Jump to content

חנות השחקן ה-12

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

  1. אני רוצה לקנות קפוצון נשאר לכם משהו?

  2. נותרו עשרות קפוצ'ונים אחרונים של השחקן ה-12, ולכבוד סיום המכירה הצפוי - מחיר מבצע. 50 ש"ח לקפוצ'ון בלבד. הצפי הוא לסיום המכירה כבר במשחק מול נתניה בשבת, כך שמי שעדין לא קנה מומלץ להזדרז. המכירה תתבצע בעיקר מחוץ לשער 11, במידה ואתם לא רואים אותנו ניתן ליצור קשר לפני הכניסה למגרש - 0523282020.
  3. אז ככה, למי שעדיין לא הספיק מסיבה כלשהי לקנות את הקפוצונים החדשים של השחקן ה-12 יש לו הזדמנות נוספת מול מכבי חיפה. הקפוצונים יימכרו בקריית שלום לפני ההסעה, וכן בקריית אליעזר, שווה שווה לקנות. מחיר קפוצון - 60 שקלים FRONT BACK בואו נצבע כולנו ביחד את קריית אליעזר בצהוב וננסה לחזור עם 3 נקודות חשובות בטירוף!! שבוע טוב.
  4. היום במשחק יוצאו למכירה קפוצונים נוספים של השחקן ה12.. מידות S-XXL, בואו לקנות צובעים את רמת גן בצהוב! פרונט: אחורה: מחיר הקפוצון כרגיל,60 ש"ח. כל שקל חוזר ליציע
  5. מחר במשחק נגד סכנין תמשיך המכירה של הקפוצ'ונים החדשים לפני המשחק בתוך היציעים. ואחרי המשחק יהיה ניתן למצוא אותנו באזור האיצטדיון. נשארו מעט מאוד מידות, אז מהרו לקנות. ותזכרו הכל חוזר ליציע!!
  6. אז אחרי שכולנו חיכינו לזה, זה סוף סוף כאן! חנות השחקן ה-12 מגיעה לרמת השרון ביום שבת! קפוצ'ון באיכות הטובה ביותר! פרונט: אחורה: מחיר הקפוצ'ון הינו 60 ש"ח. חד פעמי !!! מכירת חיסול של מעט מהמוצרים הקודמים שנשארו קפוצ'ון + צעיף או קפוצ'ון וכובע - 80 ש"ח קפוצ'ון + צעיף + כובע - 100 ש"ח הצעיף: הכובע: * חפשו אותנו מחוץ ליציע לפני המשחק וקיימת אפשרות שאם תישאר סחורה אז גם במחצית המשחק ליד הגוש * כל ההכנסות מהמוצרים הולכים כרגיל לתפאורת היציע
  7. קצת לפני תחילת העונה החלטנו לצאת במבצע קטלניייי בשביל מי שעוד לא קנה את המוצרים החדשים של הארגון! במשחק הקרוב בגביע הטוטו במושבה מול נתניה יעמדו חברי ארגון ויימכרו צעיף + כובע ב- 70 שקלים בלבד!! הצעיף - הכובע - נשארו מוצרים אחרונים ולכן היינו ממליצים לכל מי שלא רוצה לפספס, לקנות כבר במשחק הקרוב!
  8. ביום ראשון מול בני יהודה, חנות הארגון חוזרת ליציע הצעיף שמחירו 50 ש"ח הכובע שמחירו 35 ש"ח מדובר בכמות קטנה שנשארה לנו, המוכרים שלנו יעמדו בכניסה ליציע מהרגע שיכניסו לכן כל הקודם זוכה! כל שקל חוזר ליציע תתחדשו!
  9. יום ראשון לפני המשחק מול הפועל ת"א ברמת גן תיערך מכירת צעיפים וכובעים. המכירה תיערך לפני המשחק ובהפסקת המחצית (במידה ויישארו). הצעיף שמחירו 50 ש"ח הכובע שמחירו 35 ש"ח נותרה כמות מצומצמת של מוצרים, לכן כל הקודם זוכה כל שקל חוזר ליציע! תתחדשו
  10. מחר באימון פתיחה תיערך מכירת צעיפים וכובעים שנמכרו בעונה שעברה. מי שלא הספיק או התלבט - זה הזמן. נשארה כמות קטנה של מוצרים. הכובע שמחירו 35 ש"ח והצעיף שמחירו 50 ש"ח כמו שאתם יודעים, כל שקל חוזר ליציע! תתחדשו
  11. אחה"צ טוב לכולם, במסגרת ההכנות לעונה הבאה גם תחום המרצ'נדייז ממשיך לעבוד. לאחר שכולנו נהנו מהצעיף המרגש שיצא,והביקוש להמון מוצרים שהמלאי שלהם אזל במהרה עדיין ממשיך, עברנו קפיצת מדרגה השנה בתחום זה. עכשיו אנחנו רוצים לבדוק איתכם כיוון נוסף. כפי שחלקכם יודעים ישנה מגמה להוציא מוצרים מחו"ל לאחרונה, באיכות הרבה יותר טובה מכל הבחינות אבל גם במחיר גבוה יותר. למעשה מדובר בהכל - חולצות קצרות,פולואים,קפוצ'ונים,ג'קטים,כובעים - הכל. לקראת העונה הקרובה אנחנו בוחנים את האפשרות להוציא את המוצרים שלנו למכירה ברמה המדוברת,עם דברים שעוד לא נראו בארץ. לשם כך אנחנו זקוקים לדעתכם. דוגמא קטנה לעבודה ראשונית (מדובר במוצר שיצא רק לחברי הארגון ואינו עומד למכירה): אלה הם המחירים שבהם רכשתם מוצרים העונה: קפוצ'ון - 60, כובע - 35 , צעיף - 50 (המחיר לא ישנתה), חולצה קצרה - 30-35. האם תהיו מוכנים לשלם יותר,בחלק מהמקרים כפול, עבור מוצרים כאלו? תודה על שיתוף הפעולה
  12. מחר במשחק תיערך מכירת הצעיפים והכובעים האחרונה לעונה הזו. נשארו כמה יחידות אחרונות, מי שעוד מתלבט זה הזמן להחליט. ומי שלא קנה, זו ההזדמנות!. יהיה ניתן לקנות את הצעיפים והכובעים בכניסה לכל השערים. מחיר הצעיף הוא 50 שקלים. ומחיר כובע הוא 40 שקלים. והכי חשוב, תתחדשו!! *תמונות יעלו בהמשך.
  13. אז מי שלא הספיק לקנות את הצעיפים החדשים. מחר במשחק בנתניה אנחנו נמשיך את המכירה בתוך היציע. זה הזמן למי שעוד מתלבט או לא הספיק. מחיר כל צעיף 50 שקלים. והכי חשוב, אל תשכחו שכל צעיף שאתם קונים חוזר חזרה ליציע. אז יאלה תקנו, ותתחדשו !
  14. יום ראשון במשחק נגד הפועל חיפה, נמשיך במכירת הצעיפים החדשים. לאור הבקשות הרבות, החלטנו להוציא עוד נגלה של הצעיפים. בנוסף, התחשבנו בבקשות שלכם, והוצאנו אותם בצהוב כחול. מחיר כל צעיף 50 שקלים. כמובן שהכל חוזר חזרה ליציע כתרומה. אז קדימה, מהרו לקנות כי הכמות מוגבלת, והכי חשוב, תתחדשו! 1-0. תל אביב צהובה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.