Jump to content

אריה אז

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

377 profile views
  1. מסכים איתך לגבי שיטת הפיינל פור, לא מסכים איתך בכלל אבל בכלל לגבי החוק הרוסי. החוק הזה הציל את הכדורסל בישראל, וגם אם הוא פוגע בנו, הוא חוק מצויין שגורר הזדהות מצד אוהדי הכדורסל ולא סתם מאז שהוא החל הליגה פה הפכה לכל כך מעניינת. דווקא בעניין הזה, שאפו למושחתים ממנהלת הליגה.
  2. עזוב הייתה..השיא עוד לא הגיע. הפיינל פור השנה הולך להיות מטורף.
  3. כנראה שלא ראית משחקים של באר שבע בעונה שעברה שהם התמודדו עם חולון על העלייה, יש פה כמה אוהדי חולון שיאמתו לך את הדברים. מדובר בקהל של הכדורגל שלהם ,שהוא קהל טוב מאוד ויש להם אולם שדומה לאוסישקין ככה שהאווירה שם היא תענוג..בטח הרבה יותר מהמתנסים של בני השרון ורמת גן. מה גם שנראה לי תענוג של ליגה שצריך לנסוע גם לחיפה, גם לגליל, גם לבאר שבע, גם לירושלים ..קצת גיוון .כמו בכדורגל. יש כדורסל בישראל ואל תתנו לאנשים לעבוד עליכם שלא.
  4. מעולה לליגה. אם השנה הייתה ליגה כיפית, שנה הבאה תיהיה הרבה יותר. עכשיו רק שבאר שבע, נתניה ואוסישקין יעלו, ושבני השרון, רמת גן וגמעת שמואל יחזרו ללאומית, ותיהיה לנו ליגת כדורסל יותר כיפית מהכדורגל.
  5. מסכים. יש פה אנשים שמתעקשים להיות עיוורים.. הבן אדם הגיע לצ'לסי שהייתה במקום ה5, עקף צ'יק צ'ק את מנצ'סטר סיטי וליברפול, התעקב קצת עם ארסנל אבל בסוף עקף גם אותה וביום שבת הוא יוכל להצמד למנצ'סטר במקום הראשון. יש לו שני הפסדים בלבד שאחד מהם זה למנצ'סטר יום אחרי שקיבל את הקבוצה והשני זה לארסנל באמרויות וגם זה בגלל שטרי נפצע. בליגת האלופות הוא הפסיד פעם אחת בטורקיה בגלל שאננות יתר וחוץ מזה הוא ניצח בכל המשחקים ולא ספג אף שער מאז המחזור השני בולנסיה. הוא הבטיח כדורגל אטרקטיבי וקיים כשניצח פעם אחת 6-0, 4-0 כמה פעמים ואפילו שני תוצאות 4-4 מטורפות. את כל זה הוא עשה בכמעט חצי סגל ואחרי כל זה עוד אנשים מעזים להגיד שהוא מאמן לא טוב. אותי מסקרן לשמוע, איזה תרוצים יביאו אנשים כשהוא ייקח את הצ'מפיונס .
  6. מסכים. אני רק אוסיף, זה לא רק הקהל שלנו, כל הקהלים בארץ הם ככה(חוץ מהגזענות שנהיתה פיתאום באופנה). כל קהל מארבעת הגדולות הוא דוחף מאוד שטוב,עושה מאמצים להראות דוחף שקצת מתדרדר, מקלל את האמא של הקבוצה שלו שלא הולך, ואז כשהוא מבין שהקבוצה גרועה הוא חוזר לתמוך. בסופו של דבר הכול אותו חרא.
  7. אמרתי ששרנו אותו הרבה לפני.. אבל הוא חזר לקאנבק אחרי שהם התחילו עם הכולם לקפוץ שהפך כיביכול ללהיט בארץ. ושלא תבין, אני בעד זה..אבל לא להתלונן שאחרות עושות את זה.
  8. אמרתי לך, לי באמת אין בעייה עם זה בכלל..אבל גם הפולופופו, גם המונלייט שאדו, גם האלי ביטון..זה שירים שהיו שרים אצלנו מאה איש, הפכו ללהיט אצל קבוצות אחרות ופיתאום הפכו ללהיט גם אצלנו בגירסאות שונות. זה די דומה להעתקה ולהגיד שלא זה לשקר לעצמך..אז או שאיכפת לך מזה או שלא.. לי לא. לך איכפת כשנוח.
  9. אני לא יודע..אבל זה קצת מטומטם שכשהשירים האלו הופכים ללהיטים אצל קבוצות אחרות אז אצלנו פיתאום רוצים גם. זה היה שיר של אבי יחיאל, תשאירו אותו ככה. ואם לא, אז הגיע הזמן שתפסיקו עם הרטואל הקבוע של "העתקות" כלפיי יריבות אחרות. אי אפשר להמציא חוקים לזה. או שלא מעתיקים, או שמעתיקים מתי שנוח אבל שמים זין. לי אישית ממש לא איכפת של מי זה, כמה ולמה.. לכם איכפת כנראה, רק מתי שנוח.
  10. אני יודע שאצלנו התחילו את השיר הזה לפני.. הבעייה היא, שכמו עם סיפור אלי ביטון המצחיק ,נראה לי מגוכך להתחיל פיתאום להפוך את השיר הזה ללהיט על הקבוצה דווקא אחרי שזה קורה אצל קבוצה אחרת.
  11. אחרי "כמה אני אוהב אותך מכבי", "אהבה קצרה" והרעיון של "אין מקום אחר".. אפשר לעבור לשער 4 באורווה סופית.
  12. את כל הפוליטיקה בשקל שלך הזאת, תלך לשים בקלפי, תעזוב את מכבי בשקט ואל תערב אותה בשטויות האלה.
  13. צודק. גם לקלל יהודים זה לא גזענות.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.