Jump to content

elad_ya

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. הטענה היחידה שלי לגולדהאר זה שהוא עדיין מעסיק את ג'ורדי.
  2. 1. השחקן המצטיין של העונה: ראיקוביץ'. 2. השחקן המאכזב של העונה: שגיב יחזקאל. 3. תגלית/פריצת העונה: אליאל פרץ. 4. הרגע הכי גדול של העונה: שוטא מפוטר. 5. הרגע הכי עצוב של העונה: ההפסד בטרנר בפלייאוף. שם תם הטקס סופית וחזרנו למציאות. 6. הרגע המרגש של העונה: ק"ש מנצחת את ב"ש בטרנר, מדיחה אותם מהגביע ומונעת מהם טרבל. 7. שער העונה: קיארטנסון בדרבי. 8. למי לא תתגעגעו: בניון, יצחקי, טב"ח החלוץ. 9. למי תתגעגעו: טב"ח הבלם, אלברמן.
  3. הייתי שמח לראות את הרוש במכבי במקום ליפשיץ, ברק לוי ושות'. גם את גוטליב הייתי לוקח לספסל. אבל יותר דחוף לחזק את ההרכב לפני שחושבים על הספסל. אם אצילי חותם בב"ש אני מצפה מג'ורדי להניח את המפתחות ולא להראות יותר את הפרצוף שלו בקרית שלום. יש גבול לכל תעלול.
  4. אמן מישהו מתכוון להקליט את כל הגאונות שהולכת פה. חייב דיסק חדש לאוטו
  5. אני רק שאלה, נניח שעוד חודש הם על המטוס חזרה לחוף בריו, ונניח שקרויף מביא לנו עוד 10 ראדוניצ'ים ושגיב יחזקאלים. האם כל ההולכים-כמו-עיוורים אחרי ג'ורדי יתחילו לבקר אותו קצת, או עדיין יטענו שהוא המנהל המקצועי הטוב בעולם לגילו?
  6. אם רק היו לנו קצת אנשי תקשורת.. מישהו שיעשה מזה טור ויכניס קצת תודעה לעולם הכדורגל הישראלי.
  7. בספורט5 העלו סרטון של שתי דקות שבו רואים קצת פועלים במקום. מראיין שואל את חולדאי מה הצפי לסיום, חולדאי אומר "בעוד שנתיים" תוך כדי גירוד בולט באף. כל סטודנט שנה א' לפסיכולוגיה יכול להגיד על מה זה רומז.
  8. מאחל לשרמוטה הזה הרבה הרבה רע. שיילך לברוז', אמן ולא יראה דקה, ואם כן אז שיקרו לו רק דברים מביכים כמו החילוף של אצילי אחרי 5 דק'. שיחזור עם הזנב בין הרגליים ויסיים את הקריירה בהפועל עכו. שיעשה שם סבוטאז'. זבל סמרטוט.
  9. תיקו בטרנר ואנחנו כבר לא תלויים בעצמנו. גם אם ננצח הכל עד סוף העונה. אסור להגיע למצב כזה. רק ניצחון.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.