Jump to content

עדיאל

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About עדיאל

  • Birthday 13/04/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://GATE11.co.il
  1. אתה יכול , השאלה באיזה תוכנות אתה יודע להשתמש ובאיזו רמה מבחינת להפוך את זה לא אמור להיות בעיה בכלל , אפשרי ברוב התוכנות לעריכה בקלות להפוך את זה לבהיר יותר זה בעיתי קצת אם אתה לא שולט , וגם אם כן זה יכול להרוס קצת מהאיכות
  2. אתה צריך לפנות למדור פרט בלשכת גיוס שמטפלת בך ולהגיש בקשה להתנדבות
  3. אחד הדברים שאני הכי מצטער שלא יצא לי לעשות ממליץ בחום לכל מי שיכול שיסע.
  4. 274 מגיע ללה גארדיה , ומשם 10 דקות ברגל ואתה ביד אליהו
  5. זה סביבות רבע שעה אולי קצת יותר ברגל ויש לך את קו 7
  6. יש כמה מורצים שאני מעוניין לקנות משם אבל מסובך לי העניין של הכרטיסי אשראי והכל בזמנו היה כאן משהו שהיה קונה תמורת קצת כסף שיופרש אליו יש מישהו שעדיין עושה את זה?
  7. אני בנטוויזן וממש מרוצה השירות שלהם מצויין ואין תקלות באינטרנט כמעט אף פעם
  8. ריבועים של קרטון - מחר 15:00 ערוץ אני מאוד התרגשתי , יכול להיות שבגלל שזה משפחה.
  9. אם למישהו יש פרימייר חדש יחסית ויכול לשלוח לי בפרטית קישור / להביא לי בדיסק ביום שני זה יהיה מצויין
  10. לאחר 2 טורנירים מוצלחים ביותר, הגיע הזמן לטורניר פסח 2008. ביום חמישי ה24.4 יערך הטורניר במתחם הספורטק כמו בשנים הקודמות. הטורניר יחל בשעות הצהריים המוקדמת וצפוי להגמר לקראת הערב. החלק המרכזי הוא אמנם הטורניר עצמו, אבל האווירה וההפתעות שמחכות מזמינות את כל אוהדי מכבי לטורניר. הטורניר הוא הזדמנות נהדרת לגיבוש, איחוד כוחות וביסוס הקהילה מעבר למשחקי הקבוצה בלבד. הטורניר יתבצע בשיטת Street Ball 3X3 על חצי מגרש. פרטים נוספים וחוקים ניתן לראות בפורום הטורניר - לכניסה לפורום לחצו כאן בנוסף, יתקיימו תחרות קליעת שלשות ותחרות הטבעות. כמו כן, יתקיימו התרמות ומכירות מרצ'נדייז, במקביל למזנון. כמובן שכל ההכנסות יופנו לתפאורות ושיפור העידוד ביציע, עוד בעונה הנוכחית לקראת הפיינל פור הישראלי. המזנון יהיה כשר לפסח, וכל הכלים יעברו הכשרה כמובן. כמו בטורניר הקודם, כל משתתף יקבל חולצה במתנה, והמנצחים יקבלו פרסים. עוד הפתעות מצפות, כך שיש למה לצפות ולהתעדכן כאן בפורום! הרשמה: ההרשמה נפתחת החל מהיום ועד למוצ"ש ה19.4. כל קבוצה יכולה לרשום עד 4 שחקנים, שאת שמותיהם בנוסף לשם הקבוצה יש לשלוח למייל turnir@gate11.co.il בנוסף יש לרשום את מספרי הטלפון של המשתתפים, גובהם (המשוער, לא חייב מדויק), ומי ראש הקבוצה. השנה ילקחו דמי הרשמה, בסכום סימלי של 30 ש"ח לקבוצה. התשלום הוא על מנת להרים את הטורניר ולגרום להצלחתו ולהנאת כל המשתתפים בו, ולא מיועד לרווח כלל. מועדי ההרשמה הכלליים הם המשחק היום נגד ירושלים ב13.4. ובמשחק נגד חולון ב17.4 כמובן שאפשר להרשם דרך חברי הארגון השונים. לפרטים נוספים אודות ההרשמה, או כל דבר בנושא הטורניר יש לפנות לעדיאל נדיר במספר 0547890934, או לשלוח הודעה פרטית למשתמש "עדיאל " פרטים על דרכי ההגעה, המזנון, המרצ'נדייז וההפתעות הנוספות יפורסמו בקרוב בפורום הטורניר שיהיה לכולנו חג שמח ומהנה!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.