Jump to content

suepr pipo

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by suepr pipo

  1. תקשיב בעיקרון אם התואר הספציפי הזה לא דורש פסיכומטרי ואתה רוצה לקחת באיזי את הלימודים אז כן תשלים בגרויות בקצב שלך,דרך אגב יואל גבע נהדרים,אבל יש לך עוד כמה מוסדות שאתה צריך לקחת בחשבון שאם זה "קידום בגרויות" ואם זה "אנקורי" ואם זה "היי קיו" שגם שלושתם נורא איכותיים ואתה יכול לעשות סקר שוק ולברר מה הכי מתאים לך,מה גם ששלושת המוסדות הללו יש להם הרבה מאוד שלוחות בפריסה ארצית.
  2. תקשיב אחי תלוי איפה אתה גר,יש לך כל מיני מקומות בפריסה ארצית,השאלה באמת מה הכי יכול לעניין אותך כי יש המון מוסדות לימוד שאתה יכול להשלים בהם בגרויות..והכי חשוב עבור מה אתה רוצה להשלים?אם אתה רוצה תואר בעתיד אתה יכול לעשות מכינה קדם אקדמאית.
  3. שבוע בהחלט קשה,יהי זכרו ברוך!
  4. אחים יקרים מישהו יכול להשיג לי שידור ישיר של מילאן באינטרנט?לא הצלחתי למצוא,תודה מראש..
  5. אתם רציניים?גורדנה?עזבו את זה שהוא ערס דוחה סטייל אבוטבול,אולי הוא "סבבה" אבל סבבה לא מספיק להיות במכבי כדי להיות במכבי צריך להיות מעולה. אז אפילו לא בצחוק!
  6. http://www.one.co.il/Article/222222.html אני פשוט גאה שאני אוהד מכבי!(:
  7. אחים צריך עזרה לגבי התחלה של סדרה חדשה לצפייה מה שראיתי עד כה -דקסטר,נמלטים,ספרטקוס אני רוצה עוד משהו בסגנון הזה.. אמרו לו "המתים המהלכים" נדיר ושזה חובה לראות וגם Suits השאלה מה אתם הייתם ממליצים או בכלל יש לכם המלצה לסדרה אחרת שהיא חובה,תודה מראש!
  8. איך זורקים זין: 1.מורידים את המכנסיים 2.מסתכלים על הזין ואומרים לו "זה לא אתה,זה אני.."
  9. אין ספק שלסוזה יש ביצים של בת יענה וזה משהו חיובי במכבי ובכלל משהו שאין בארץ. אבל החילוף השני והשלישי פשוט גמרו אותנו,היה בלבול במשחק רוב שחקני ההתקפה לא ידעו היכן לעמוד.. החילוף של מרגוליס בזהבי היה הימור עצום להוציא את המלך הווינרים בארץ ולהכניס ילד(מוכשר ברמות על)אבל עדיין ילד שהוא עדיין בוסרי לשחק ברמות האלו והוא איבד את הכח במרכז וברגע הזה היה בלבול נוראי אצל השחקני התקפה שלא ידעו היכן לעמוד כי רובם היו שחקני אגף ואז הוא הוציא את טב"ח והכניס את הכח במרכז שהוא אייבינדר שלא שיחק דקה אחת במדי מכבי בידיעה שאולי זהו משחקו הראשון האחרון במכבי לאור המצב בקישור האחורי שלנו,בזמן שיש לך את לוגסי על הספסל שהתברר כשחקן מאני טיים. אומנם הפסדנו עם טעם מר בפה,אבל אפשר להיות חיוביים יש לנו מאמן עם ביצים וקבוצה עם כישרון מעניין מה יהיה בעתיד,אני מאמין שטוב
  10. 12 זה בדם מני לוי במכבי לעולם! מזל טוב איש יקר שיהיה לך רק בריאות ושמחה בחיים!
  11. רק ראדי - כשראדי טוב יש סדר במשחק ומעלה את הרמה של הקישור בכמה רמות - שיש קישור טוב לחלוצים יש יותר מצבים לנצל..
  12. וואו החתמה ממש מוזרה,יש ים שחקני קישור אני לא מבין למה צריך עוד אחד..מילא הוא היה ישראלי.. אבל עכשיו הוא מסיים את מכסת הזרים(5) ובהתחשב במצב המגנים שיש לנו ושיש בארץ המצב לא משהו ולדעתי מגן ימין היה יותר רלוונטי..אבל שוב ג'ורדי הביא לנו אליפות אחרי עשור,אני בטוח שהוא יודע מה הוא עושה.. בהצלחה ניקולה
  13. זה רק אני או שממש הגזימו עם ההגעה של ברסה לארץ?
  14. בחור פרסם בלוח מודעות על שירותי סקס.. 100 דולר על המיטה..50 דולר על הכורסה.. 25 דולר על הריצפה..עברה איזה זקנה וראתה את המודעה.. התחילה לחפש בתיק כסף בסוף מצאה בקושי 100 דולר..אמר לה הבחור טוב,בואי נלך למיטה.. אומרת לו הזקנה:חחח מותק אני לא פראיירית 4 פעמים על הריצפה בבקשה..
  15. וואו הבן אדם הזה פשוט מפתיע אותי כל פעם מחדש. באמת שהוא נכס למכבי,הוא שחקן בעל השפעה רבה על המשחק,הוא מאוד דומיננטי באמצע.. לעומת זאת ראדי וזהבי לא באו לידי ביטוי במשחק הזה. הרי כל המשחק שלנו בנוי על האמצע שככה המשחק למעשה נמצא בקצב שלנו.. במשחק נגד באזל ראדי וזהבי לא היו במשחק וזה לידי ביטוי וכל העומס נפל על אלברמן שעשה עבודת קודש ולא נלחץ יותר מדי.. בקיצור במשחק הבא ראדי וזהבי חייבים להכנס למשחק ולבוא ולבקש כדורים ורק ככה נוכל לעבור אותם!
  16. המומינים לוק הארנב הלוני טונס
  17. באמת שעימות חזיתי זה סרט עצום,רק בגלל הסרט הזה התחלתי לראות סרטים..
  18. תעלומה איך לא המליצו על הסרט הזה עד כה אחד הסרטים היותר טובים של טרנטינו "קיל ביל"
  19. כל הסרטים שהאישה שלך מכריחה אותך לראות איתה בקולנוע לדוגמא סטפאפ
  20. אין ספק שאלברמן הוא הקשר האחורי הטוב מהישראלים,אבל מעבר לזה הוא מוכיח שהוא מקצוען בכל רגע נתון לדוגמא שהוא לא הוציא מילה אחת רעה בזמן שאיווניר הושיב אותו על הספסל ולא נתן לו לראות דשא..בקיצור אין על גל שחקן מדהים מנהיג ומקצוען!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.