Jump to content

אביב ריין

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About אביב ריין

  • Birthday 25/04/1989
  1. להביא. יגרום לשינוי בהרבה מובנים. פחות קנסות, יחס יותר טוב מהשופטים ועוד.
  2. http://www.one.co.il/Article/171925.html גולדהאר התקשר ופיטר את נמני. פרטים נוספים בהמשך. איך זה יתקבל אצל האוהדים?
  3. ברור שלנמני ולצוות המקצועי יש חלק גדול בהפסד. אבל מצד שני, א- על מה בדיוק נפסל הגול של מכבי? לא הצלחתי להבין. ב-גול ראשון פאול ברור על פאביצביץ של דאבלשבילי, פאביצביץ לא מצליח לנגוח ומשם 1-0. ג- דאבלשבילי משתלט על הכדור עם היד במיליון אחוז. עכשיו ככה, שופט 170 ס"מ ששוקל קרוב ל100 קילו לא יכול להיות שופט כדורגל. חד וחלק! כמו שלא יהיה שחקן ששוקל 100 קילו באותו גובה. בגול השלישי של חיפה גם הוא היה רוצה לראות את האירוע הוא נמצא במרחק של 40 מטר לפחות מהכדור. ככה שלא היה יכול לראות. דבר נוסף, אותו קוון כל פעם הורס את מכבי, על מה הוא הרים את הדגל? שהכדור יצא? הוא עמד 5 מטר מקו החוץ, ככה שאין סיכוי בעולם שיראה. על פאוול אולי? שאין שום סיכוי שהיה. חייבים לעשות לזה סוף. חייבים לערער על תוצאת המשחק. להעיף את הגמד מאיגוד השופטים. לבקש מהאיגוד שהקוון הערבי לא ישפוט אותנו. לא יכול להיות. שכל משחק חשוק אותה שלישיה שופטת אותנו וכל פעם אנחנו נדפקים.
  4. חחחחחחח להם אני מוכן לעזור אפילו בחינם.. רק שיעזרו למכבי לנצח.
  5. תודה חברים, אשמח אם תמשיכו ותעזרו להפיץ את האתר http://www.facebook.com/football.personal.trainer
  6. שלום לכולם, http://www.facebook.com/football.personal.trainer אשמח אם תיכנסו ותעשו לייק. אימונים אישיים במרכז הארץ. פרטים נוספים בלינק הנ"ל. יום טוב. אביב ריין
  7. וישלח אחאב בכל בני ישראל ויקבץ את הנביאים אל הר הכרמל " "ותיפול אש ה' ותאכל את העלה ואת העצים ואת האבנים ואת העפר ואת המים אשר בתעלה לחכה וירא כלל העם ויפלו על פניהם ויאמרו ה' הוא האלוהים ה' הוא האלוהים " "וכי אמרתי לכם באחרית הימים דם אש ותמרות עשן ושלחתי לכם אותות מן השמיים ואמרתי תלכו בדרכי, ולא תדעו מן הזר ולא תלכו כעיוור בעדר, כי אני אדוני אלוהיכם אשר הוצאתי אתכם ממצרים ולא בא טל ומטר על פני האדמה על הארץ הקדושה"
  8. ילד חוצפן.. צריך להוריד מהר את האף למטה. ולחזור ליכולת ממוקדמות הליגה האירופית. צריך להבהיר לו שגם המקום שלו בהרכב לא בטוח בכלל.
  9. אני לא מבין איך לא נפתח נושא מסודר... אבל אתמול הקהל של מכבי הוכיח בצדק שהוא הקהל הכי טוב בארץ ללא צל של ספק.!!! אם בתור קהל ננתב את עצמנו למקומות הנכונים, הקבוצה תגיע רחוק מאוד בזכותנו!
  10. באמת שאני מתחיל להתאהב בשחקן הזה... לא יאומן איך כל פעם מחפשים להביא חיזוק לעמדה שלו, וכל פעם הוא סולל לעצמו את הדרך להרכב. שחקן ענק
  11. פליפה מלו הוצב ברשימת העברות של יובנטוס, בעקבות הבינוניות בקישור האחורי הייתי אומר להתחים..
  12. שאפו גדול לאבי נמני, שסוף סוף רואים נגיעות של מאמן בקבוצה. איזה אושר!!! יותר מתוק מכל נצחון אחר בדרבי...!!
  13. כואב להגיד, אבל הפועל מתקדמת בצעדי ענק לעבר דאבל! חייבים סוף סןף לנצח בדרבי!!! ועל אחת כמה וכמה להרוס להם אליפות!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.