Jump to content

Glados

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. עכשיו הורדתי, מקווה שזה לא משחק קצר.
  2. הם התעלו על עצמם אפילו בפרק הראשון. מדהים, הדבר הכי מצחיק שראיתי לאחרונה.
  3. אגב באזל עכשיו משחקן נגד סיון. דקה 75, באזל מובילה 1-0 משער בפנדל של סטרלר. ההרכב שעלה: Yann Sommer Behrang Safari Gastón Sauro Kay Voser Marek Suchy Davide Calla Fabian Frei Marcelo Diaz Taulant Xhaka Valentin Stocker Marco Streller שנראה שזה דווקא ההרכב החזק הרגיל שלהם. עריכה: דקה 80 והם עדיין עם חילוף אחד בלבד: Taulant Xhaka.
  4. תשמעו יש פה את כל הפרומואים של העונה החדשה ואת של פרימו אפשר לראות בתגובה שמעליי. http://prezma.com/story/d60a4344-5355-452e-a416-86f789632ac0/Youtube/AXPZKMVLt6I/ וזה הדבר הכי טוב שראיתי לאחרונה. מומלצים בעיקר אבי נימני ויעקב שחר. נראה שאיינשטיין הולך להיות חזק העונה. אופירע אסייג הולכת גם לככב.
  5. שיעלו עם ייני בתור בלם לצד קרלוס ואת יואב זיו מגן ימיני ובן הרוש מגן שמאלי.
  6. סאותפארק הרסו לצופים את כל העונה הרביעית של משחקי הכס. אני עד עכשיו עצבני.
  7. אני מוכר ניקוב ילד\חייל למשחק היום נגד מכבי חיפה לשער 8. לשלוח הודעה בפרטי או לטלפון 0526875202. הניקוב נמכר אגב כי אחי הקטן לא יוכל להגיע.
  8. אני מוכר ניקוב ילד\חייל למשחק היום נגד מכבי חיפה לשער 8. המחיר הוא 100 שקל, כל הקודם זוכה. לשלוח הודעה בפרטי. הניקוב נמכר אגב כי אחי הקטן לא יוכל להגיע.
  9. אני סמב''צ בבה''ד 20 (חמליסט)... אני יכל בערך להגיד לך על אופטיקה שזה נחשב אחד הקורסים שהחניכים הכי רוצים להגיע אליו... בדרך כלל בנות נכנסות לקורס הזה בכללי... והוא מתעסק בעצם לרוב בכוונות של הנשקים (אתה פשוט מתקן ומסדר אותם) המדריכים והמפקדים של הקורס סבבה, חוץ מזה שאם תסרב לקורס הזה אז בטח יתנו לך משהו הרבה יותר גרוע כמו למשל להיות מאחזק נשק או מכונאי רכב או נגמ''ש. בכל מקרה, תקפוץ להגיד שלום בחמ''ל. אני יוני.
  10. אני חייב את זה! אתם לא מבינים כמה שעשו את זה מצחיק!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.