Jump to content

rafi dahan

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

  1. כל כך חבל שהסטיגמה על האוהדים שלנו נכונה.. תחילת שנה כולם פה צעקו דאבל קל פתחו אשכולות שמהללים את שיטת המשחק המופלא, את שילוב הצעירים, את הנעת הכדור התוססת ואת הפפ הישראלי איווניר ששיקם את הקבוצה ההרוסה משנה שעברה לקבוצה שתיקח אליפות בהליכה.. ועכשיו לאחר תקופה לא טובה של הפסדים כולם הופכים את עורם קוראים לפיטורים ונהיים חכמים גדולים ואומרים שנימני לא היה צריך ללכת.. כל כך טיפוסי לאוהדים שלנו לצערי.. במקום לזרוק את הקבוצה לפח תמשיכו לעודד, תמשיכו להאמין ולראות מה קורה בהמשך המקום לחרוץ גורלות ישר. אלטרנטיבה יותר טובה מאיווניר לא תמצאו ואם מישהו יכול להוציא משהו מהפרויקט הזה שהוא הקים זה רק הוא!
  2. יא חתכית סתום יא עילג יא טיפש ציינתי בסוגריים ובסימן קריאה שאני לא מדבר על משפחות מחבלים אלה סמשפחות של ערבים שמתו מפיגועים של יהודים או מטעות של צה'ל שכן גם אותם מעניין קצת לשמוע בשילוב עם משפחות שכולות ישראליות כי יש במדינה הזאת 2 צדדים! ולא דיברתי על משפחות מחבלים ואני בהחלט לא בעד שמשפחות מחבלים ידברו בבית הספר (וזה גם לא יקרה תאמין לי ) אז תקרא קצת לפני שאתה כותב שטויות
  3. ממש לא חבורה של קיצוניים תפסיקו להאמין לכל דבר! אני חותם לכם כאחד שלמד בבית ספר הזה שלא יהיו שמה הורים של מחבלים, רק משפחות שכולות של ערבים שאיבדו את בניהם בפעולות צבאיות ואולי גם משפחות ישראליות שכולות. זה טוב גם לפעמים להקשיב קצת לצד השני וזה גם מעניין( שוב אני מזכיר לא משפחות של מחבלים!).
  4. קודם כל מספיק ללכלך על הבית ספר כי זה בית ספר של ילדים טובים מאוד עם אחוז מבין הגבוהים לגיוס וגם ליחידות קרביות! המנהלת שם היא קצת שמאלנית והאמת היא שעשו לנו את אותו הדבר בשנה שעברה אבל אז הם הביאו לנו משפחות של נפגעים ערבים וגם משפחות של נפגעים ישראלים. אני לא מאמין שהם באמת יביאו הורים של מחבלים.. זאת הנפצה אחת גדולה סתם ילדים מנסים לנפח דברים בכוח.. בטח עוד פעם הביאו הורים ממשפחות שכולות של ערבים ואיזה ילד טיפש ישר הסיק שאלה מחבלים.. אל תקפצו מכל שטות שאומרים לכם.
  5. מה אתה מבלבל את המוח יש כאלה שאוהבים להמר לא רק בשביל לעשות כסף (אף אחד לא חושב שזה יהפוך אותו לעשיר) אלה כי זה כיף ומבאס אם היחסים הנמוכים בווינר שנגרמים בגלל חוסר תחרות!
  6. סליחה שאני כותב את זה עכשיו באיחור ולא יודע עם כבר כתבו את זה אבל הייתי חייב. רבין בזמן פרשת אלטלנה היה לא יודע מאשר חייל בצה'ל! הוא קיבל פקודה מדוד בן גוריון לעשות את מה שהוא עשה משום שדוד בן גוריון חשש מפילוג גדול מאוד בצה'ל בגלל שחברי האצ'ל ניסו להבריח מהם נשק וקרה מה שקרה.. אני לא בדיוק מצדיק את ההחלטה הזאת ולא יודע מה בדיוק גרם לדוד בן גוריון להורות על הפצצה של הספינה אבל מה קשור רבין?? רבין היה חייל שהקשיב להוראות ככה שהוא ממש לא אחראי על זה ואל תבלבל את המוח! מעבר לכך רבין היה איש צבא ורמטכל וראש ממשלה ואין עוררין על התרומה האדירה שלו למדינה ועל הסכם שלום אם ירדן ועוד ועוד והרצח שאיים על דמוקרטיה שלמה ולדעתי הוא הרצח הכי מסוכן שהיה במדינה כי הוא בעצם נתן לגיטימציה לכל אחד שקצת לא מתאים לו החלטות השלטון להקריב את עצמו למען הדעות שלו וחייבים אבל חייבים להזכיר את הסיפור הזה כל שנה ולהדגיש כמה שזה היה מעשה חמוד ושהזבל הזה צריך לשבת בכלא כל החיים שלו משום שכאשר הדמוקרטיה במדינה בסכנה אפשר לסגור את המדינה !
  7. התקפית הוא יחסית חלש אבל כמו קולמה שהיה מצוין בחיפה גם הוא נלחם כמו משוגע ומחלץ כדורים אבל לעומת קולמה יש לו גם בעיטות והמסירות שלו לא כל כך על הפנים.. שהוא משחק צריך לשלב איתו אם קשר אחורי יותר יצירתי ואז יש קו אחורי מצויין.
  8. מה קשור יא חתיכת אפס אסור להביע דעה?? אני בטוח שעוד הרבה פה חושבים שמדו הוא לא השחקן הכי חשוב והכי משמעותי למכבי.
  9. כמה שאני אוהב אותו.. הוא ממש לא הכוכב הכולנו חשבנו שנראה כאשר הוא נחת במכבי.. לא יציב בצורה מפחידה. כמובן שהוא שחקן טוב אבל ממש לא שווה 5 מיליון יורו, לא שווה ליגה ספרדית ולא אנגלית ואפילו לא נחשב בעיניי לשחקן הכי טוב \ הכי חשוב במכבי וזה אומר הכל..
  10. למה שוויגאן תשלם 5 מיליון יורו על מדוניאנין?? הוא שווה 2 וחצי בלחץ אז 5 מיליון יורו?? קיצור אין סיכוי שיקנו אותו בינואר.
  11. אף אחד לא ציפה לנצח את סטוק בחוץ ואפילו לא לא להוציא תיקו ואני חושב שהתוצאה משקפת את הבדלי הרמות.. אבל אי אפשר שלא לצאת מדעתך כאשר שחקן כמו יואב זיו עושה דבר כל כך מטומטם ומזיק לקבוצה ואי אפשר שלא להעביר ביקורת על ההתנהגות הממש לא מקובלת של עטר ובסופו של דבר פוגעת בקבוצה.. ואת יואב זיו הייתי שולח ליציע לכמה משחקים משום שהתנהגות כמו שלו היא חסרת תקדים ולא רק שפגעה באותו משחק ובהמשך הקמפיין, היא ביישה את כל המועדון ואת כל הארץ ברחבי העולם!
  12. זה ממש אותו דבר כמו הסרט.. אותו קאסט במאי מפיק.. מישו שראה את הסרט יכול להגיד אם זה אותו סיפור? וסדרה חלשה ביותר.. ניסיון כושל לחכות את הבורר אבל מה כבר אפשר לצפות מערוץ 10..
  13. מדהים ששכטר אשכרה הכוכב שלהם.. שנה שעברה הם היו קבוצה לא רעה בכלל.. אפילו טובה.
  14. הוא לא רק נראה.. זה היה בפציעה שלו והוא אכן היה שמן!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.