Jump to content

המכבייה

משתמשים רשומים
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by המכבייה

  1. ביום רביעי אברטון שברה בצורת דרבי של 14 שנה מול ליברפול.
  2. אני משער שרובי רוצה להצליח. לוקאסן פצוע, מילסון וסבוריט משחקים, אין לי מושג למה אדו הובא כרכש ינואר(אם פרוספקט, למה בינואר), השוער הוא פאלטה ברורה מבחינת הצרכים. נשארנו עם קיקו. מה זה חורבות? לוקאסן, מוסקרה ואולי סבוריט לא אמורים להמשיך. את אדו ישאילו, את מילסון ינסו להשאיר וקיקו יצטרך להיות טוב יותר כנראה. רביבו, שחר, דוידה(מושאל), זאדה, נחמיאס, תורג'מן, שלושת שחקני הקישור שלך ועוד, הם לא חורבות. צריך לנעול את האליפות. היא לא ביד, יהיה קשה, לא הייתי מפנה את תשומת ליבי עכשיו לאם קיקו משחק או לא. אליבא דה רובי, הוא אפילו לא מתלבש. אין זמן לעינינים הפרסונלים האלה, יש שישה גמרים. יש לך תרומה עצומה מהישראלים, הם שמו אותך בראש הטבלה. צריך ראש חזק עכשיו ואני מקווה שיהיה לנו.
  3. בטח, יש הכל. אבל מקרה קיקו הוא לא יוצא דופן באופן מיוחד, כרוניקה רגילה של מועדון כדורגל. בכל שנה, בכל ליגה ובכל רמה יש שחקני רכש שלא מתחבר להם. אני רק אומר שהוא לא צריך לשחק רק כי הוא זר. ואין לנו כלים לדעת באמת. אני לא נגדו.
  4. אני לא מושקע בקיקו רק כי הביאו שחקן זר. מה זה אומר עבורי? שהוא חייב לשחק? מי זאת האסופה? יוני? אדו? איזה יתרון יש לי או לך כדי לקבוע בנחרצות כזאת? אני לא עושה הנחות ואין לי כלים לקבוע נחרצות. לא נפלתי מהמעט שראיתי ובשביל טנגו צריך שניים. זה בוודאי לא התפקיד רק של המאמן וקיקו לא לבד בעולם והוא לא כישרון על שצריך לקבל עדיפות על אחריים שעובדים. חסר רשימת פלופים שעלו עשרות מיליונים שהמאמנים שלהם ניסו לגרום להם לשחק יותר טוב ולא הצליחו?
  5. גם נכון. מפחיד לדמיין כמה קיקו והשאר כנראה לא טובים מספיק בעבודה היומיומית.
  6. קשה לי להאמין שהם מראים משהו ורובי מתעלם. יש לו משהו אישי עם קיקו?
  7. נכון. אבל זה גם היה המהלך האחרון במשחק, ממש על הבאזר. שוער עולה לקרן בתיקו, לא שכיח. בש היו טובים הרבה יותר, אולי הם הרגישו שפנדלים זה בשבילם להפסיד.
  8. סחתיין על שוער שעולה דקה 120 בתיקו. סחתיין על ברדה(שנתן את ההוראה או לא עצר אותה). הרבה תשוקה במהלך הזה.
  9. אין שום היגיון שיחזור להיות מגן שמאלי. הרכבת הזאת כבר מזמן לא בתחנה ואין לו באמת יתרונות מובהקים כרגע על השניים שכן נמצאים שם. בעיני זה פחות שינוי העמדה כמו הגיל והביטחון המופרז שכבר לא מקבל גיבוי מהרגליים. סבוריט תמיד היה טווס במשחק שלו(והיה נהדר), היום, זה עולה בטעויות קריטיות. זה לא ישתנה בשום עמדה שיהיה בה. הוא עדיין סבוריט והוא עדיין שחקן מעולה לליגה הזאת.
  10. קטש נהדר. עונה סופר מרשימה שלו.
  11. שאלה מעולה. אני לא מצליח לפתור את זה. כנראה שטקטיקה או היעדר יכולות הגנתיות ברמה גבוהה. כי כל השלושה בעונה טובה עד מעולה.
  12. ברור, אבל מה אכפת לי מאוהדי חיפה? היתה טיילת שם וכאן. רק יושרה בסיסית.
  13. מדהים אוהדי מכבי. טענות לבש וברדה כאשר הפועל חיפה נראית כמו קבוצת מתנס(ויוספי, השחקן הטוב שלהם לא משחק בכלל). אי אפשר להמציא את זה. בחורבן הפועל ננוחם.
  14. לגמרי רחוקה מלהסתיים. יותר מזה, אנחנו לא קבוצה טובה מהם. אבל יש לנו שומן, ואבוי לנו אם נפספס את זה.
  15. אתה זוכר שהפלייאוף התחיל עם ניצחון מומנטום שלנו והפסד בייתי שלהם לריינה? וכשהעשן מתפזר אנחנו 7, כמו בתחילת הפלייאוף כשנשארו 6 משחקים. שום דבר לא גמור אבל על איזה מומנטום מדובר? במשחק הקודם, הם היו סקנד בסט לסכנין בבית. מכבי הזאת לא יכולה לתת לנו ביטחון, מסכים לגמרי, אבל גם חיפה הזאת לא באיזה מומנטום יוצא דופן.
  16. תסביר את עניין ההתלהבות והמומנטום. התחלנו את הפלייאוף ב7 ואחרי ארבעה מחזורים אנחנו ב7.
  17. מוגזם. יש להם טרנר, הם יכולים לאבד בכל מקום, בדיוק כמונו. לנו, יש עוד שומן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.