Jump to content

liads

משתמשים רשומים
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. אתם קצת מגזימים, הפכתם אותו לאיזה בדיחה.. כשהוא היה בק"ש היה מצויין בהפועל קצת נהרס.. במחירים האלה?! להביא ומהר!
  2. יכול להיות שיגיעו צעיפים אחרונים בהחלט, עדיין לא ידוע. בכל מקרה סווצרט שיצא בוודאות בנגלה האחרונה שלו.. שלא תצטערו אחרי זה שלא קניתם.
  3. מישו יודע איך ו/ או יכול לארגן לי כרטיסים למשחק של מכבי מול הפועל י-ם בראשון?! אני צריך 3 כרטיסים אבל גם אם יש לכם 1 תגידו..
  4. נכון לעכשיו זה עדיין בגדר "וואלה ספורט" בלבד. ספורט 5 וואן NRG לא מזכירים כלום..
  5. אני לא חושב שהבעיה בהחתמה שלו זה דווקא השיוך להפועל.. נכון הוא משחק שם וזונת קהל לא קטנה בכלל כל היום מתמזמז על הסמל.. הבעיה זה האגו שלוו!! כרגע חוץ מאלירן עטר אין לנו שחקן עם פוזה וכוכב כביכול שברגע שלא ישחק יתחיל לצעוק ולעשות פרצופים ולשבור את הכימיה בין השחקנים בחדר הלבשה. לא צריך אותו יש מספיק כשרון בקבוצה.. -הוא יכול לקלקל יותר מאשר לעזור -
  6. אתה נכנס לפרופיל של אותו חבר/ים שעליהם אתה מקבל את ההתראות ועומד על הלחצן FRIEND ושם לוחץ על CLOSE FRIEND ותדאג שזה מבטל ת 'וי' ולא מוסיף אחד...
  7. כנראה עשית להם "close friend" תבטל את זה..
  8. אין סיבה שלא תמצאו את המוכרים.. הם עומדים מפתיחת שערים ועד דקות ספורות לפני המשחק בשער הכניסה ליציע ומוכרים.. במידה ופספסתם כמו שאמר רמי תפנו למישו עם חולצת ארגון ותטופלו! נשארה באמת כמות קטנה מאוד של מוצרים ולכן ממליץ בחום לקנות במשחק הקרוב שלא תתבאסו סתם!
  9. מה הכוונה שאתם אומרים יענו שחקן בתפקיד - "שוטר"?
  10. תפסיקו להאמין לONE.. אסקודה הזה לא מועמד בכלל איך אני?! היה משעמם לליאור טימור ואופירה אז הם המציאו עוד שחקן שמועמד.. בלי קשר, לא מאמין שבן חיים יחזור..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.