Jump to content

Kaar

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Kaar

  1. הראיון הזה זה אחד הדברים הכי הזויים שאי פעם קראתי. מרגיש כאילו היא קיבלה שבץ באמצע, אין לי הסבר אחר. הנה כמה פנינים:
  2. זה די רחוק, משהו כמו 20-30 דקות הליכה, תלוי כמה מהר אתה הולך
  3. יפו, שמלכתחילה היתה איזור בעייתי להתנייד עם רכב בשעות העומס, הפכה בשנה האחרונה לסיוט מוחלט. כמו שרשמו לפני, שדרות ירושלים סגורות כמעט לכל האורך בגלל עבודות של הרכבת הקלה, ככה שלא הייתי ממליץ להתקרב לכל האיזור של שדרות ירושלים ומערבה (נמל יפו, פשפשים וכו׳). מצד שני יש עבודות תשתית בכל החלק הצפוני של שלבים/היינריך היינה שלפי הקצב הנוכחי לא הולכות להסתיים בזמן הקרוב. מי שמגיע עם רכב מכיוון דרום, הייתי מחפש חניה בשכונות שמזרחית לשלבים, יש שם לא מעט חניה ברחובות. למי שיש תו תושב, יש את האופציה של חניון הלוחמים מול בי״ח וולפסון. יש שם כמה מאות מקומות חניה בעלות של 5 ש״ח לבעלי תו תושב. אמנם זה לא מרחק הליכה, אבל יש שם מסוף אוטובוסים והתדירות לכיוון בלומפילד די סבבה (סביר יהיו פקקים אבל בערך חצי מהדרך יש נתצ אז הנסיעה לא אמורה לקחת יותר מדי זמן). האמת שיש שם לא מעט מקומות לא מסומנים שאנשים היו חונים בהם חופשי עד שהעירייה התחילה לאכוף באגרסיביות (זכור לי מקרה לפני איזה שנתיים שחצי מכללה קיבלה דו"ח כי חנו בחורשה שם ויום אחד מישהו החליט לאכוף את זה). צריך לקוות שבימים של משחקים העירייה תשחרר קצת, כמו שהיה לפני נתניה.
  4. דווקא ספרד זו דוגמא לא טובה. לא רק האירופאים נחשבים מקומיים, גם שחקנים דרום אמירקאים (חוץ מברזיאלים) ונידמה לי שגם שחקנים אפריקאים משום מה לא נחשבים זרים. חוץ מברזיל ואסיה אין מקום שמייצא שחקנים ברמה גבוהה שהשחקנים שלו ייחשבו זרים בספרד.
  5. לפחות לפי שנה שעברה, אין קשר בין הדירוג לסדר המשחקים. במחזור הראשון של הבתים עונה שעברה המשחקים בבית א' היו: יובנטוס(2) - מאלמו(4) אולימפיאקוס(3) - אתלטיקו(1) בית ב': ריאל(1) - באזל(2) ליברפול(3) - לודוגורץ(4) בית ג': בנפיקה(4) - זניט(3) מונאקו(1) - לברקוזן(2) כנראה שיש הגרלה נוספת.
  6. זאת הדרך היחידה. גם בהתאחדות האנגלית עושים משהו דומה. מקבלים ניקוד לפי כמות המשחקים שאתה הולך. אז כשיש יורו/מונדיאל וכולם רוצים לקפוץ על המציאה, הכרטיסים נמכרים בהגרלה בין כל אלה שיש להם מינימום מסויים של ניקוד. עד שאין משהו כזה לא ניתן יהיה למנוע זליגת כרטיסים. הקריטריונים שהוצעו פה לבדיקת מי אוהד מכבי הם לא פחות מהזויים.
  7. החולצה של ברצלונה היא עם השם והמספר של פויול? אם כן אני מעוניין בעקרון, יש לך תמונות שלה? באיזה מצב היא? אני מחפש כבר די הרבה זמן מישהו שמוכר את הצעיף עם הפסים (כחול, לבן, צהוב), אם למישהו יש שלחו לי הודעה בפרטי או שתגיבו פה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.