Jump to content

דניאל גבאי

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. נדירררר הולכים להרים את תל אביב באוויר, עם כמה שכיף לחגוג בגני יהושע לחגוג בכיכר רבין זה יותר מחגיגת אליפות, זו הצהרה לשנים הבאות!!! איזה טירוף
  2. כמה שאני אוהב את דור מיכה.. שחקן שאני אישית עוקב אחריו מהנוער, באמת שאין שחקן שהגיע לו להבקיע היום כמו דור אוהב אותך ילד
  3. יומיים של כותרות והוא את הקידום שלו יקבל... ממש מזיז לו
  4. זה יזראלוב !!!! איפה הימים של הגייט ??? עם ליאור ימין פונצ'י יזראלוב וישראל קאקון מרגש ליגל בין היחידות שנשארו משם
  5. מצחיק אותי הקביעות שלכם לגבי כל שחקן. מה ראיתם? 2 משחקים? או נהיה לארג'ים ונגיד שראיתם חצי עונה של הנוער? את כולם להשאיר ושישחקו במכבי ושיהיו בסגל.
  6. אם שואלים אותי מה צריך לעשות שנה הבאה מבחינת הסגל, אז בעקרון לא לשנות כלום ולא לעשות מהפכות, שכל השחקנים יחזרו מהשאלה ולהעיף 4-5 שחקנים. אבידור, בוזגלו, גפני, מדוניאנין ושטראובר לדעתי לא צריכים להשאר. כחלון, צמח, שקלים, ורד, חלבי, לוטטי וקפילוטו להחזיר מהשאלה. לא צריך להביא כמעט זרים אולי למעט שוער כי בכל עמדה כמעט יש לנו 2 שחקנים טובים שנלחמים עליה.
  7. ומהר. כי אני נגעל בכל פעם שהוא נוגע בכדור (וכמובן מאבד או נופל).
  8. סבבה, אז לסלטיק ולריינג'רס יש רק 0. ולצערי הרב, עוד 20 שנה להערכתי חיפה תעקוף אותנו במספר האליפויות.
  9. תעזבו את אורנג' כל עוד אתם יכולים. אמנם כל החברות זבל בסופו של דבר, אבל אורנג' פשוט מתייחסים אליך חרא ברמה הגבוהה ביותר. אני עזבתי אותם כשמלפני 7 חודשים סגרתי על בלקברי עם חבילה עם כל השטויות ב149 ועזבתי אותם. אני ממשיך לשלם 78 על המכשיר ואני עכשיו בפלאפון יוצא לי חשבון של פחות מ50 שקל.
  10. דור נעמן מה נשמע יא גבר זה ניר עובדיה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.