Jump to content

אשד

משתמשים רשומים
  • Posts

    419
  • Joined

  • Last visited

About אשד

  • Birthday 09/04/1991
  1. מקובל בהחלט...אבל זה הטבע של הספורט בכל העולם אני לא חושב ששחקן כזה או אחר צריך להתגאות בזה או לרשום בפיסבוק מה שעבר עליו באותו לילה... עד לפי כמה ימים קונטראו וכריסטיאנו הגדול נתפסו יוצאים ממסיבה מעשנים או המקרה עם מייקל פלפס או אלן איברסן שהוא הדוגמא הכי קיצונית שאני יכול לחשוב עליה.
  2. כמה בילבולי מוח אין דברים כאלה ....לשחקן אסור להשתכר בפגרה? בחופש שלו? מה זה השטיות האלה איפה כל השחקני כדורסל הזרים בארץ שכל יום צריך לגרד אותם עם שפכטל מהמועדון ויום אחרי זה דופקים 30 נקודות. הכל שטויות תיהיו בטוחים שבכל העולם זה ככה וכל שחקן הכי מקצוען בעולם שותה,יוצא,מעשן ורובם מעשנים גם דברים אחרים.
  3. אכלתם תראש איזה זיוני שכל לכו ללמוד או לעבוד או להעסיק את עצמכם ולא בחרא.
  4. לימשהו הוזן קיצור עובד כללי ?( נוב 9 כמובן).
  5. כן ...אין סיבה בעולם שהם לא יסכימו לקבל תפקס שלך אם צריך תדבר עם הקצין הכי בכיר במרפאה.
  6. היה לי סיפור דומה היום בקשו ממני להגיע לבסיס כדי לאשר גימלים שקבלתי ממרפאות חוץ...הסברתי למרפאה שאני לא יכול להגיע והם שלחו לי הכל בפקס. לרופא יש את התיק הרפואי שלך אין שום סיבה בעולם שתגיע לבסיס לאשר את הגימלים. קצת צעקות הכל יעשה בפקס.
  7. כמה גימלים אפשר להוציא אל שבר באף? יש משהו שאני יכול להגיד לרופא כדי שימשיך לתת לי מנוחה בביקורת? מישהו שיש לו נסיון בדבר בבקשה.
  8. סלאמתק עובד טוב תודה אפשר לנעול.
  9. עשו מצווה שימו פה קישורים שעובדים לערוץ חמש פלוס לייב
  10. מוכר נעלי פקקים קופה מונדיאל מידה 44 ושני שליש . הנעל חדשה מהקופסא מי שרוצה תמונה של הנעל שישלח הודעה לפרטי. מחיר גמיש מאוד.
  11. בנמל ( הן די ירגישו בבית בתקופה זו של השנה)
  12. כמה שהוא נראה לא יעיל איטי מסורבל הוא עושה את השינוי הכל כך ברור בין המחצית הראשונה לשניה... יודע להכנס בין הבלמים ומשחרר לחץ מעטר ומהכנפים מושך אליו תאש.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.