Jump to content

amoshe133

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אני אנסה להסביר לך. כמו שאתה יודע, המן מבקש מאחשוורוש להשמיד את העם המפוזר ומפורד בין העמים - את העם היהודי. הממלכה של המלך אחשוורוש כולתת 127 מדינות, ומן הסתם כוללת יהודים רבים. ההשמדה מתוכננת ליום יג' באדר, וכוללת בתוכנה את כל היהודים מנער ועד זקן, ילדים ונשים. לאחר שמרדכי שומע על כוונת המן, הוא מבקש מאסתר המלכה (שהיא קרובת משפחה שלו, וגדלה אצלו), שתלך אל המלך ותבקש רחמים על העם שלה. כמובן שהמלך אחשוורוש לא יודע שאסתר היא יהודיה. אסתר מסכימה לקבל את המשימה, אך מבקשת ממרדכי שידאג שכל היהודים שנמצאים בשושן יצומו במשך שלושה ימים ויתפללו להצלחתה - שתצליח לבטל את הגזרה. כזכר לאותו צום שצומו היהודים אז, ממשיכים לצום עד היום את תענית אסתר. ישנה דעה נוספות שאומרת שהתענית היא לזכר הצום שצומו היהודים לפני היציאה למלחמה באויביהם בתאריך יג' באדר. צום לפני המלחמה היה דבר מקובל אצל היהודים באותה תקופה, ולזכר הנס שארע ממשיכים לצום את אותו הצום עד היום. בכל מקרה, אני מסכים איתך שהידיעה מה עומד מאחורי הדברים חשובה בהרבה מאשר קיום הטקס עצמו. לכן קצת מצחיק שפותח הנושא תוקף אנשים שלא צמים, ובכלל לא טורח להסביר להם מה עומד מאחורי הצום. יש הבדל גדול בין צום לבין עמידה בצפירה מכל כך הרבה בחינות שנראה לי שמיותר לפרט אותן.
  2. אתה מתכוון שהאנדרויד הוא המרצדס, והאייפון הוא היפני האיכותי. כן?
  3. בדקו את העניין עם ירון ליפקין.
  4. א. אין צורך להעביר. אתה פשוט מכניס את הדיסק הראשון ולוחץ על install , מכניס את השני ושוב עושה install. ואחרי שהתקנת את שניהם - תכניס את הדיסק הראשון ותוכל לשחק. ב. אתה צורב רגיל. במשחק שהורדת אמורים להיות 2 קבצים לצריבה CD1 וCD2. פשוט לצרוב כל אחד מהם על דיסק.
  5. אם יש לך הארד דיסק באקסבוקבס אז אין בעיה. אתה פשוט צורב את המשחק ב2 דיסקים - מתקין את הראשון באקסבוקס, אח"כ את השני והכל עובד.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.