Jump to content

קמחי

משתמשים רשומים
  • Posts

    24
  • Joined

6 Followers

About קמחי

  • Birthday 26/05/1990

Recent Profile Visitors

7,024 profile views
  1. מילסון ועוד 5. מה אתה רוצה ילד? אנחנו כבר מאוהבים. קח צ'ק פתוח ואישה יהודיה ואפשר לתת לך בית בסביון ליד המוזהב. נשאיר אפילו את יוני שיהיה לך שמח.
  2. יש לנו מאמן שאוהב לשחק עם שחקנים לא בעמדות שלהם. דוידה בשמאל, ביטון בימין, מילסון בימין, תורג'מן בימין, קיקו באמצע. למה? לא מובן. זה יוצר לנו את הקושי. אני רוצה קצת לדבר על דוידזאדה. פה כבר כמה עונות ונותן עבודה קבועה בשמאל. אמין, אגרסיבי ומחוייב. לא מבריק, אבל תמיד שם. השאננות העלובה ואפסות המשחק ששיחקנו במחצית השנייה לא פחות עלובה מהניצחון הדחוק מול בית"ר. למה? לא יודעים לשחק פה כדורגל? אם זה הוראה של האירי אז יש לו בעיה קשה. אם זה השחקנים אז צריך לזרוק נעלי פקקים לראשים במחציות. מילסון פשוט קסם. מקווה שיש תמונה שלו עם הכובע. להציע חוזה לחמש שנים עם שכר משודרג בכל עונה. מצאנו וואקמה עכשיו לא לשחרר. ערן פשוט מרגיז כמה שהוא קטלני. מעבר לזה, משחק מסירה לא טוב היום. קארצב הציג משחק שיכל להיות מה שמשנה משחק מול אולימפיאקוס. כנראה שלמאמן שלנו יש דפקה בראש ויוריס לא יכול לשחק איתו. שור במשחק לא טוב שנגמר בשער ובישול. דן ביטון לא שחקן למכבי. אחלה בחור אבל זה לא זה. אבישי במשחק שיכול להשאיר אותו על הספסל.
  3. רוב השופטים בליגה לא מכירים את החוקה כמו שצריך
  4. לפחות מישהו מנסה להסביר את המשחק לאבישי
  5. מחצית ראשונה לא רעה, מחצית שניה בזיונית. אנחנו רעים מאוד הגנתית, כרגיל. געגועיי לשלישיית קשרים שמתופקדים כקשרים ולא נצמדים לקו החלוץ.
  6. לא ראיתי את זה קורה פעם אחת העונה, גם כשהתגוננו ולא רצינו להחזיק בכדור. הקשרים מבצעים ווייד-בלוק לעזרה למגנים גם כשאין צורך הותירו את קארצב, בדומה ליוריס, לבדו רוב המשחק.
  7. אני לא בטוח שקין יודע איך להעמיד מיד-בלוק וקו הגנה מורחב.
  8. הרכב כל כך טוב ששתיים מתוך שלושת החוליות שלך לא שיחקו יחד משחק בודד בצירוף הזה.
  9. בניגוד ליוקאנוביץ שעשה בכוונה קין פשוט גרוע
  10. לא צריך לחפש כל המטבעות שנופלים לנו מהכיסים מתחת לפנס
  11. הרבה הרבה לפני יואב, לצערי. אפרופו האירי, מצחיק לראות שהגיבורים התורנים שהכניס לשנות משחק בו היינו מפורקים לא ראויים לספסל במשחק ליגה(קיקו, יוני).
  12. בלטקסה לפני לוקאסן, סבוריט שהציג משחק מכור מועדף על פני נחמיאס שעוד הציג משחק סביר, גולסה וקארצב זוכים סוף סוף להזדמנות. לגבי אבישי כהן אני מעדיף לא לדבר.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.