. שירים כמו:פה קבור הכלב, שיר המכולת, הורה איחזות, גולית, יו יה, המגפיים של ברוך (בגרסאת השרוך של טייב למי שמכיר משירי גל סוקלובסקי), "בכל זאת הגענו למרות הכל" השורה הידועה מ:תתקעו בחצוצרה" של שבק ס' היא ציטוט משיר באותו השם של כוורת. אלו השירים היותר מוכרים. שירים אחרים אהובים: טנגו צפרדעים אוכל ת'ציפרניים שיר המלחים הבלדה על הארי ודרצ'י סוכר בתה לך ספר לסבתא אני לא מסכים שזו ישראל של 2013 - יש שירים שלא מתים... להבדיל אלפי הבדלות אבל זה כמו לא להכיר את החיפושיות לפחות שיר אחד או שניים.
  14. הוא נותן לך הודעה של 60 שניות ואז עושה ריסטרט? אם כן אז ככה: קודם כל תעשה בדיוק מה שאמר לך ילואו הל - start -> run, תכתוב שם cmd ותלחץ אנטר תכתוב בפקודה:shutdown -a ותלחץ אנטר. ההודעה תעלם. אחרי זה תוריד SP3.
  15. אני מתקשה להבין איך אנשים רואים את אותו המשחק שאני רואה ואומרים לי שאלברמן מלך, תותח, מדהים וכו'. מוסר אחורה בנגיעה בלי להסתכל מה הוא יכול לעשות עם הכדור מאבד המון! כדורים במסירות שלא מגיעות ליעדם יוצר לחץ על ההגנה עם כדורים לעיתים קשים (מוסר בנגיעה למרות שהוא לא יודע) חלק מהגליצ'ים שלו על שחקן שלא מהווה סכנה נגמרים בצהוב או עבירה מיותרת לא יודע לסגור בכדורים נייחים - חולם! לא באופוריה?! גלל אלברמן זה דוגמא מעולה לחלומות במסופוטמיה. לא התקפי כולם אמרו אז מיותר מלווה שחקנים במקום לקחת כדור. עלק מנוסה, עלק יציב - היציבות שלו היא בכמה שהוא גרוע ולא בכמה שהוא טוב. שם את לוגסי, ייני, דהן, ומעיף אותו החוצה בכל יום. יש ימים שראדי נראה גרוע ולא מצליח לעשות כלום? אני מאשים את זה שהוא צריך לעשות את העבודה שלו ושל אלברמן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.