Jump to content

oldman

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ואת הכניסה הברוטלית שלו (אדום קל) בשחקן הפועל בדרבי שזהבי הורחק. הבין מהר מאד שאת המשחק הזה צריך לפוצץ. באמת הפך למכביסט.
  2. כי משהו בתמחור הפעם לא הגיוני - שער 7-8 תחתון ומסומן יותר זול משער 8 עליון לא מסומן. גם 4 גושים בשערים 2,13 יותר זולים.
  3. מוכר כרטיס למזרחי ***** נמכר*****
  4. אני מוכר כרטיס אחד אם אתה עדיין צריך
  5. בדיוק לזה התכוונתי - להראות שהוא תמיד בא לדפוק אותנו. אותו יציע, מקומות לא מסומנים, אותו משרד כרטיסים מזויין. אחד בימין אחד בשמאל. מה התירוץ שלו הפעם?
  6. איך יכול להיות שלאוהדי נתניה במזרחי תחתון עולה 66 ש"ח ולנו 71 ש"ח?
  7. לא מסכים. עוד יציע לא משנה כלום וייתן הכנסה גדולה. ואם אני צריך להמר, בגלל הצעד הזה הם יקבלו שער 8 עם שיא אוהדים שלנו
  8. אין יותר הפועל מזה. כל פעם מפתיעים מחדש. לפחות תכניסו לשם ילדים בחינם מטומטמים
  9. לא הבנתי משהו. שער 13 הולך להיות ריק?
  10. כמה התגעגענו לקבוצה כזו. נקווה להמשכיות ושזה לא מאוחר מדי
  11. בשל דרישת מכבי האש: לא ניתן לתלות דגל פריסה דרישה חדשה בנוגע לגבי החומר שממנו יהיה עשוי הבד שייתלה על המערכת החדשה הובילה לכך שלא יהיה ניתן לעשות שימוש, עד אשר יימצא פתרון מוסכם לנושא תגובות לאחר שהודיעו על רכישה והתקנה של מערכת לתליית דגלי פריסה שתשמש את האוהדים למטרת תפאורה ביציעים 4 ו-5 באצטדיון בלומפילד, נראה כעת כי דרישת מכבי האש תמנע בשלב זה את השימוש בה ביציעים הללו. הסיבה היא שבשלב זה הבד שאמור להיתלות על המערכת הינו בד שעשוי מחומר מסוים, שאמנם אושר בעבר על ידי המשטרה ומכבי אש לפי תקן 50/93, אך כעת לא מאושר מבחינת מכבי אש. תחילה התבקשו אנשי הפועל תל אביב שהבד יהיה מסוג שנטבל בחומר מעכב בעירה, אלא שמכבי אש הציבו דרישה חדשה, שהדגלים שייפרסו על המנואלה יוכנו מראש מחומר הכולל בתוכו חומר מעכב בעירה. המשמעות בהחלטה זו היא שהבדים הללו, יחד עם הדרישה החדשה של מכבי האש, יהיו בעלי משקל כבד אותו המערכת לא תוכל לשאת, וכך לא יוכלו האוהדים לתלות עליה דגלי פריסה בכלל והיא לא תהיה שמישה.
  12. זה לא מדויק. זה המחיר של הכרטיס ללא מנוי. כן, מכבי מרוויחים יותר, אבל גם המנוי מקבל סכום כמעט שווה למה ששילם ולא צריך להתעסק במכירה. ואם אתה לא הולך למשחק, מה רע לתת למועדון שלך להרוויח כמה גרושים? האופציה למכור לבד תמיד קיימת. אף אחד לא מכריח מישהו להשתמש ב resale.
  13. היה חייב להפסיק את המשחק ולא משנה ההרגשה. אם לא היינו מנצחים, התגובות היו אחרות. באירופה, שופט מפסיק את המשחק בוודאות.
  14. לא ברור למה מחכים. שבוע וחצי לפני משחק ולא יודעים מתי יתקיים. עצוב שהתרגלנו. שיקבעו את המשחקים כאילו 3 הקבוצות כבר עלו - מה יכול להיות?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.