Jump to content

Bar Yosef

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About Bar Yosef

  • Birthday 17/04/1989
  1. שמועות שברק בכר פוטר מהפועל בש אחרי שקיבל הצעה גדולה מבית"ר ירושלים. ביקש לעזוב ואלונה פיטרה אותו במקום
  2. ברור שזה לא משנה כי לא ניצחנו, אבל כן לב"ש היה מזל אתמול כי התחלנו מצוין את המשחק הם היו די בהלם ולא ניצלנו את ההזדמנויות שהגענו אליהם, מנגד עשו לנו מתפרצת מכלום ועקצו אותנו ואז המשחק קיבל כיוון אחר, אנחנו היינו לחוצים יותר להשיג שוויון והם חיכו לעשות את המתפרצת שוב עם בונקר חזק, אם היינו מנצלים את ההזדמנויות שהגענו אליהם והכדור היה נכנס הייתם מדברים כאן אחרת. המזל כאן הוא ב-2 משחקים רצופים תוך שבוע, לא כל העונה ובטח שלא עונה +.
  3. אני מדבר על 2 המשחקים האחרונים שהיו לנו בעיקר. נגד חיפה ואתמול. בפלייאוף עונה שעברה לא היינו טובים יותר לדעתי ולא הגיע לנו.
  4. נכון, מגיע לך לנצח, זה שאתה יעיל לא אומר שאתה טוב יותר, הדעות שלנו שונות כאן וזה בסדר. ולדעתי לב"ש כן היה מזל אתמול.
  5. גם יוון לקחה את היורו ב-2004 כי היא היתה הכי יעילה, אבל בטח לא הכי טובה. להיות יותר יעיל זה להיות יותר יעיל, יש הבדל בין טוב ליעיל, מי שטוב יותר מציג במשחק יכולת טובה יותר. אין פה קשר להנעת כדור, יש עוד הרבה פרמטרים במשחק. יש הרבה קבוצות טובות יותר במהלך משחק שמפסידות כי לא היו יעילות מספיק / חוסר מזל וזה מה שמייצר הפתעות.
  6. זה נכון, כי ההגנה שלנו מאוד חלשה, לא רק היכולת האישית שלהם, העמידה שלהם והתיאום ביניהם רעים מאוד.
  7. מה שאני מנסה להגיד לך פה זה שבמצב הפוך גם אנחנו היינו נשארים הרבה עם 3 על 3 מול ההגנה שלהם וגם כל קבוצה שתוביל 2 והיריבה תשלח את כולם קדימה עד הדקות המאוחרות יותר של המשחק זה לא קרה. זה כבר לא קשור אם אתה טוב יותר או לא.
  8. כשאתה אומר שהמצבים שלהם היו מסוכנים יותר, זה בגלל שההגנה היתה מופקרת מאחורה כי כולם הלכו קדימה וכל מצב של ב"ש נתן להם 3 על 3 בהתקפה במהלך השוטף של המשחק זה לא קרה. אני חושב שהיינו טובים יותר, ואני לא מדבר על הנעת כדור. ב-20 דק' הראשונות שיתקנו אותם והם לא ידעו איך לאכול את זה. בהמשך הם שינו מערך והתמודדו עם זה טוב יותר אבל הגענו למספיק מצבים בשביל להבקיע לפחות 2 שערים, זה שהסיומת שלנו חלשה מאוד זה משהו אחר.
  9. המצבים של באר שבע היו מסוכנים משלנו כי לקראת סיום המשחק שלחנו את מה שיש קדימה וההגנה היתה מאוד חשופה שזה היה די שקוף שזה מה שיקרה. עד אז המצבים שלהם לא היו מסוכנים יותר והיינו משמעותית טובים יותר מהם.
  10. אז שחיפה שבוע שעבר היתה יותר יעילה כי היא כבשה 2 שערים ואנחנו 0 זה אומר שהיא היתה טובה יותר מאיתנו? לא מסכים איתך.
  11. ממש לא טובים יותר, ניצלו את נקודת התורפה שלנו בהגנה. לא יותר מזה.
  12. גם שגיב יחזקאל זאת אופציה לאגף וגם צ'יבוטה, שחקן ששייך לנו, בעמדה שאנחנו צריכים, משחק מצוין, אבל לא רוצים לתת לו צ'אנס. הזייה.
  13. את אוסקר הביאו לא בשביל לשחק באגף, כמו שזהבי לא היה צריך לשחק באגף. נכון שהסגל מוגבל, אבל אפשר לעשות איתו משהו, בטוח משהו אחר מה-4-3-3 שכבר כל הליגה מכירה בע"פ.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.