Jump to content

שומע מ

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,516
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About שומע מ

  • Birthday 01/09/1939

Recent Profile Visitors

5,414 profile views
  1. הסבר בפוסט של הארגון. דובר השבוע הרבה על סולידריות עם קהלים אחרים, כרגע הסולידריות היחידה שצריך לגלות זה בנינו לבין עצמנו. קיבלתם שיקוף מדויק אחד לאחד של המציאות, מצפים לראות את כולם מחוץ ליציע ברבע השעה הראשונה עם הארגון. המלחמה רק התחילה, הצד השני, המשטרה המנהלת ובית הדין, נחושים לשבור לנו את כל התפיסה שיש לנו על תרבות עידוד ב2 העשורים האחרונים. הגיע הזמן להעביר מסר ברור שהכדורגל שייך לנו על כל המשתמע מכך. מחכים לכם במסדרון של 11 מול הקיוסקים.
  2. אחרי הדרבי האחרון עושה רושם שכן, היציע היום פתוח כרגיל. העניין פה זה שהאסטרטגיה לא משנה יותר מדי כשהמשטרה מודיעה שהכנסת תופים תאושר או לא תאושר על ידי קצין משטרה ברגעים לפני שפתיחת המשחק. ככה מזלזלים פה באוהד כדורגל. ככה מתייחסים למועדון כמו מכבי. נותנים לכם לאכול את הספין של הפירוטכניקה שבפועל המשטרה היא זאת שבמלחמה על הקהל והמועדון. מבינים מה קורה פה?
  3. אתה צודק מהיכרות עם הארגון, אני בטוח שעשו ויעשו את כל המאמצים לצאת עם היד על העליונה גם בסיטואציה של מחר (לטובת האנטים, עם היא על העליונה = להכניס ציוד איתו ניתן לעודד את מכבי)
  4. לעזרת מי? עידוד זה אמצעי לדחוף את השחקנים. אתה אומר שההנהלה לא צריכה להיחלץ לטובת הארגון שמכניס תופים, הקהל כולו שמעודד (בשאיפה לפחות) ולשחקנים עצמםם? מילים קשות
  5. אתה חבר של מנספורד? הוא סיפר לך שמישהו הבטיח לו משהו? בוא תפגיש אותי עם עובד מועדון אחר מהכי קטן ועד המנכל שיאמת את זה. בכייאת, אל תצא כבש
  6. חחח וואו הצלחת לרכז ל-2 משפטים את כל מה שטיפש בקהל שלנו סינס 2004 שאפו
  7. אני מתעלם כי לא מתפקידי לענות בשם הארגון.רק נראה לי הזוי שמצפים מהארגון לקחת אחריות על הדרבי... זה די מוזר בעיניי לדעתי גם אין יותר מדי גזענות בשער 11 ביחס לשנים עברו, ״חפצים״ נזרקים לא רק מ11 ולרוב בכלל לא מאזור הגוש. יש לי תחושה שחלק גדול מכם רוצה לראות ביציעים קהל מסוג אחר, ושוכח שיש עוד הרבה הרבה גוונים לאוהדי מכבי. יותר קיצוני ממה שאתה מכיר או נתקלת בו. לדעתי היציע מאוזן במידה נכונה. ושוב, הארגון לא צריך להתחייב על כלום. אם יש סכנת חיים - שלא יופיעו למשחק. אם לא מתאים להם איומי בית הדין - שלא ישתתפו בליגה. אני בטוח שכל הקהל לעמוד מאחורי המועדון במצב כזה.
  8. ואני עונה ברצינות: מכבי ניהלו דיון בינם לבין עצמם וקיבלו החלטה על סמך תאוריות ששמעו בתקשורת כמוני וכמוך. זה המצב.
  9. אני מבין שאנחנו ממשיכים בנרטיב ההזוי שמפנה את החיצים לארגון. בוא נדבר עובדות: הארגון לא איים לפוצץ את הדרבי למשטרה אין שום מידע מודיעיני כי אם היה כזה כבר היית שומע על עצורים המרחק בין יציעי הפועל לשער 11 לא מאפשר אלימות פיזית ירי של רקטה אם אני לא טועה היה כבר מ5 ל11 באיזה דרבי לפני עשור, ככה שזה לא באמת משנה איפה יושבים אם מישהו רוצה לפגוע במישהו, לא? אז למה הארגון צריך להתחייב על משהו? למה מכבי לא מושכת כרטיסים? אם יש ״חשש לשלום האוהדים״, אז שלא יהיה משחק. ואם יש חשש להורדת נקודות, אז אל תעלו לשחק בליגה הזאת ולכו להלחם בבית הדין עד שישונה התקנון. בקיצור, אין כרטיסים לדרבי על סמך תאוריות מונפצות ופחד של ההנהלה. לא תשכנע אותי אחרת.
  10. מצטער שאני באופן אישי באמת יודע יותר ממך. אני לא מנכס לעצמי את האהדה למכבי, אבל אני מאמין שהרווחתי ביושר את הזכות להביע דעה על הקהל שלנו. על הארגון אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה וזה שלך. לא כולם אוהדי כורסא, ואני לא בטוח איך הצלחת להבין שזה מה שכתבתי. תחזור לקריאה שנייה. לגבי הדרבי - אנחנו לא רואים את המציאות אותו דבר. בשבילך זה דרבי, ליגה, אליפות. גם בשבילי. אבל לי יותר חשוב שלא יפגעו לי בזכויות שלי כאוהד, שלא ירמסו כל חלקה טובה שפיתחנו במשך למעלה מ2 עשורים, ושנצליח לשמר את המעט שנותר מהתרבות שלנו. בטח שלא כשזה מגיע מההנהלה שלנו.
  11. אלו 2 נושאים נפרדים בית הדין בהחלט שווה מלחמה, אבל כרגע ההנהלה שלך החליטה באופן חד צדדי לא למשוך כרטיסים לדרבי. הם כבר שבועיים ידעו שאלו סידורי האבטחה והישיבה, שום דבר לא השתנה.
  12. מילא כל הבוטים בפייסבוק, אלה שמייעצים לרובי קין בכל הקבוצות פייסבוק ההזויות האלה מה לעשות ורק בוכים כל היום והם אוהדים מהתחתית של התחתית שאם המשחק לא מתחת לבית שלהם הם לא קמים מהספה. מדהים שגם פה, מקום שהשיח בו ברמה הרבה יותר גבוהה, מצליחים איכשהו לסובב את זה על הפנאטיקס. מכבי פנאטיקס לא עשו שום צעד שהוביל למהלך של ההנהלה. מכבי פנאטיקס גם לא יצאו בהצהרות שהדרבי הזה יפוצץ. מכבי פנאטיקס מדברים בשם אוהדי מכבי שלא מקבלים את הגזרה הזאת. הנהלת מכבי לא יידעה את מכבי פנאטיקס על ההחלטה הזאת עד לפני כמה שעות דרך גורם שלישי, על אף שהם יכלו לעשות את זה בצורה ישירה כשההחלטה הייתה עוד בדיונים. מי שבא לסובב את זה על הארגון - צר לי לבשר לכם, אכלתם את הספין ואיבדתם את זה. אמריקה זה פה, ויש אגף שלם ביציעים (הרבה הרבה מעבר לארגון) שלא יקבל החלטות כאלו לעולם. ולכל המצקצקים פה על הארגון - להזכירכם, אם אתם בכלל יודעים, בדרבי האחרון בו מכבי הפסידה הפועל ישבו ב8 בבלומפילד הישן, הכי קרוב שיש, אפילו שלט גדר נוסטלגי נשרף שם מול העיניים של שער 11. לא זכור לי אירוע חריג מהצד שלנו. אבל הכל בסדר, הקהל של מכבי זה קהל שלצערי ברובו לקוחות, וככה זה נראה ברגע האמת. אם יש פה כאלו שבכל זאת כואבים את ההחלטה הזאת ולא מוכנים לקבל את התקדים הזה - תקשיבו לארגון, לכו איתו. גם אם אתם לא ב-100% מסכימים איתם על הכל, הם הסיכוי האחרון שלכם למנוע פה תקדים היסטורי שנגע בנקודה הכי מורכבת שיש.
  13. 1. כמו שאמרתי, כל אחד ומה שחשוב לו. כל מה שחשוב לך חשוב גם לי, תהיה בטוח. 2. בלי להעליב, גם המשפט הזה הוא תלוש מהמציאות. בלוא הכי היו אוהדי מכבי מחוץ המגרש לפני ואחרי המשחק. תוך כדי המשחק אין חיכוך כי הקהל של הפועל בטוח בתוך היציע.
  14. 1. מזל שעוד מאשרים להכניס משהו למגרשים. כרגע לא מאשרים לך גם כלום חוץ מזה. אולי בעיניך זה מספיק, לחלקנו לא. 2. יש משהו מיוחד במשחק הזה ולא סיפרו לי? כל מה שתיארת יכול לקרות בכל דרבי ובכלל בכל משחק בכל שבוע. זה שהפעם הקהלים צמודים גם בתוך המגרש לא מרים את סף הסיכון, זה פשוט הינדוס תודעה מוחלט של ההנהלה שממש אכפת לה מ״שלום האוהדים שלנו״ ורק רוצה להמנע מבית הדין. עדיף היה שישקיעו את המאמצים שלהם בלהלחם בתופעה הבזויה של הורדת נקודות, רדיוסים וכו׳
  15. יפה שאתם אוכלים את הלוקשים של הנהלת מכבי. ההפרדה המתכוננת היא מגוש 78 בשער 8 עד לסוף שער 10. על איזה אלימות נגד ילדים אתה מדבר? להפועל יש אחווה עם יחידת התיזוז הלילי של החמאס ולא ידעתי? כנסו לפרופורציות, עם קהל בשער 11 לא היה קורה שום דבר מיוחד, זה לא בלומפילד של 2014 (שאגב, אז לא היה בכלל מרחק והפרדה ועדיין לא קרה כלום). עצם העובדה שכולכם פה התיישרתם לאיומי בית הדין מראה כמה תרבות הכדורגל פה בפשיטת רגל.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.