Jump to content

BY

משתמשים רשומים
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://12p.co.il
  1. ברור שזה מטורף אבל אין סיבה בעולם שזה לא ייראה ככה, בכל מצב שהוא. סתכלו את האנשים שמול 11 וכשהם חוטפים גול - העידוד נשמע כאילו הם הבקיעו גול וזה לא בשביל לעשות כאן השוואות. שאפו לכולם.
  2. נראה לי שלטובת כולנו עדיף שאוהדי הפועל התקפלו משם עשר דקות לסוף.
  3. מכבי מארחת. עדיין לא סגור אם בקריית שלום
  4. אז אחרי הטירוף בבוגרים, סופש הקרוב יש לנו עוד דרבי והפעם בנוער שניצחון עבורם קריטי מאוד בניגוד לשנים עברו. תבואו, תעודדו והלוואי ונשמח פעמיים השבוע.
  5. יהיו עוד מוצרים? אתם חייבים להוציא עוד!
  6. וואלה רק תחשבו מה קורה כאן אם נאפולי מגיעים... לא נראה לי שישראל חוותה כזה קהל כל שנותיה.
  7. תבואו בצהוב, באמת שאין מראה יותר יפה מלבוא בצהוב. ודבר שני, תביאו נחת ופשוט תעודדו בלי להפסיק. אנחנו יכולים להרעיד עולמות, פשוט אל תפסיקו. יאלה מכבי!
  8. צעד ראשון בדרך להרים את היציע לגבהים. הבמה של האנשי גדר, יופי של דבר!
  9. שימו כאן את השיר של המרוקאים בבקשה. ובלי קשר, ענק!
  10. Moryo, שתוק כבר ילד, מי אתה שתדבר איתי על למה אני לא במגרש? לא טוב לך דגלים? עוף מהיציע. למה באירופה, או אפילו אל תלך רחוק, בשער 5 דגלים 90 דקות זה לגיטימי? אתה הרי יודע שבשער הזה יש כל הזמן דגלים, אז אל תיכנס אליו מההתחלה.
  11. אני לא יודע מה איתכם, מהטלוויזיה במוצב שהרמקולים גם ככה לא משהו - היה נשמע במחצית השנייה עידוד בן זונה. להשאיר דגלים, למלא את היציע בשלטים, להמשיך ללבוש צהוב ולא להפסיק לקפוץ.
  12. אגב, ממבט זריז על ניקוסיה, מדובר במקום יחסית קטן ומצומצם ולכן הגיוני מאוד לפגוש שם באוהדי אומוניה. מקווה שלא יהיו בעיות.
  13. ובאמת באשר לאותם חבר׳ה שטסים, תיזהרו מאותם אוהדי אומוניה שבטח ירצו לעשות מהלך על הכתר ולגרום לחברים הככ טובים שלהם לאונן על עצמם...
  14. זה שלטים שהם גנבו לנו או מאותה תקרית בקריית שלום??
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.