Jump to content

e.p

משתמשים רשומים
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Interests
    אחים לסמל

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. דבר ראשון זה מה שהוא רשם לא אני וחבל שאתה לא קורא את מה שאנשים כותבים.מה גם שזה שולי לדיון. כרגע אין שום הוכחה באמת שמגיעים יותר בשבת, שום. מה שכן יש הוכחה וזה שבאמצ"ש\מוצ"ש אנשים באים והאיצטדיונים לא ריקים. וברור לי שיש חיילים ומשפחות שיותר קשה להם או לא מתאפשר אבל גם יש המון לכיוון ההפוך.
  2. תתמודד מול הטיעון במקום סתם לצעוק גניבת דעת. אם הייתי רושם רק שאתמול היו 25 אלף צופים אכן זה היה גניבת דעת, אבל רשמתי גם שלדעתי וגם מניסיון אפשר לראות את זה, הכמויות בשבתות לא יותר טובות אם לא יותר גרועות מבחינת כמות צופים ואני לא חושב וכמעט בטוח שמכבי-ב"ש בשבת ב12 לא יביא יותר צופים מראשון-שני ב9. וברור שיש אנשים ששבת יותר נוחה, ויש כאלו שלא, יש משפחות שישי נוסעות לטייל או וואטאבר הבעל צריך להיות עם הילדים והוא לא לוקח אותם אלא יילך רק לבד ואז רק אמצ"ש נוח לו. מה שצריך לראות את הכולל, יכול להיות שבכולל הרוב בעד כדורגל בשבת אבל מבחינת כמויות השבת לא מביאה יותר אם לא פחות . כי האנשים שרוצים שבת מגיעים בדרך-כלל גם אמצ"ש פלוס דתיים(ולא בניגוד אליכם אני לא חושב שמי שאומר שצריך שבת והולך גם בראשון הוא צבוע כפראפרזה על מה שאתם אומרים על השחקנים שלא רוצים לשחק בשבת אבל בסוף משחקים כמו גדולים).
  3. לעניות דעתי כן ולא, אם באמת זה כזה מסובך עניין התאורה צודק עד עניין יום ראשון , אם לא, לא יקרה כלום לשחק בערבים ומוצ"שים(שיכול להיות שחילול שבת שלפני המשחק יהיה איזה שהיא פשרה כדי שיוכלו גם לשחק בשבת בשעות נורמאליות וגם שהדתיים יוכלו להגיע). לגבי הקהל, הגיעו אתמול 25 אלף לטדי(המשחק עם הכי הרבה קהל העונה?), סתם שני, אני דיי בטוח שבשבת ב16:00 לא היה יותר אנשים אם לא הרבה פחות.
  4. דבר ראשון נשמע הזוי ובדיחה שהתאורה אפשרית לאימון ולא תקנית למשחק, הרי באימון עושים הרבה אקטים שדומים למשחק או משחק ממש, איך זה שאוהבים להנציח את הבלוף ומחליטים להגיד שבגלל זה ישחקו בשבת אין לי הסבר חוץ מרצון עז למצוא תירוץ מטומטם, תשקיעו קצת כסף אם אכן זה נכון, השקיעו 800 מיליון עד כביש עוקף חווארה בטוח גם יש לזה, ממש קטע העניין הזה. אוקיי אז לא בטוח יצאו שחקנים מקצוענים זה לא העניין, לדעתי צריך לקחת את העניין בשלוש רבדים של חשיבות, רובד ראשון הענף בכללותו שרובו המוחלט הוא לא המקצועני, מהילדים עד הליגות הנמוכות, רובד שני הוא הקהל, רובד שלישי הוא השחקנים המקצועניים שהם בסך הכל השואו ודעתם אומנם יפה וחשובה אך ללא ספק אחרונה במדרג של השאלה האם יהיה כדורגל בשבת.
  5. נראה לי שרמת הדיון שהיית פה לרוב(לא כל הזמן) היא הוכחה למה שאמרתי לפני כמה עמודים שאני לא רוצה ולצערי בגלל שזה בא ממקום של ענווה ולא רוצה מריבות ילדותיות תחת מקלדת. אבל קשה לי לא להגיב לקצת דברים חייב להודות. בנוגע לעניין האזורי וישימותו אתמול בחיפה שהיינו גיליתי ששם יש תחב"צ 24\7(המטרונית) ובאמת שלא מפריע לי כדתי(ולא אמור לדעתי). חתול צהוב, אתה אומר עובדות כשאתה פשוט לא יודע לצערי, אני וכל חבריי דתיים גדלנו בחוג כדורסל קטסל וילדים, נכון לא יצא מאיתנו שפר הבא אבל גם לנו הגיע , ממתי ללכת לשחק כידלד כדורסל גם בליגה הוא שווה רק אם יוצא משם שפר, בסוף זה גם חוג ואחלה של דבר לילדים ונוער לעשות מעבר לשעות ביה"ס, לא הכל כ"כ הישגי החיים. העובדות לגבי שחקנים דתיים אינה בוודאות כזאת נכונה וכבר באחת ההודעות הראשונות שלי הראתי מבדיקה קטנה שיש כמה כוכבי כדורסל שהגיעו\נמצאים במחוזות הדתיים. עוד אנקדוטה-שמתי לב שבוע שעבר ושכחתי לכתוב את זה שיש שופט דתי בליגת העל בכדורסל היום. עוד עובדה שאתה מציג היא כמות הקהל שמגיע זה פשוט שטויות אני אתמול הייתי בסמי עופר, לפני שבועיים מול אנאדולו אפס, הרבה כיפות, לא הרוב בכלל, אפילו לא כמו בה"ד 1 מחד או גבעת שמואל מאידך אבל עדיין לא כמות שאפשר לבטל וקצת לזלזל כמו שאתה עושה. עוד עובדה שמוזרה לי אני רק שואל איני יודע, כל עניין התאורה במגרשים נראה לי אידיוטי, הרי ילדים ובעיקר נוער מתאמן ביום יום בשעות אחה"צ אחרי הלימודים שברוב שלבי העונה השעון הוא שעון חורף שבו החושך הוא כבר סביב 17:00 כך שנראה לי מגוחך שיש קבוצות שאין להם תאורה במגרש אלא אם הם משחקות נטו בשבת, למה שאר השבוע אי אפשר לעשות חוגים\אימונים כזה מוקדם, לדעת מתי ילדים\נוער הולכים לחוגים זה אני יודע ברוך ה' יותר מידי. בסוף אנחנו עם אחד וצריך לפתור בינינו, אני מבחינתי אם באמת רוב העם(וכנראה שזה ככה) יהיה בעד כדורגל בשבת תפדל ושזה מה שיקרה. אני חושב שהרבה שומרי מסורת כמוני מצפים לאיזשהי התחשבות שלא בטוח קיימת לצערי. זכותם של החילונים. אני כן מאמין בשלטון הרוב במקרה הזה(ולא רוב של איזה מישו מהפורום(או הפורום עצמו) שכנראה חברים שלו והוא דיי דומים).
  6. איסור מלאכה בשבת לא נאמר מלאכה מלשון עבודה במובן של בנאדם שעובד לפרנסתו אלא מלאכה משום ל"ט אבות מלאכה שעשו במשכן, לכן, כל עוד בנאדם עובד ולא עובר על אחד מל"ט אבות מלאכה אין שום בעיה בעבודתו, ואם יש גוי שעושה את המלאכה בלי שאומרים לו אלא הוא פשוט מודע על המוטל עליו גם זה אפשרי, ככה זה בבתי מלון ואירוח, וענייני נחשמל עובדים על שעון שבת.(בנוסף אדייק שהעבודה שכן מותרת בשבת היא רק לצורך השבת עצמה ולא מעבר, כמו מלצרים ועובדי מטבח בבתי אירוח וכו') בכללי, ענייני החשמל בשבת הוא עניין מאוד מאוד גדול מבחינת ההתייחסות שלו בספרי השו"ת, בגדול ההיתר נשען על כך שהחשמל משרת את מערכת הבריאות שהיא בוודאי מצילה חיים(ופיקוח נפש דוחה שבת) ורק על הדרך היא גם מגיעה לביתו של היהודי הפשוט, האם מותר לייצר חשמל בשבת במדינה יהודית ללא בתי חולים? כנראה שלא לפי כללי הפסיקה שקיימים כיום, לכן, בנושא הרכבת אני חושב שכיום אין מנוס מחילול השבת כי לפי כללי הפסיקה מחד אין לנו פיתרון וחבל וצריך שרבנים יחשבו על זה בכובד ראש למצוא פתרון אך מצד שני אתה לא יכול לשתק גורם תחבורתי כל כך חשוב במדינה שלנו שכבר משותקת מתנועת רכבים שברגע שיהיה יום שלא יהיה בו רכבת זה יהיה עוד יותר נורא. אני לא מתנשא ואני לא חושב שאני יותר חכם ממישהו אני פשוט חושב שזה לא מקום לדיונים, מי שרוצה לשבת לדבר איתי במגרש במחצית, בכיף. שישלח פרטית. פה זה לא מתאים לי כי אני לא אחד שכותב בפורומים רק קורא פה מידי פעם סיכומים של סוייר(אש עליהם), פה בנושא הרגשתי צורך להגיב ווואלה אכן הצטערתי כי זה שואב אותי למק' מסויימים. אם ביבי לא מתראיין אף פעם לתקשורת כי הוא מרגיש לא בנח גם אני הקטן יכול להרגיש פה בפורום לא בנוח.
  7. הוא רשם בעיקר שטויות כאילו הוא רב שיודע מה מותר ומה אסור, שיתעסק בדברים שהוא מבין בהם אם יש כאלו בכלל. אתם פשוט שטופי מוח מהתקשורת ומישהו בא ורשם מה שהתקשורת אומרת. הפורום הזה הוא פורום מאוד מאוד מגמתי שאנשים מסויימים נמצאים בו, ולכן גם אמרתי שאין לי מה להתחיל פה דיון. שבוע טוב
  8. רובכם דיי טועים לדעתי בכל הנוגע לענייני דת וחברה אבל אני לא ילד משועמם שיתווכח על זה בפורום של אוהדי כדורגל שסביר להניח שזה לא המקום הכי נורמאלי ורציני לעשות אותו. רק כדי שתפתחו את הראש לפיתרון שלי (יותר מידי פעמים דתיים מציפים בעיות שלצערנו פתרונות נורמאלים לא נמצאים אצלם), תחשבו איזה טוב הוא אם יום ראשון היה יום חופשי. כדורגל,עבודות ברכבת, ימי מסחר זהים לכל העולם. קלאסי. מה שצריך שיום העבודה יוארך בימי שעון חורף במשהו כמו שעה ביום, ושישי חצי יום עבודה. לא נורא לא סיפור אבל פה על כל דבר עושים סצנות במקום לחשוב איך לעשות באמת שיהיה יותר טוב.
  9. תאכלס, מדוייק. אין פה באמת אמת חייבים שני הצדדים להודות, השאלה היא מי יתגמש או מי יפסיד \ ינצח במישור הפוליטי והמשפטי. ברור שלחילוני זה הרבה פחות נוח, לדתי זה בלתי אפשרי או במקרה המסורתי זה כרוך בהמון כאב של וויתור על ערך חשוב. בעז"ה יהיה טוב למרות שהעולם מורכב.
  10. א. אם כי אני גם בעד השחקנים העמדה שאני מציג הינה גם מעמדה של קהל, שתסתכל ביציע מסביבך ובכלל בחיים תראה שהמוןןן חובשים כיפה ויודע מה, תגלה שגם כאלו שלו הם אנשים שומרי שבת ומסורת, לא יודע איפה כל הגיקים פה חיים. לנו מגיע לראות כדורגל, לשלוח את הילדים שלנו לשחק כדורגל במדינה, זה לא שאנחנו מיעוט דתי, אנחנו יהודים דתיים במדינה יהודית. ב. לגבי מה ששאלת יכול להיות בגלל שגדלתי בחינוך דתי אין לי חברים שהם שחקני כדורסל כי מי מאיתנו לא מכיר כמה מאלה? כמה מגוחך. ויותר ברצינות, אם שחקן כמו מאיר טפירו שהוא לא דתי היום אבל גדל בבית דתי(במקרה ראיתי פעם כתבה), כנראה בכדורגל ההורים לא היו שולחים מלכתחילה, אני גם לא הופתע אם פיני גרשון שומר שבת , דורון שפר שומר שבת עוד נראלי מסוף התקופה שלו כשחקן אני לא בטוח מתי בדיוק אבל היום הוא דתי, כל האנשים האלו הם הטופ של הטופ של הכדורסל ולכן אני יודע עליהם קצת בחיים האישיים, על השאר אין לי מושג לאיך קוראים להם אתה רוצה שאני יגיד לך מה האמונה שלהם ואם הם שומרים שבת? תיהיה בטוח שהרבה מהם שומרי שבת. ג.פעמיים יצא לי לראות בחיי את התכנית יום בחיי של וואן, פעם אחת אייבנדר, פעם אחת שמעון אבוחצירא, שניהם מתפללים מניחים תפילין ומשתדלים להתחזק באמונה, מי אתה ושכמותך תזלזלו ברצונם לא לחלל שבת מי?? מי האכיל ועל מי הם משתינים? משתינים עלינו. עריכה: עשיתי גוגל קטן על פיני הבנאדם הלך בפיינל פור בפראג 8 ק"מ ברגל כדי לא לנסוע בשבת, כולם צבועים הרי בעולמך ועושים מה שנוח להם. אני מקווה שתזכה להכיר יותר טוב את העולם סביבך.
  11. פחחחח איזה כתבה עלובה ומגמתית גם כל הדו"ח הזה הוא שקל והבלים אני שקרן אם מישו קרא אותו ברצינות להבין שהוא לא רציני. מגוחך שהעלת אותו. בסופו של יום מה שהשחקנים לא אומרים לכם הוא שברור שזה דתי ולא קשור ליום מנוחה סוציאלי, מה שכן לא יקרה כלום אם המשחקים יתחילו משעה חרי צאת השבת וזהו, לא קרה כלום, בכלל מגוחך שפה אוהדי מכבי מתייחסים לכך שבאמת יבואו פחות קהל שהמשחקים שבהם יש הכי הרבה קהל אלה המשחקים המרכזיים שלא משוחקים בשבת(כמובן גם ובעיקר בגלל האטרקטיביות שלהם). איך זה שהכדורסל מעולם לא שוחק שבת והכל בסדר, אגב גם ילדים ונוער לא משחקים כדורסל בשבת!! וכך צריך להיות בכדורגל, להשקיע בתאורה במגרשים והכל טוב ישחקו בערבים. במקרה הזה אל תספרו סיפורים על כפייה דתית זה מדינה יהודית שיש בה כמות לא מבוטלת של שומרי שבת וצריך וחובה להתחשב בהם שלא יופלו במקצועות מסויימים לפחות פה במדינה. אני לא מצביע לחרדים אבל פה גורמים לי לרצות עם הבורות והאנטי. דרך אגב רק שתבינו במי מדובר אני בעד תחב"צ באזורים חילוניים בשבת, בעד נישואים אזרחיים וכל מיני כפיות דתיות שקיימות ואין להם סיבה ותכלית ורק יוצרות רע, פה זה לא הסיפור, הסיפור הוא שכדורגלן לא יכול להיות דתי פה והרבה אנשים מחללים שבת כי זה המקצוע והחלום שלהם ואי אפשר לא להבין אותם כי זה באמת קשה. בעצם אפשר, אם קוראים לך שלמה שרף או רון קופמן או כל שאר הרקובים שכל הזמן מזלזלים באנשים שרוצים לשמור שבת וכרגע לא מתאפשר להם. שימשיכו לנבוח.
  12. מחפש כרטיס בדחיפות אני לוחם לא ידעתי שאצא למשחק בסוף כן אם יש מישו שיכול לעזור לכרטיס למזרחי צפוני או אפילו בני יהודה שקרוב אלינו אשמח מאוד!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.