Jump to content

zion8

משתמשים רשומים
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by zion8

  1. טירוף. מאמין שגם יגיע הרבה קהל מה שדווקא יהפוך את המשחק לקשה ולחוץ יותר. אגב מה באמת עם כרטיסים?
  2. שמעו. ריינה וסכנין חוץ ברצף. מלחמת עולם.
  3. דסה היה נראה ממש רע בנבחרת. יכול להיות שזה באמת לא המדד האמיתי בנבחרת הכושלת הזאת, אבל זאת האינדיקציה היחידה לגבי הכושר שלו וצריך להגיד את זה. יש מצב שהוא מפציץ בליגה הרוסית?
  4. @Double היקר יש לך כזה לסיטי ריאל?
  5. חכה עוד מעט תקבל תגובה שיש לו אחוזי הצלחה יותר גבוהים משל בכר ואת ההגנה הכי טובה בליגה.
  6. קין לא מוביל כלום. בנוסף מאמן זר יכול להעלם פה בכל רגע במצב המדיני כרגע. בכר זה שקט לשנתיים. אבל בסדר נמשיך לפחד מקללות קשטן זה יקח אותנו רחוק.
  7. אז אנחנו נשאר המועדון הנחמד. בכר על המדף-לוקחים. אין פה יותר מידי מה לחשוב. תחילת עונה המדיה יצאו עם איזה סרטון ״מכבי זה לא לקחת את מה ששלך,זה גם לקחת לאחרים את מה שהם חושבים שהוא שלהם״. ממש. 0 שיניים בחלון העברות וגם הפעם. עכשיו יגידו לי לא רצינו את סבע/קינדה/רפאלוב. ברור אנחנו לא רוצים אף אחד. גם את בכר לא רצינו. אנחנו רוצים זה בטוח. אבל גם בטוח שלא מספיק.
  8. זה קטע כי חברים אוהדי חיפה מחזיקים ממנו. לתקופה רצו אותו אחרי בכר.
  9. אחי זה ממש אדום. יש משמעות גם לגישה והכוונה. אם שחקן שלנו עושה דבר כזה ומקבל אדום האחרון שאני אבוא אליו בטענות זה השופט. לא עושים דברים כאלה ועוד אתמול בספורט5 שגיא כהן טוען שזה מהלך של גאון שבעצם הדליק את חיפה והכניס אותה למשחק.
  10. אני שופט אותו על מה שהוא עשה ולא על מה שלא- הוא עשה חילוף גרוע שאיבד לו את המשחק. בנוסף למאמן יש יותר מלעשות חילוף. לשנות מערך? טקטיקה? בסוף נפצע לך אחד השחקנים החשובים והשינוי היה כזה שטחי. לגבי קארצב לא מבין את האנטי המוגזם הזה. ההייט הזה אליו התחיל עוד לפני שהגיע כי לא רצה להישאר ועבר לנתניה. פלוס הכתבה לצנציפר ומשם מחכים לכל נפילה שלו. הוא כבר הוכיח שהוא קשר טוב לליגה וזה שקין לא מסוגל להוציא ממנו עשירית מהיכולת זה הרבה עליו (קין בינתיים מוחק יותר שחקנים מאשר מגדל כאלה). פרץ וזהבי מחצית שלמה לא מצליחים להשתלט על כדור וקארצב הוא הבעיה. אגב למה שיחליף את דוידזאדה? הוא היה מעולה.
  11. וואלה מצפה מזהבי יותר במשחק כזה. לא מדויק. לא נותן את האקסטרה במהלכים הקריטים. וקין לא איתנו. אין לו מושג מה עושים כשלא הולך.
  12. תיקו משרת אותנו+ חיפה הוכיחו שהם יודעים לשחק על החולשות שלנו. חי איתו בשלום.
  13. מסכים אני רק אחדד שמבחינתי אם מביאים ראיקו זה ראיקו בשל ולא מישהו עם איזה טייטל של השוער הטוב בעולם לגיל 19. שוער זר, לקראת גיל 30, עם ניסיון. תשים את הכסף ותקבל תמורה מיידית.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.