Jump to content

duduha

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About duduha

  • Birthday 20/03/1969

Recent Profile Visitors

2,056 profile views
  1. אני חושב שאפשר לרשום לצמד משחקים, ולא למשחק בודד, אם לא נרשם לפני המשחק הראשון לא יכול להשתתף גם בשני
  2. הם לא אולימפיאקוס, תשכח מזה. האזרים לא יבואו בפאניקה כמונו. לנו לא היה משחק בית. ואם אני זוכר נכון הם משחקים שם על סינטטי. בנוסף אולימפיאקוס מראש באו לשחק כדורגל, האזרים גם אתמול באו לשחק על מתפרצות ויש להם את הכלים לזה, חיפה יצאו קדימה וילחצו ויכולים לקבל עוד שלישיה.
  3. גם אני זוכר את זה בכל מקרה שגיב לא היה נרשם למשחק (אם עליו אתה מדבר), הוא רחוק מכושר משחק.
  4. מצד שני התחילו את העונה מוקדם במקום לנוח עוד חודש, הם ירדו עכשיו בכושר עד תחילת העונה ויתחילו אותה רע. זה לא יתרון להתחיל עונה מוקדם ולעצור
  5. כי מכבי לא ישחררו, כמו שלא שחררו ליוון
  6. עד כמה שזכור לי היתה בהתחלה התעניינות (עוד כשהיה ברעננה), ואז דובר על זה שהוא זייף את הגיל, פתאום כולם ברחו.
  7. איך הבנת את זה ממה שאמרתי? הוא מורחק לשני משחקים בעקבות אדום בנבחרת הבוגרת, יש לאולימפית שלושה משחקים, אם יעלו שלב אז יותר.
  8. לגבי הראשון אתה צודק, מכבי מאפשרים רק לבן משפחה מדרגה ראשונה. לגבי השני אנחנו באותה קבוצה בלאן ואני עדיין רואה את האופציה לחדש.
  9. מי עזב אותם חוץ מחלאילי ושואו? מצד שני יש מצב שהם מביאים את אצילי
  10. זה לא היה משנה, הוא מורחק משני משחקים מאמין שישתפו אותו בשלישי ואם יעברו עוד שלב אז בטח
  11. אני בטוח שיש אצלו מלצריות צעירות שיכולות לעניין אות הפדופיל
  12. שגיב יחזקאל הצטרף למכבי תל אביב לאחר ששחקן הכנף בן ה-29 חתם על חוזה ל-3 שנים עם אופציית הארכה בעונה נוספת. יחזקאל ששיחק בעונה שעברה במדי אנטליספור הטורקית, חוזר לקדנציה שניה במכבי לאחר ששיחק במדים הצהובים כחולים בין 2016-2017. לאחר שחתם על החוזה, יחזקאל, שילבש במכבי את החולצה מספר 29 אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לחתום במכבי תל אביב מה שיהיה סגירת מעגל עבורי. מהרגע ששמי נקשר במעבר למכבי ובמשך כל התקופה, קיבלתי המון הודעות תמיכה מאוהדים עובדה שעוררה אצלי מוטיבציה רבה. אני כבר לא יכול לחכות לחזור למגרש ובמיוחד לשחק בבלומפילד מלא. אני חוזר רעב מתמיד." יחזקאל ששיחק בעבר במדי הפועל באר שבע בה כבש 16 שערים ב-82 הופעות, מ.ס אשדוד בה כבש 15 שערים ב-51 משחקים, קריית שמונה, בני יהודה והפועל ת"א, ערך 8 הופעות במדים הלאומיים של ישראל ובנוסף שיחק 25 פעמים בנבחרות הנוער והנערים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.