Jump to content

ת"א שלנו

משתמשים רשומים
  • Posts

    80
  • Joined

Everything posted by ת"א שלנו

  1. סלבה אנחנו בהתקדמות אבל כדי שלא נפספס אותך תשלח לי בפרטי את הטלפון שלך אני אשמח שתהיה חלק מהתהליך מאחורי הקלעים
  2. סלבה, כל מה שאמרת נכון וכמובן מוכר לנו. ההתנגדות שלנו זה לשני דברים: 1. לקירוי חלקי ולא מלא. כלומר לשער 7-8\2-13 בלי לכלול את 10-11\4-5 2. לקירוי זול ולא מקצועי. אנחנו לא רוצים שיעשו קירוי כדי שיגידו 'הנה עשינו'. בלומפילד צריך קירוי מלא ואיכותי ואין ספק שאם יהיו חומרים איכותיים, סוג גג שכזה יוכל להתאים.
  3. זה איסור הזוי שהגיע מהעונה שעברה מאז מקרה הניפוח התקשורתי בספורט 5 על הנהמות לטוואטחה. מאותו האירוע המשטרה דיברה איתנו והקצינה עם אמירה שהקהל שלנו אלים ויש לה מודיעין שקר כלשהו על הבקבוקים שיזרקו למגרש וכו. עזוב לא ניכנס להזייה הזאת. ושולקר היה אפשר מאז ומעולם. הבקבוק הוא בסגנון של שלוקר אבל דומה יותר לבקבוק. פשוט לא קשיח.
  4. הגיע הזמן שתבינו מה זה מכבי. אין כניסה לקריית שלום
  5. אחים לסמל-מהיום גם בוואצאפ! הצטרפו לקבוצת הקהילה החדשה (והשקטה) שלנו, שם תקבלו עדכונים ראשונים על פעילות מטעמנו כולל דברים שאנחנו לא נוהגים לפרסם במדיה החברתית, תקבלו עדיפות בכניסה לאירועי התנדבות סגורים (עם מקומות מוגבלים) ותהיו חלק מאלפי אוהדי מכבי שפועלים למען קהילת האוהדים שלנו והחברה הישראלית. רק מכבי. https://chat.whatsapp.com/Em3aDPNWItn3RTP8eEdP5z
  6. אוהדים צהובים, רוצים לעבור משער 11 לשער אחר בבלומפילד? בימים האחרונים ביצענו תהליך ארוך בשיתוף עם @מכבי פנאטיקס ו@אחים לסמל מול המועדון לאחר ההבנה שיש אוהדים שרוצים לעבור משער 11 לשערים אחרים ולהפך. שער 11 הוא היציע שמוביל את בלומפילד וכדי לשמור על העוצמות שלו אנחנו פותחים את האפשרות יחד עם המועדון לבקש להחליף מנויים ולצאת ממנו כדי שאוהדים אחרים ורעבים יכנסו ליציע. הגיע הזמן לדור חדש ביציע. כמו שאתם יודעים לשער 11 יש ביקוש רב- אנחנו שמחים על כך ועושים את המהלך הזה על מנת להביא דם חדש ליציע, אנשים שיבואו לקרוע את הגרון בכל משחק, אנשים שיבואו לצבוע בצהוב את היציע ולהחזיר אותו לימים הטובים והיפים שלו. אחרי שהבנתם את המהלך, בטח הבנתם שאנחנו שמחים להודיע שנמצא המתווה להחלפת המנויים. מספר תנאים חשובים לפני שתכנסו ללינק הרשמה לבקשה למעבר שער: 1. ההרשמה נפתחת החל מפרסום הפוסט ועד לתאריך 29/06! 2. ההרשמה אינה מהווה אישור להחלפת המנוי ליציע/גוש אותו תבקשו במדויק. 3. אתם מחוייבים לחדש את המנוי טרם מילוי הטופס. 4. אתם מתחייבים כי במידה ונמצא לכם את ההחלפה שביקשתם לבצע אותה בלי להתחרט על כך לאחר מכן ומבינים כי לאחר ההחלפה אין אפשרות לחזרה לשער 11. 5. את תשלום ההפרשים בין המנויים- המחליפים יסגרו ביניהם ללא התערבות שלנו, אנו לא אחראיים לאימות של הדבר. 6. לאחר סיום ההרשמה למנויים המעוניינים לצאת משער 11 אנו פותחים הרשמה למנויים המעוניינים לעבור מיציעים אחרים לשער 11. 7. אנחנו עושים הכל כדי לעזור לכם ולדאוג לכולכם שתוכלו לשבת איפה שאתם רוצים, תעזרו לנו ואל תקשו עלינו בתהליך הזה. 8. זה בדם 9. תבואו רעים, תבואו לתת את הגרון, תצבעו את בלומפילד בצהוב, זאת העונה שלנו! ההרשמה ממש כאן: https://forms.gle/o5Bh3byQTLE24wu1A https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0NiuqzJAW93odGPFMdUi8LbnxCg14ZqoaeqbGcxYfGbZgduUtzBJeTT8eUJcDDo2ql&id=100064694646506
  7. לא. העיצוב הזה יצא תוך כדי סדרת חצי הגמר בין הפועל לירושלים ולא היה ידוע אם זה יהיה בדרייב אין או בארנה. שים לב שהלוגו ליד הלוגו של מכבי הוא חצי הפועל חצי ירושלים.
  8. בואו נפריד בין נושא מחירי הכרטיסים למאבק בספורט 5 נושא הכרטיסים - עכשיו ראינו. להבא שלחו לנו ליוזרים בפייסבוק \ טוויטר\ אינטסגרם \ טיקטוק וכו', אנחנו מאוד זמינים שם. זה לא עוזר שזה נמצא פה שבועיים ואין לנו יכולת לעשות על זה בירור. אם זה באמת חשוב (זה חשוב), להבא שלחו לנו את זה אישית ונטפל בנושא. נושא ספורט 5 - מי שקורא, צופה ושומע יכול להרגיש בהבדל. לא רק על ספורט 5 אלא זה השפיע על כתבי ספורט נוספים. יצאנו למאבק בגלל סיקור לא הוגן לאוהדים. להגיד שאין הבדל בסיקור זה להיות מנותק. זה שהם שופרים של חיפה? כן. היו ויהיו. אנחנו ממליצים לא להיכנס ולא לקרוא. נכון לחודשים האחרונים הסיפור עבר לזירה המשפטית והמשטרתית (גם מכבי נכנסה לעניין המשפטי עם מורן מאירי וגם עניינים עם המשטרה שניסו לשייך אלינו כל מיני דברים כדי להוריד את הסיפור הזה מסדר היום וברור שלא הצליחו כי אנחנו פועלים חזק מאחורי הקלעים) ואנחנו מחויבים לפעול בצורה חכמה ומושכלת בליווי עורכי דין. יש הרבה דברים שאנחנו לא יכולים לשתף במרחב הוירטואלי בגלל אותם היבטים משפטיים ובקרוב נפרסם הודעה . תתפסו אותנו לשיחה בפאבים, לפני המשחק או במשחקים ונספר לכם בהרחבה איפה הדברים עומדים. ניצחון ברור לאוהדים. שלא יהיה ספק בכלל. ושלרגע לא תחשבו אחרת. ברמת העדכונים - בגלל ההיבטים המשפטיים ביקשו מאיתנו לא לעדכן, כדי שלא נהיה חשופים אבל זה לא אומר שאנחנו או מכבי לא פועלים מאחורי הקלעים. הלוואי והיינו יכולים לרשום יותר, אבל זה כרגע המצב. ובקרוב נפרט יותר.
  9. בואו נמלא את הדר יוסף! יום ראשון הקרוב, גם חופש בבתי הספר, גם שעה נוחה יחסית אחרי העבודה ובעיקר קבוצה אחת שצריכה אותנו יותר מתמיד. מכבי בגמר. תגיעו.
  10. הבעיה שרוב העובדים מתחלפים כל פעם מחדש. קשה להם להביא עובדים שישארו לאורך זמן ולכן יש טעויות שקורות בגלל חוסר הבנה. תתעקש איתם.
  11. נפגשתי עם שני הבעלים של החברה הזאת. ואפילו במשחק שלנו נגד בית"ר בטדי בדקתי את המערכת וכבר פינטזנו יחד איתם איך האפליקציה תיראה (כרגע היא בצבע סגול) ברגע שזה יגיע לאוהדי מכבי וחשבנו על צבעים, תכנים ועוד. צריך להגיד שיש איתה כמה בעיות: 1. הם מבקשים עמלה יקרה מאוד מניו בר. וניו בר במילא נדפקים משכירות גבוהה מאוד בגלל היכלי הספורט אז הרווחיות של ניו בר תהיה איתם כמעט אפסית וזה לא שווה לחברת המזנונים. בניגוד לטרנר שלא משלמים שם שכירות על המזנונים. ובניגוד לחברת אריאל בטדי שמשלמת שכירות זולה מאוד ביחס לניו בר. 2. יש להם נפילות רשת לא נגמרות. בעיקר כשהאצטדיון הומה אדם. בנוסף, גם הוויי פיי של בלומפילד לא טוב בעליל והטכנולוגיה שלהם, גם אם היא פועלת בסים כפול, לא תומכת באצטדיון כמו בלומפילד וכדי שזה יפעל טוב בבלומפילד צריך שינוי פנימי בתוך האצטדיון. דיברנו על זה עם יענקלה מנהל האצטדיון אבל זה לא משהו שיקרה מחר בבוקר ולכן הטכנולוגיה שלהם לא רלוונטית. 3. הכתבה הזאת היא כנראה ממומנת. הבעלים של החברה הזאת נראים לי אחלה של אנשים אבל הגוף הזה הוא גוף שהוקם על ידי כמה חברות משקאות ואני מאמין שהם דחפו לכתבה הזאת. אין היתכנות שזה מוצר שמתאים לבלומפילד או יד אליהו. 4. בעבר האפליקציה הזאת פעלה ביד אליהו, נדמה לי בשנת 2015, אבל זה לא נחל הצלחה ואפילו היה לא ככ טוב. נקווה שבהמשך נצליח להכניס את הדיגיטיציה לבלומפילד. זה העתיד. ולשם אנחנו צועדים.
  12. לא קראתי את כל הדיון אבל חד משמעית - בוז לא מקדם שחקנים ולא מאמנים. עידוד כן. מעולם לא ראיתי שחקן שהשתפר בעקבות קריאות בוז מהקהל שלו. ומעולם לא ראיתי מאמן שקיבל החלטות טובות כתוצאה מקללות. הפתרון הוא אחד: לתמוך בשחקנים. גם כשקשה. גם כשחרא. גם כשרע. יש לנו הרבה מאוד מה להשתפר ולפני שאנחנו פותחים על השחקנים שלנו בואו נעשה בדק בית וחשבון נפש על איך אנחנו נראים כקהל. כי כרגע אנחנו נראים גרוע מאוד. ואנחנו יכולים להיות מטורפים. תראו מה היה נגד ניס כדי להבין את העוצמות שלנו. הגיע הזמן להתעסק בעיקר ולא בשטויות.
  13. חשוב להזכיר שהערב אנחנו מארחים את משפחת פיקהולץ. משפחה מכביסטית שאיבדה את בנה ירון ז"ל בפיגוע בזמן שירותו הקרבי בהגנה על המדינה. ירון ז"ל היה אוהד שרוף של מכבי ואחד הסיפורים המיוחדים שהלכו איתו לאורך חיו זה שהוא ישן עם דובי שסבו ניצול השואה העניק לו במתנה (כמחווה על זה שלסבו לא היה דובי בשואה למרות שמאוד רצה). הערב ננציח את זכרו של ירון באירוע גדול של זריקת בובות מהיציע לפרקט רגע אחרי הטקס עבור המשפחה. הבובות יאספו ויחולקו לילדים בעלי צרכים מיוחדים שזקוקים לבובות שיחממו אותם בלילה. אנחנו מבקשים מכל אוהד ואוהדת מכבי להביא איתם כמה שיותר דובים כדי להראות למשפחתו שהקהל שלנו זוכר את ירון ז"ל ואחים צהובים לנצח זוכרים עד המוות. וגם אחריו. רק מכבי.
  14. חשוב להזכיר שהערב אנחנו מארחים את משפחת פיקהולץ. משפחה מכביסטית שאיבדה את בנה ירון ז"ל בפיגוע בזמן שירותו הקרבי בהגנה על המדינה. ירון ז"ל היה אוהד שרוף של מכבי ואחד הסיפורים המיוחדים שהלכו איתו לאורך חיו זה שהוא ישן עם דובי שסבו ניצול השואה העניק לו במתנה (כמחווה על זה שלסבו לא היה דובי בשואה למרות שמאוד רצה). הערב ננציח את זכרו של ירון באירוע גדול של זריקת בובות מהיציע לפרקט רגע אחרי הטקס עבור המשפחה. הבובות יאספו ויחולקו לילדים בעלי צרכים מיוחדים שזקוקים לבובות שיחממו אותם בלילה. אנחנו מבקשים מכל אוהד ואוהדת מכבי להביא איתם כמה שיותר דובים כדי להראות למשפחתו שהקהל שלנו זוכר את ירון ז"ל ואחים צהובים לנצח זוכרים. עד המוות. וגם אחריו. רק מכבי.
  15. מהצד שלנו עבר בסדר. לא מצוין אבל גם לא נפילה. חששנו שהמערכת תקרוס וזה עבר בשלום. מאות אוהדים רכשו את הכרטיס וזה היה מעל למצופה. - היה חסר קופה נוספת להטענה. - היה חסר קופה שתטעין גם במחצית ולא רק בתחילת המשחק. - מי שעמד בקופות ביקש מינימום הטענה של 100 ש"ח (לא היה בהסכם) עד שהבנו את זה וזה פסק. אם יש עוד פידבקים על הפיילוט תציפו פה בבקשה כדי שנתקן במשחקים הבאים ובשערים האחרים.
  16. תרשמו בבקשה אם היו בעיות ואם יש לכם הערות ונקודות שאתם רוצים להציף. אנחנו רוצים ללמוד לקראת המשחק הבא.
  17. לשם אנחנו צועדים וזה מה שהיה אמור להיות עוד העונה אבל לצערנו יש עוד דרך ארוכה בפיתוח. הולכים על הכיוון של הכרטיסים מאילוץ ולא בשמחה גדולה אבל זה עדיף מכלום וחשוב לנו שהאוהדים יקבלו את ההנחות עד שיהיה פתרון אחר.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.