Jump to content

tomkovacsi

משתמשים רשומים
  • Posts

    174
  • Joined

  • Last visited

About tomkovacsi

  • Birthday 30/06/1987

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. היי חברים יודע שזה קצת מאוחר, אבל אנחנו ביום ההתרמות האחרון של אחים לסמל לקראת אריזות המזון של ראש השנה. עמדנו כבר ביעד הראשוני שהיה חצי מיליון שקלים, אבל יש לנו עוד משפחות להאכיל, וגם תמיד טוב לשבור עוד שיאים, וחסרים לנו עוד 25,000 בשביל השיא של שנה שעברה. כמו בשנה שעברה הפרוייקט הוא לזכר כליל קמחי ז"ל, שהיה מתנדב בעמותה ומכביסט לתפארת, ואנחנו משתפים פעולה עם המשפחה שלו בהנצחתו בפרוייקט הזה. ביום שישי הבא יהיו האריזות והחלוקה של החבילות, ואפרסם פה בנפרד בנוגע לזה. בינתיים אפשר לתרום כאן בלינק: https://giveback.co.il/project/73557?amb=afd94e30-427a-11ee-9be9-4201ac1c90d2 יאללה מכבי!!
  2. התיישבתי בשער 5, יחסית קרוב ליציע של מכבי. בשלב מסוים אוהד מכבי שזיהיתי בפנים קרא לי ואמר שמעבירים אותם. חששתי שזה תרגיל ויוציאו אותם מהיציע ולכן לא באתי. במחצית השניה עברנו לVIP מעל הספסל של מכבי. כאב לי על כל שניה שלא הייתי ביציע שלנו, אבל היה שווה את זה
  3. אחלה אתה, רק תיקון לפיקנטריה - מאזן הדרבים בכל הזמנים הוא 58-57 לנו. ה50 זה מאז קום המדינה (50-46 לנו. לפני קום המדינה זה היה 11-8 להם)
  4. אני גם חשבתי בהתחלה שהיה אופסייד, עד שהבנתי שטב"ח פשוט משחק בהילוך מהיר לעומת ההגנה של הפועל. ובגול הרביעי היו איזה 12 עבירות על קיארטנסון. חוצמזה שזה קצת מזכיר לי את המשפט האלמותי של שייע אחרי שמכבי ניצחה 7-1 את הפועל י-ם: "השער הראשון והרביעי היו בנבדל והשני, השלישי והחמישי היו לא מחויבי המציאות".
  5. יש מצב שאמכור שני צעיפים- אחד הלבן עם הפסים הדקים של הכחול וצהוב ואחד עם השור והכיתוב superjoden. דבר איתי אם מעניין אותך
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.