Jump to content

Ye#2

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. Ye#2

    Nfl 2018

    לא ברור עדיין מה הולך איתו. הבראונס הודיעו לו שהם מתכוונים לשחרר אותו ביום שני אבל לפי רפפורט ושפטר יש כמה קבוצות שמעוניינות בו בטרייד שהמובילות זה כנראה ניו אינגלנד וגרין ביי.
  2. Ye#2

    Nfl 2018

    נשמע כמו גרודן מנסה להצדיק את הטרייד הזה. אתה לא מוותר על פאס ראשר, חוץ מק״ב זאת העמדה הכי משמעותית בפוטבול. הריידרס מטומטמים כי הם מוותרים על פוטנציאל HOF, שחקן שבארבע שנים בליגה עשה שלוש פעמים פרו בול, פעמיים אול פרו ופעם שחקן ההגנה של השנה ובסוף הם עוד ישימו את הכסף על אמארי קופר. ארגון של חובבנים. כל הבחירות האלה נחמדות, אבל כמו שעומר כתב, מישהו מבטיח שייצא מהם משהו? היה לך את המנייה הכי בטוחה בליגה, ששחקן ההגנה הכי מוכשר ביחד עם אארון דונאלד והם זרקו את זה בשביל בחירות ועוד נתנו לברס בחזרה בחירה סיבוב שני. הברס עכשיו עם הגנה מדהימה, אחת הכי מוכשרות בליגה. אם טרוביסקי יעשה צעד קדימה הם יכולים להיות הראמס של העונה.
  3. Ye#2

    Nfl 2018

    סופמור, שנה שנייה. יש לו עוד זמן. טרייד מזעזע, באמת. לא מצליח להבין מה גרודן האידיוט הזה עושה. אחד הטריידים הגרועים בתולדות הליגה.
  4. Ye#2

    Nfl 2018

    ראסל ווילסון 2.0
  5. לא מפתיע אבל ברידג׳ווטר עובר לסיינטס תמורת בחירה סיבוב 3. הג׳טס הבינו שהוא מיותר במיוחד שדארנולד נראה טוב בפריסיזן.
  6. חחחח מי יקח את פולס?! יותר מ13 מיליון העונה ויותר מ20 בעוד עונה על אחד הק״ב הכי חלשים בליגה. לא ייאמן שהג׳טס הציעו סיבוב 2 עליו והאיגלס סירבו.
  7. רודריגו שחקן טוב שהשתדרג מאוד בשנתיים האחרונות ככה שאני לא מבין מאיפה אתה מחליט כמה הוא שווה. לפי טרנספרמרקט הוא שווה היום 50 מיליון יורו. אם בריאל החליטו לא להשתגע על חלוץ (ובצדק, אין אופציה ריאלית כרגע) ולשמור את הכסף לניימאר או אמבפה בעוד שנה, אז רודריגו הוא אחלה אופציה להתחרות בבנזמה. בעונה שעברה היה טוב מאוד בולנסיה (19 גולים מתוך 79 של כל הקבוצה) וגם אתמול נתן משחק מעולה נגד אתלטיקו וגם הבקיע שער יפה. טיאגו זה כבר אופציה מוזרה. לא הוכיח את עצמו בברצלונה וגם לא בבאיירן והוא פצוע תמידי, אולי הוא מוכן לבוא לריאל בתור שחקן רוטציה ובגלל זה מעדיפים אותו ולא להביא שחקן כמו מילינקוביץ׳-סאביץ׳ ב100 מיליון+ בשביל שיהיה מחליף של מודריץ׳.
  8. איזה מבאס לעבור מהבאז מדריוס גייס לראנינג בק הכי עייף בליגה
  9. יותר מזל משכל, אני לא אוהב את אלן אבל אם כבר בחרתם ק״ב בבחירה כל כך גבוהה אז תנו לו לפתוח. הרעיון הזה לתת לק״ב צעיר שנה-שנתיים בחוץ כבר לא עובד.
  10. סה״כ תקבל בחירה אולי בסיבוב 6
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.