Jump to content

liorbz

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About liorbz

  • Birthday 21/12/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. נכון שהיה צריך לעשות לזה בדיקה בזמן השידור אבל אני מסתכל על שחקן מכבי (נדמה לי סאבו) ועל שבחון מנסה לראות את המרחק של שנייהם מהקו של הרחבה והוא נראה לי זהה
  2. הנבדל שם מאד גבולי יכול להיות שיש שחקן שאנחנו לא רואים בבירור. אותי עדיין מטריף ש1500 אנשים ששרים טועמה מחבל זה יותר גרוע מ12000 אנשים ששרים שתהיה שואה למכבי (לא מצויין בדו"ח השיפוט) ומצויין שאוהדי מכבי זרקו כוס שתייה על הקוון וכמו שאני הבנתי גם אוהדי הפועל זרקו כוס על הקוון בשער שבע... רק שאנחנו יכולים לשאול שאלות פה מהיום ועד הדרבי הבא אנחנו לא נקבל תשובות ויש גם תחושה שההנהלה שלנו לא דואגת לציין דברים כאלו בבית הדין ולהעמיד אותם כטענה לקיפוח...
  3. תאכלס, מבחינה חוקית, אני קניתי מהם כרטיסים, בשום מקום לא היה רשום שאני צריך מנוי, אני יכול לתבוע אותם על זה אם הם לא יתנו לי את הכרטיסים?
  4. אני חושב שאפשר גם להפוך את שם הארגון להשחקן ה12 ע"ש אבי כהן
  5. חברה לא קשור להיום אבל נזכרתי בזה.. זוכרים שהיה איזה דרבי ממש בתחילת שנות ה2000 שעלינו עם הנוער מחוזק בכמה שחקנים מהבוגרים(רודריגו ודז'ינסקי אולי שטראובר) בגלל שהיתה מכת פציעות היינו בפחד שנובס ובסוף נגמר 2-2 אם אני לא טועה.
  6. מזה הטלוויזיה הזאת זה בסדר לא באגים?
  7. חברה אני ביקשתי כבר לפני שבועיים ואני יבקש עוד פעם כי זה נורא חשוב אני כרגע בחו"ל וצריך לינקים לצפייה בדרבי אז מי שיכול להביא כמה אני יודה לו מאוד.
  8. אני מקווה שלא יהיו פדיחות (במגרש ובשידור) אין לי בעיה לשלם לערוץ 5 בשביל לראות את המשחק
  9. מה יש להם טכנולוגיות עד כדי כך מתקדמות לרשות השידור? לא צריך להכניס מטבע או משהו? הם משדרים באתר אני יכול לסמוך על זה?
  10. אני טס להולנד שבוע הבא איך אני יכול לראות את הדרבי באינטרנט?
  11. שלום אני עושה קאמבק לפורום אחרי איזה 4 שנים שלא הייתי פה... אני טס עוד מעט להולנד ואני רוצה ללכת למשחק של אייאקס נגד מילא מישהו יודע איך אני יכול לקנות כרטיסים מהארץ?
  12. אתה בטוח שקנית ל11 בדקה השנייה כי כשאני באתי לקנות שעה וחצי לפני אמרו שנשאר רק ל5 ו7 למרות שהיה לי ברור שיש איזה קומבינה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.