Jump to content

אסף חרמוני

משתמשים רשומים
  • Posts

    90
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About אסף חרמוני

  • Birthday 01/07/1998

Profile Information

  • Location
    שער 11
  • Interests
    Maccabi Tel Aviv

Recent Profile Visitors

1,409 profile views
  1. עבירה מגעילה שכבר לא קשורה לכדורגל...פשוט גועל נפש. מאחל לרובן ראיוס הקוקסינל הבן זונה שיעבור מחר תאונה קשה ושלא יראה יותר דשא בחיים! רפי דהאן כולנו איתך נשמה תהיה חזק
  2. אני יהיה שם, תגיעו לתמוך בקבוצה של מכביסטים אחד אחד,במיוחד ברגעים פחות טובים!
  3. אסף חרמוני אין עדיין תגובות פרופיל. למה לא תהיה הראשון?

    רציתי להיות הראשון!

  4. "הנהלת רכבת ישראל נעתרה לבקשת המועדון ותוציא רכבת מיוחדת לאוהדים עם סיום המשחק הביתי ב'מושבה'. הרכבת תצא בשעה 23:10 מהתחנה הסמוכה לאצטדיון ותעצור בתחנות ת"א האוניברסיטה, ת"א סבידור מרכז, ת"א השלום ות"א ההגנה".
  5. לא שוכחים לרגע! מני שיהיה הרבה מזל טוב ורפואה שלמה.
  6. די כבר לזיין ת'שכל!!! כולנו באים אך ורק בשביל מכבי,לא בשביל שום דבר אחר. ומה נראה לך...שבגלל המנייה המפגרת שלהם אני לא יילך לדרבי! הפועל על הזיין שלי.
  7. אנשים כאן אשכרה לא הולכים לדרבי כי הכסף הולך להגועל..איזה שטויות! אנחנו באים לתת למכבי את הדחיפה ולהכניס לה את הביטחון,וזה דבר שמאוד קריטי בתחילת עונה. כולנו באים נטו בשביל לראות את מכבי,לא בשביל שום דבר אחר.
  8. תשמע,ברור שלכל אחד יש את השיכולים שלו והכל,וכל אחד רואה את התמונה אחרת. ברור שלכל אחד ואחד פה אין שום רצון לתת כסף להגועל.גם לדעתי אין כל כך משמעות למפעל הזה,אבל וואלה משחק ראשון של העונה,רוצים לראות כבר את מכבי,חוץ מזה שחייבים להחדיר את הביטחון לשחקנים והכל.אבל לי אישית,קשה להבין את מי שלא יילך לדרבי רק בגלל שהכסף שהוא קונה בוא את הכרטיס הולך להגועל,כי לדעתי בכלל לא צריך להסתכל על זה.אנחנו באים נטו כדי לבוא ולתמוך במכבי!
  9. באמת שאם אנשים פה לא הולכים לדרבי רק בגלל שהכסף הולך לשרמוטות זה ממש מחשבה דפוקה. קודם כל נראה לכם שזה באמת ישנה שם איזה משהו!!,אנשים כאן הולכים למשחק קודם כל כי הם חייבים לראות כבר את מכבי, הם באים להכניס לשחקנים ביטחון,לתמוך בקבוצה שזה דבר שמאוד חשוב במשחק ראשון של העונה! אז אל תדברו שטויות. ואם אנשים פה עדיין חושבים שבגלל שזה איכשהו יעזור להם,באמת שאני לא מבין אותכם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.