Jump to content

shavuz

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. הוא אמר לי שהוא לא יכול, לא שהוא לא מוכן לתת או שאני לא ראוי, אלא שקב"נים לא מוסמכים לתת פטור, אמרתי לו שזה לא נשמע לי הגיוני וניסיתי לראות אם הוא רק בוחן את העשקנות שלי אבל הוא עמד על שלו.. אני עדיין מתקשה להאמין אבל מה אני יכול לעשות? את הסיבות אני מעדיף לא לפרט.
  2. אני לא ארחיב במילים, אני ממש צריך פטור שיער ואין לי צלקת, הקב"ן אומר שקב"ן לא מוסמך לתת פטור שיער ושאפשר לקבל רק על רפואי, מה אני עושה? בבקשה בלי תשובות כמו "זה צבא אין מה לעשות" תודה למי שיעזור...
  3. נשארו לי 5 ימי חופש והבנתי שאין צבירה של ימים אז חתמתי את כולם מהיום עד יום שלישי (כולל), והיום גם שיחקתי כדורגל וקיבלתי בעיטה מאיזה דוס משוגע והקרסול שלי התנפחה ואני צולע.. עכשיו בהתחלה חשבתי ללכת לביקור רופא ולהוציא גימלים כדי שהימי חופש יחזרו לי אבל מצד שני אני כנראה לא אוכל להשתמש בהם.. מה אני עושה במצב הזה כדי לא לצאת מופסד? אגב זה נכון שאם חותמים חופש שמתחיל ב2012 כל הימים יירדו מ2012 גם אם הוא גולש לשנה הבאה?
  4. אתה צודק, אולי טעיתי כששאלתי את זה, וכבר הייתה לי פגישה איתו ואמרתי לו את כל האמת. אבל אם כל ההתלהמות הזאת היא בגלל זה, מה אני אגיד...
  5. אולטראס מכבי: הצבא לא קבע לי קה"ס כי לא ביקשתי. ממתי נותנים את זה על אוטומט? ממתי הצבא זה מערכת הגיונית בכלל, שכל אחד מקבל בה את מה שמתאים לו? שאר הדברים שכתבת בהתחלה הם דמגוגיה לשמה (או סתם שקרים) ולא שווים התייחסות אפילו. אני לא סתם ילד שאומר "קשה לי", באמת קשה לי כי אני בנאדם כזה, שלא מתחבר עם אנשים, שלא מסוגל לחיות בצורה כזאת, וזה לא עניין של זמן כי אני פשוט ככה לצערי, זה לא התחיל מרגע שהתגייסתי. צבא זה לא קייטנה אבל אני גם לא רוצה לסבול 3 שנים, ולהמשיך במה שאני עושה עכשיו זה נטו לסבול בשבילי. וכל זה מעבר לתפקיד המסריח שאני שונא כי עם זה עוד הייתי מוכן להשלים. אז לא ביקשתי הרבה, בסך הכל לצאת מהמקום שאני נמצא בו עכשיו ולעבור למקום פחות נוקשה. לא לצאת מהצבא וגם לא 5/9. כי אם אני אמשיך ככה, אני יידפק וגם הצבא יידפק. אז עם כל הכבוד, מעניין לי את הביצה השמאלית שאתה גבר כל כך ש"קרעת תתחת" ועשית מה שהצבא אמר לך 3 שנים. אתה פשוט מעורר השראה. עכשיו תפסיק לזיין לי תשכל כבר, ואם לא בא לך לעזור, תעבור הלאה ותפסיק לצאת עליי כדי לטפח את האגו שלך. ואני רק אדגיש שאני מקבל את הדעה, רק שהגישה האגרסיבית והמתלהמת שלך עושה לי חשק להקיא.
  6. מחר (היום כבר) אנחנו צריכים להיות בבסיס ב9, אני לא מגיע. אני יחזור יום ראשון רגיל.. הקפצה עלק. אתמול יצאנו חמשוש ופתאום ב11 בלילה מתקשרים אליי ואומרים לי שצריך להתייצב מחר ב9. דיי נשבר מהמקום הזה כבר, באמת שאני לא יכול להיות בו יותר.. לא איכפת לי כבר מה ייתנו לי רק לצאת מהקורס הזה. בקיצור זה נחשב נפקדות לפי מה שאני מבין אז ביום ראשון לבוא רגיל בלי להודיע וזהו או שלהתקשר למפקדים במוצ"ש? ומה העונש שייתנו לי על יומיים (אני יודע שזה לא קבוע אבל בערך)?
  7. דוגמאות יפות נתת בהתחלה, רק שהמסקנה שלך שגויה. יש ילדים שלא יצליחו לפתור עוד אותו תרגיל במתמטיקה גם לאחר תרגול ממושך ועשרות שעות לימוד. יש ילדים שיעברו לשכונה חדשה ולא יצליחו להסתגל אליה כמו שצריך ויהיו בודדים כל הזמן. ועל אותו משקל, יש ילדים שלא יכולים להסתגל לשירות קרבי. זה לא רק פונקציה של זמן כמו שאתה חושב. יש כאלה שפשוט לא בנויים לזה מנטלית, ולא כי הם ילדים מפגרים או מוגבלים או מפונקים (כמו שאתם הלוחמים המגניבים חושבים). את המושג קה"ס לא המציאו סתם. כן, יש הרבה שמנצלים אותו לרעה, אבל תתפלא - יש גם כאלה שבאמת צריכים את זה. אז כשבאתי לבקש כאן עזרה ציפיתי לקצת יותר מירידות והתלהמויות אגרסביות של נפוחי אגו ש"אכלו חרא 3 שנים" אז חושבים שכולם צריכים להיות כמוהם
  8. לא יודע בחיים לא שמעתי דבר כזה שזה חצי קורס.. אתה בטוח שיש כזה דבר? ודרך אגב, הציונים שאני ייקבל במבחנים בינתיים ישפיעו על אם אני ייצא או לא? (אם אני יוצא דרך קב"ן) זה לא שבועיים קשים, אני פשוט לא מתאים לזה, אני מכיר את עצמי מספיק טוב ועם כל הרצון "לתרום" מה שנקרא אני לא מתכוון לסבול עכשיו 3 שנים. אולי זה רק המקום שאני נמצא בו ספציפית אבל זה המצב..
  9. איך מוציאים גימלים ממאוחדת? אני יכול ללכת לקופת חולים שלהם היום בערב ולנסות להוציא?
  10. 42 זה הכי נמוך שבאמת עוזר במשהו יענו? ואני יכול לבקש עוד פגישות איתו ולהעלות את זה נכון? (וסתם לידע כללי אפשר גם להוריד את זה?) ודרך אגב אחרי שאני מקבל קה"ס לא יכולים לשבץ אותי בקרבי עוד פעם נכון? דבר לפני אחרון - אם הקצין מיון נותן לי משהו מסריח ואני לא מוכן להתפנות, ישימו אותי בכלא? או שיאיימו ובסוף יעבירו תפקיד? דבר אחרון - אני יכול לבוא אליו עם דרישה לקורס ספציפי (בטכני חוף נגיד)? ובלי קשר, יש כאן מישהו שהיה בחיל הים ומכיר תפקידים עם יציאות טובות? שמעתי על מוקם חוף ואלחוטן חוף מישהו יודע אולי?
  11. אמרו לנו שאפשר להגיע לחוף אחי, אבל אני פשוט לא רוצה את הקורס ולא את התפקיד.. לא בא לי חצי שנה לאכול זין ולא לראות בית ועוד בשביל סתם תפקיד מעפן, ואפילו אם הייתי רוצה אני לא מסוגל לזה, אני פשוט סובל שם יום יום ואי אפשר להמשיך ככה תסכים איתי.. השאלה היא מה קורה איתי אחרי שקב"ן מוציא אותי משם.. אני אוטומטית הולך לג'וב? אני רואה קצין מיון? משבצים אותי לאן שבא להם? מה הולך??
  12. הקטע הוא שאני לא יודע לאן הקב"ן ישלח אותי, אני דיי בטוח שאני יצליח לצאת כי אני סך הכל שבועיים בקורס ואני באמת סובל בלי הצגות או משהו, אבל לאן אני יגיע? ימיינו אותי מחדש? אני עדיין חלק מחיל הים? ייתנו לו ג'וב של יומיות? מה הולך אחרי שאני יוצא מהקורס דרך קב"ן?? אני במכ"מ דרך אגב.. זה שמעליי אם אתה יכול להדריך אותי בפרטי זה יעזור (אפשר גם כאן)..
  13. התחלתי את הקורס לפני שבועיים בערך ואני פשוט סובל שם זה קורס של בערך 5-6 חודשים וזה קריעת תחת בקושי רואים בית יציאות 12/2 ו19/2 ובסדיר גם יציאות מסריחות ותפקיד גרוע ואני מבואס על העולם לא יודע מה לעשות.. אני ידעתי מהתחלה שקרבי זה לא בשבילי כי אני לא אחד שמסוגל להיות הרבה זמן מחוץ לבית והלכתי רק בגלל המשפחה שלי אבל נמאס לי וזה 3 שנים שלי ואני לא רוצה לסבול.. איך יוצאים לג'וב במצב שלי? יש לי פרופיל 97 ואמרתי למפקדים שאני רוצה לצאת אז הם אמרו שאי אפשר (טוב לא ציפיתי שיגידו שכן אבל בכל זאת).. מה עושים? יש כאן מישהו עם ניסיון בחרא של הצבא שיכול להדריך אותי? שמעתי שקב"ן זאת אופציה הכי טובה אבל מה להגיד לו בשביל שיסדר לי מקום טוב אחרי שאני ייצא משם?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.