Jump to content

Cosmic

משתמשים רשומים
  • Posts

    162
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Cosmic

  • Birthday 08/12/1985

Profile Information

  • Location
    קינג ג'ורג' פינת החיים

Recent Profile Visitors

14,364 profile views
  1. אוטיסט על מלא, מסכים. אבל ימות על המגרש לפני שייתן לשחקן לעבור אותו בדרך למתפרצת. בקבוצה כל כך רכה ומופקרת, הוא נכס.
  2. הוא אלרגי לכדור, אבל פחות מגלזר למשל. הפס שלו נקי, וטווח המסירה ארוך, רק שהוא דורש 2-3 שניות כדי להוציא לפועל. בעיה. צריך לראות איך הפלייאוף מתפתח, אבל אם אני מגיע לסמי כשתיקו זו המטרה? פותח איתו ויוריס בקו אחד עם פרץ/גבי לפניהם - קל.
  3. תן לקארצב לשחק. מוגבל, כבד עם הכדור, איטי בהחלטה, וברוטלי לעיתים - אבל מאדרפאקר אמיתי ותמיד ממוקם נכון. הוא היחיד בקישור שלנו שיש לו את השילוב של המאסה והנחישות בשביל ״לקצץ״ את שחקן היריבה ולקבל צהוב בלי להסס. ביריון קשקשים. במשחקים צמודים, הפונקציה שהוא ממלא יכולה לעשות את ההבדל בין ניצחון לתיקו, ובין תיקו להפסד. רץ איתו נגד חיפה בלי לחשוב פעמיים.
  4. למה להוציא את קארצב ? מי מוציא שרירים באמצע במצב כזה ? תגרזן את הקישור ותגמור את המשחק.
  5. אני בטוח שלא. הבנאדם מחזיק את הצד דקה 20. על הקו הוא יכול לשחק עם מכונת הנשמה, אולי.
  6. עוד גול על אנריק ״בקנבאואר״ סבוטז׳. למזלנו נפסל. דוהר קדימה, מאבד, ומשאיר מכתש קניון מאחוריו. פשוט סקנדל.
  7. הסו-קולד ״אופי״ לא ייבחן במשחק הזה. מאמין שמכבי תנצח בבלומפילד נגד יריבה שגמרה את העונה אפקטיבית. האליפות תוכרע על שני המשחקים מול חיפה.
  8. אגיד את זה ככה - אם אולימפיאקוס קיבלו ממך 4 בבית שלהם, אתה יכול לקבל מהם 6 בבלומפילד. אבל שוב, היפותטי לחלוטין, ולא מעניין בשיט.
  9. הרמונטדה של ברצלונה הייתה בקמפ נואו, אחרי שקיבלו 4 בפריז. לא אותו אירוע.
  10. היה משחק בית של אולימפיאקוס. הם סיימו אותו עם מינוס שלוש, והפכו אותו בחוץ. פעם ראשונה בהיסטוריה של מפעלים אירופאיים. הכוכבית מנחמת אותך? סלמתק.
  11. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של המפעלים ביבשת, שקבוצה חוזרת מפיגור של שלושה שערים בבית. נכנסו לגינס הלילה, ואנשים מדברים איתי על מילסון. הזיה.
  12. טיבי שיחק הרבה באליפות של ק״ש. ברור שהעיקר תלוי בבלם הזר, אבל כדאי שההון ששפכת (הקופה של מכבי היא לא בלתי נגמרת), יהיה כזה שמצדיק את עצמו. גודלברג מספיק טוב כדי שגם כשסק בחוץ לחודשיים,העסק לא ייתפרק. אם אתה לא פוגע בומבה בבלם זר, ומצליח לשמור עליו עונה נקייה מפציעות - you are doomed. לרוץ עם שלמה ונחמיאס ולצפות למשהו ? עזוב אותך...
  13. אתה שוב מדבר איתי על דמקה, כשאנחנו בכלל משחקים שח-מט. אבל אם אתה מתעקש - אם העונה שלך מוכרעת על הכשירות של שחקן אחד, אז לא מגיע לך כלום, ולא תזכה בכלום. ככה לא המשחק משוחק.
  14. טיבי הגיע עם צלחת אליפות ביד מק״ש. הוא גם היה מוכשר, מהיר, ופיזי יותר משלמה. 1.3 מיליון יורו אחי, על שחקן שלא קשור לאירוע של תארים, והוא לא כזה טאלנט גדול - זו עסקה מוזרה מאוד. גולדברג לעומת שלמה/בלטקסה - זו בדיוק האנלוגיה שאני חושש שתסמל את השנים הקרובות.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.