Jump to content

המכבייה

משתמשים רשומים
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי המכבייה

  1. 1 hour ago, קמחי said:

    הבעיה היא שרוב הזרים רוב הרכש שהגיע או לא משחק או לא טוב. קין לא היה מעורב בבחירת הרכש? לא אמר מה הרצונות שלו? שום דבר לא נדבק העונה ברכש חוץ ממילסון(שיכול להיות ההבדל בין עונה מקום שני לאליפות וכל הכבוד על זה).

    קין שיפר את יוריס תחתיו. מעבר לזה השאיר חורבות.

    אני משער שרובי רוצה להצליח. לוקאסן פצוע, מילסון וסבוריט משחקים, אין לי מושג למה אדו הובא כרכש ינואר(אם פרוספקט, למה בינואר), השוער הוא פאלטה ברורה מבחינת הצרכים. נשארנו עם קיקו. מה זה חורבות? לוקאסן, מוסקרה ואולי סבוריט לא אמורים להמשיך. את אדו ישאילו, את מילסון ינסו להשאיר וקיקו יצטרך להיות טוב יותר כנראה. 

    רביבו, שחר, דוידה(מושאל), זאדה, נחמיאס, תורג'מן, שלושת שחקני הקישור שלך ועוד, הם לא חורבות. 

    צריך לנעול את האליפות. היא לא ביד, יהיה קשה, לא הייתי מפנה את תשומת ליבי עכשיו לאם קיקו משחק או לא. אליבא דה רובי, הוא אפילו לא מתלבש. אין זמן לעינינים הפרסונלים האלה, יש שישה גמרים. 

    יש לך תרומה עצומה מהישראלים, הם שמו אותך בראש הטבלה. צריך ראש חזק עכשיו ואני מקווה שיהיה לנו.

  2. 24 דקות לפני, yello said:

    צריך להגיד גם שלא חסר רשימות של שחקנים שמאמנים לא החזיקו מהם ובא מאמן חדש וזה התחבר.

    לגבי קיקו - לפחות לפי פרייס, הוא ומנספורד מחזיקים ממנו מאוד.

    בטח, יש הכל. אבל מקרה קיקו הוא לא יוצא דופן באופן מיוחד, כרוניקה רגילה של מועדון כדורגל. בכל שנה, בכל ליגה ובכל רמה יש שחקני רכש שלא מתחבר להם. אני רק אומר שהוא לא צריך לשחק רק כי הוא זר. ואין לנו כלים לדעת באמת. אני לא נגדו. 

  3. 38 דקות לפני, חומץ בלסמי said:

     

    אתה עושה הנחה לקין. פעמיים.

    פעם ראשונה כי זה אנחנו רואים, לא פעם ולא פעמיים, שקין מתעלם מדברים ברורים מאליהם. כאלה שנכשלים שוב ושוב, ומתעקש עליהם. מפתיע שהוא  שהוא מתעקש גם עם קיקו? ומילא אם זה היה רק הוא, אבל קין מתעלם מאסופה מכובדת של שחקנים. כולם לא בסדר? לאף אחד לא הגיעה הזדמות גם כששחקנים שכן משחקים משחקים נורא ואיום? משחק אחרי משחק?אחרי כל מה שראינו מהמאמן שלנו, לא רק שלא קשה, הייתי אומר שדי קל להאמין ש(גם) החלטות מהסוג הזה אינן מבוססות על איזה רציונל.

     

    פעם שנייה היא כי זה להתעלם ולבטל את אחד האספקטים הכי חשובים של מאמן ואימון. זה לא שקיקו (כדוגמא) צריך להוכיח משהו לקין. כלומר הוא צריך, אבל זה עניינו של השחקן. העניין של קין הוא לייצר קבוצה מצליחה, ובשביל זה הוא צריך לנצל את הסגל שלו. אם שחקן לא משחק טוב, אחד התפקידים הכי חשובים של המאמן זה לגרום לו לשחק טוב. לשפר אותו. לא מתוך טוב לב, אלא כי ככה מייצרים קבוצה טובה ונצחונות. רק שכל קשר בין המאמן שלנו ושיפור שחקנים מוטל בספק.

    אני לא מושקע בקיקו רק כי הביאו שחקן זר. מה זה אומר עבורי? שהוא חייב לשחק? 

    מי זאת האסופה? יוני? אדו? איזה יתרון יש לי או לך כדי לקבוע בנחרצות כזאת?

    אני לא עושה הנחות ואין לי כלים לקבוע נחרצות. לא נפלתי מהמעט שראיתי ובשביל טנגו צריך שניים. זה בוודאי לא התפקיד רק של המאמן וקיקו לא לבד בעולם והוא לא כישרון על שצריך לקבל עדיפות על אחריים שעובדים. חסר רשימת פלופים שעלו עשרות מיליונים שהמאמנים שלהם ניסו לגרום להם לשחק יותר טוב ולא הצליחו? 

  4. 1 hour ago, barak said:

     

    מצד אחד נכון.

    מצד שני אם הוא חוטף גול בצד השני בשניה האחרונה של הארכה בגלל זה אני מפטר אותו.

    נכון. אבל זה גם היה המהלך האחרון במשחק, ממש על הבאזר. שוער עולה לקרן בתיקו, לא שכיח. 

    בש היו טובים הרבה יותר, אולי הם הרגישו שפנדלים זה בשבילם להפסיד. 

  5. 48 דקות לפני, Brandon Roy said:

    יש שחקנים ששינוי עמדה בגיל מאוחר מציל להם את הקריירה ואפילו מאריך אותה. זה לא המקרה. 

    זה לא מצליח לו וגם מוכרחים להיות כנים - לא היה לידו בלם ימני סביר מהרגע שעשו איתו את ההסבה. 

    אם מכבי לא מחליטים ששנה הבאה הוא חוזר לעמדת המגן (אני סקפטי כמה הוא יכול להחזיק אותה בכושרו הפיזי), עדיף להיפרד כרגע בשיא (בתקווה אחרי עוד אליפות איתו). כמות הטעויות שלו בשנה וחצי האחרונות היא גבוהה מדי מכדי להמשיך ולהכיל את זה. 

    יש לו הרבה נקודות זכות (מלא), אבל את האיבוד ההוא שמאוד מאפיין את סבוריט של התקופה הזו, נגד אולימפיאקוס שהתחיל את כל הבלאגן, איבוד זחוח, לא לחצו עליו אפילו ופשוט מסר ליריב בשטח שלנו ומשם 1:0 כבר בדקות הראשונות..

    אין שום היגיון שיחזור להיות מגן שמאלי. הרכבת הזאת כבר מזמן לא בתחנה ואין לו באמת יתרונות מובהקים כרגע על השניים שכן נמצאים שם. 

    בעיני זה פחות שינוי העמדה כמו הגיל והביטחון המופרז שכבר לא מקבל גיבוי מהרגליים. סבוריט תמיד היה טווס במשחק שלו(והיה נהדר), היום, זה עולה בטעויות קריטיות. זה לא ישתנה בשום עמדה שיהיה בה. הוא עדיין סבוריט והוא עדיין שחקן מעולה לליגה הזאת. 

     

  6. 10 דקות לפני, Brandon Roy said:

    אני בעיקר תוהה איך זה שאם ואן אובריים בעונה גדולה (הוא באמת אדיר) ולקניקובסקי אין תחליף (ככה אומרים) ודור פרץ בעונת שיא (ככה אומרים), אז איך הקישור שלנו כל-כך פריך ולא דומיננטי.

    שאלה מעולה. אני לא מצליח לפתור את זה. כנראה שטקטיקה או היעדר יכולות הגנתיות ברמה גבוהה. כי כל השלושה בעונה טובה עד מעולה. 

  7. 26 דקות לפני, אלק נילאש said:

    אני רואה תלונות הפוכות גם מהצד של חיפה.... האמת היא שהפלייאוף הזה הוא פורמט מת ומעפן. לאף קבוצה אין על מה לשחק אחרי גג 2-3 מחזורים מהפתיחה, לפעמים גם לפני. עאלק הוסיפו עניין ליגה. לך קבל עכשיו משחק נגד קבוצה מועמדת לירידה ותראה מה זה מלחמת עולם שאתה יורק דם בשביל לנצח. במקום זה השחקנים של מי שלא רצות לאליפות באים להעביר את הזמן לקראת חופשת הקיץ במיקונוס. שיפסיקו עם החרא הזה כבר.

    ברור, אבל מה אכפת לי מאוהדי חיפה? היתה טיילת שם וכאן. רק יושרה בסיסית. 

  8. 4 דקות לפני, כהן said:

    מבחינתם העונה הסתיימה לפני שבועיים, וחזרו לחיים פתאום לפני כמה ימים. האמונה חזרה להם, וזה משפיע לעניות דעתי גם על הדשא. האוהדים שלהם לפחות אלו שמכיר, בונים על חזרת הנקודה, ובמצב כזה הפער הוא לא שש אלה חמש בהנחה שעוקפים אותנו בהפרש שערים. תמיד עדיף להיות במקום הראשון יהיה הפער אשר יהיה, אבל העונה רחוקה מלהסתיים.. 

    לגמרי רחוקה מלהסתיים. יותר מזה, אנחנו לא קבוצה טובה מהם. אבל יש לנו שומן, ואבוי לנו אם נפספס את זה. 

  9. 1 דקה לפני, כהן said:

    בהשוואה ליכולת שלהם לאחרונה הם טובים, לוחצים, ומהירים. זה מה שהם שווים, ועושים היום אחלה עבודה, ולא מתעלם מהריפיון של ב"ש.. 

     

    היינו חייבים בכל מקרה. איבוד נקודות נגד אחת מהקבוצות הנ"ל, קבוצות שעל הנייר חייבים לנצח, וחוטפים מכה שהלחץ עלול להקריס אותנו.. 

    אתה זוכר שהפלייאוף התחיל עם ניצחון מומנטום שלנו והפסד בייתי שלהם לריינה? וכשהעשן מתפזר אנחנו 7, כמו בתחילת הפלייאוף כשנשארו 6 משחקים. שום דבר לא גמור אבל על איזה מומנטום מדובר? במשחק הקודם, הם היו סקנד בסט לסכנין בבית. מכבי הזאת לא יכולה לתת לנו ביטחון, מסכים לגמרי, אבל גם חיפה הזאת לא באיזה מומנטום יוצא דופן.  

  10. 6 דקות לפני, כהן said:

    כתבתי על זה לפני כמה ימים, עכשיו שאין את חלאיילי המשחק שלהם יהיה יותר קבוצתי ולא צפוי, ולא רק לזרוק לכיוון חלאיילי ולזוז הצידה. בנוסף יש להם את הפקטור החשוב ביותר, וזה ההתלהבות והמומנטום ובספורט זה קריטי.. 

    תסביר את עניין ההתלהבות והמומנטום. התחלנו את הפלייאוף ב7 ואחרי ארבעה מחזורים אנחנו ב7. 

  11. 7 דקות לפני, car.garsia said:

    שהפועל היו עושים אותו דבר אם הם היו בפלייאוף ולא היה להם על מה לשחק.

    וגם בינינו, בלי יוספי אין להם מה למכור בפלייאוף העליון.

     

    אין בי כעס על ב"ש, לא חושב שהם לא רוצים לנצח וסבבה שעשו רוטציה בגלל הגביע. הגול השני זה גול של ילדים טרום ב'. מביך מאוד בשבילם.

    לגמרי מבאס. 

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.