Jump to content

cyber master

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. כי כולנו נפגעים בלי קשר אם אתה כהנא או זחאלקה. אני מציין את דרעי וביבי כי כרגע הם אלו שעושים את הקומבינה ומוכרים את הציבור בשביל תשובה ונובל אנרג'י. לא יודע אם יהיה יותר טוב אם השמאל יהיה בשלטון (ואני מקווה שלא) אני רק יודע שהמתווה הזה הוא רע וגונב את הציבור.
  2. לא כל דבר קשור לימין ושמאל ואם להציג לך עובדות נחשב מגמתי אז שאלוהים ישמור. לוקחים לך כסף מהפה ואתה מדבר על מה זהבה אומרת?! פקידי המדינה ומנהיגי המדינה מחלקים את משאבי הטבע בחינם אין כסף רק בשביל ג'ובים עתידיים והציגו לך כל כך הרבה מקרים שזה לא צירוף מקרים. מתווה הגז הוא אשכרה לגנוב את הציבור במיליארדים ואין קשר לימין ושמאל אלא לעתיד שלך, שלי ושל הילדים שיהיו בע"ה. ביבי ודרעי מכרו את הציבור בשביל שלתשובה יהיו עוד כמה מאות מיליארדים. אה כן ואני יותר ימין ממך אבל צריך לשפוט כל נושא לגופו ולא לגופו של אדם.
  3. תעיף את מיטרוביץ והקבוצה תשתדרג בשתי רמות.
  4. אתה מסתכל על המיקרו שזה חשוב אנחנו מסתכלים על המאקרו שזה מדאיג.
  5. לא כל קבוצה הפועל. יש קבוצות כמו בית"ר שתחטוף רביעיה או רעננה שתפסיד או מכבי פ"ת שללא השופטים לא היית מנצח. מכבי צריכה להתעורר ומהר ובמיוחד יוקאנוביץ' עם ההרכבים הגרועים האלו.
  6. אני אגדיר את זה כך: הניצחון הכי מאכזב ומדאיג בשנים האחרונות.
  7. מול כזאת קבוצה עלובה היה צריך להיות 5-0 ואותו כנ"ל נגד בית"ר. המשחק היום מדאיג ביותר מכל הבחינות.
  8. מאוכזב מיוקאנוביץ'. אין שיטה והרבה שחקנים לא במיקום שלהם בכלל ושחקנים חלשים עולים באנקר שלא בצדק. והנה מה עושה מיטרוביץ'!!
  9. שפונגין בסדר ריקן זוועה אבל שלא באשמתו כי הוא לא מגן.
  10. מה עם חילוף כבר יא אלוהים?! מה הוא מרוצה ממה שהוא רואה?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.