Jump to content

דניאל לוי!

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ״ניצחון חשוב של מכבי תל אביב בדרך... אהההה....... לשמור על המקום הראשון.״ מלך
  2. אתה יכול להזכיר גם את האיבוד של זהבי באותו משחק שהוביל לגול השני. אולי תעיף גם אותו? תביא ראיית עולם קצת יותר רחבה מזה... התרומה שלו לקבוצה עצומה. ושוב - כל מאמן שהיה לו ראה את זה, אולי הם מבינים או רואים משהו שאתה לא.
  3. מצחיק שאתה אומר את זה, אבל כל המאמנים שהיו לו חשבו אחרת. גם בנבחרת חשבו אחרת. אז אולי יש בו משהו שפיספסת, ואולי יש מקום לחדד קצת את ההבנה שלך בכדורגל. אין ספק שהייתה אצלו התרופפות קלה בקטע של האחריות, כנראה עובר עליו משהו, עבר גם על טיבי - יכול לקרות לכולם. אבל מפה ועד להפוך אותו לנקודת התורפה של הקבוצה? הגזמת. היה אחד הגורמים לאליפות שנה שעברה, ולא להיפך. וגם את המשחק הזה, נשמה, לא סיימת בתיקו בגללו. עכשיו תנשום עמוק, תקלוט שאתה עדיין מקום ראשון, ולך לישון בלב שקט.
  4. זה משחק אחד יא אהבלים. תנו לו צ'אנס, הכל בסדר... אחלה חואן פבלו. לא מבין מה אנשים מוצאים בלשחרר רעל אחרי כזה ערב מדהים. לא מסוגל למצוא מילה רעה להגיד על שחקן, רק אושר...
  5. חוץ מהפנדל היה פשוט מעולה, אין לכם מושג.
  6. עושה רושם שהוא תורם יותר כשהוא נכנב באמצע מאשר במשך 90 דקות שלמות... אס.
  7. ההערה לגבי פריצה וברק נכונה, פריצה בהחלט עשה הבדל. מיטרוביץ' עד שאיבד את הנשימה היה דווקא בסדר גמור ושלח כדורים טובים. ייני היה בסדר גמור מבחינה התקפית, אתה מחפש איפה שאין. לעניין ההתקפה הוא פשוט משתפר ממשחק למשחק.
  8. לא מסכים שמיטרו היה חלש מאוד. התרופף קצת לקראת הסוף אבל סה"כ היה בסדר.
  9. לא יכול להגיד משחק זוועתי כששלטנו בצורה כל כך מוחלטת. זה ממש לא היה משחק זוועתי שלנו\ שלטנו לגמרי וגם הגענו להזדמנויות שיכלנו לנצל ולא השכלנו... הצליחו לסחוט תיקו............קורה.
  10. אגב ראדי יכל להיות נהדר למשימת פיצוח הבונקר, איכשהו סוזה לא מצליח להוציא ממנו את היכולות שכולם יודעים שיש לו... לא נראה היום (ומתחילת העונה) כמו שראדי אמור להראות.
  11. הייתי מוציא את מיטרו ומכניס את מיכה, ובנוסף שוקל להכניס את ברק על חשבון דאבור שלא כ"כ חד היום.
  12. הקטע עם אלברמן במשחק היה שהמסירות האולטרה-פשוטות עבדו, וכל מה שטיפה יותר מסובך מזה לא הלך. אז נוצר רושם שכל פעם שזה חשוב הלך ליריב... יש משחקים שלא הולך ואז עדיך להתמקד בפשוט, נראה שהוא עשה את זה.
  13. ממש. אמרתי שבוע שעבר שעוד יהיה נושא "אוכלים את הכובע". קצת אמון בקפטן.
  14. הוא קצת פחות בהגנה (יש לו קצת אשמה בגול הראשון) וייני קצת יותר ולהיפך בהתקפה. יוצרים ביחד צמד מגנים מצויין ומאוזן. מאוד מבסוט על הקבוצה שלי!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.