Jump to content

המכבייה

משתמשים רשומים
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About המכבייה

  • Birthday 20/01/1969

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

10,964 profile views
  1. כבר לא נעים לי מאבישי. אבל זה בלתי.
  2. וואלה. מאד לא נוח עם הכדור(קשה לי עם זה) אבל יש שם דברים אחרים. עולה איתו על חשבון יוריס או מהנדס את הקישור אחרת?
  3. כל מילה ואני חושב שרובי מבין את זה אבל אולי הוא היה חייב לתת לג'ינג'י גם מנוחה וגם התאפסות קטנה מהטראומה שהוא וחבריו עברו. אבישי זה נטל שצריך להכיל לצערי. שזה נורא בפני עצמו וכמו שנילאש כתב הודעה לפני, זאת רשלנות של חלון ינואר. עידו שחר שחקן נפלא, אבישי לא שחקן טוב. זה אפילו לא עניין של עמדה.
  4. איזה דבר זה עידו שחר. קארצב הפתיע אותי לטובה. מי שהכי היה חסר לי תוך כדי משחק זה גבי. יש בו משהו אמין כל כך. זאדה לגמרי צריך לקבל דקות ורוי צריך לנוח אבל ההבדלים בניהם גדולים. אני אוהב שחקנים שנוחים עם הכדור וזה גם מה שמפריע לי בקארצב, לא נוח עם הכדור. רובי ניצל בשניה האחרונה עם צמד החילופים הראשון ופסילת השער שלהם. המשחק כבר עבר לצד שלהם, היו נדרשים חילופים כמה דקות קודם. עוד נקודה לציון- חוץ מאבישי כהן, כל שלושת שחקני ההגנה האחרים היו מאד אגרסיבים לכדור ראשון. זה עושה הבדל עצום בכמות הפוזשנים.
  5. היום הסיינט פטריקס דיי. נשתה גינס עם האירי בחג שלו, ניקח אוויר ונשמור כוחות להמשך(((:
  6. אני לא במקום לעשות רציונליזציה ליום חמישי. את זה הם היו אמורים לעשות כמה ימים לפני, כי היה ברור להם שהתוצאה ביוון קצת שיקרה וצריך להיערך למשחק אחר לגמרי. הם ידעו מול מה הם מתמודדים והם עשו בושות עולם שקבוצות אלבניות לא עושות. הם צריכים לשכנע אותי, לא אני אותם. השאסי שבור עד הודעה חדשה, בקיץ יקנו מכונית חדשה.
  7. אנחנו טוטנהאם ההיסטורית בעונה הספציפית הזאת. לא הבנת את הקשר הישיר לאגדת טוטנהאם שמאמנת אותך עכשיו? אני בכלל לא מדבר על תואר כרגע, אין לי שום זכות וקייס לכלום אחרי יום חמישי. זאת היתה פגיעה בשאסי. זה אוטו שבור.
  8. מרוסק כמוך. הלוואי. יפה כתבת.
  9. יש לזה שני צדדים- הצד הטוב, רובי קין לא מאמן ציני. הוא מאמין במה שיש לו ובמה שהוא בנה. הרטוריקה שלו אמיתית- הוא לא מבלף אותך בראיונות ,ככה הוא משחק. הוא לא שקרן כמו קראנקה ואחרים שעברו כאן בשנים האחרונות. אבל לפעמים אתה פוגש קיר. ואתה לא יודע להגיב לו. מה שאתה רואה זה מה מה שיש, הוא מאמין שהפורמולה הזאת תעבוד. זה מאד נאיבי מצד שחקן שעבר הכל. הוא לא מישהו מהרחוב, הוא היה שחקן קשוח שהיה בהמון סרטים. והיא לא עבדה פעמיים מול חיפה ששואלת שאלות אחרות והיא התרסקה מול אולימיפאקוס שטובה ממך אבל כבר הרווחת יתרון 3. מהצד השני, איביץ לא היה עושה תוצאה כזאת ביוון אבל לא היה מובס במשחק השני. הוא גם לא היה עובר. חסר פה הגרוש. גם לאיביץ וגם לקין. רובי לא לבד כאן, כל מי ששיחק, בטח שחקים כמו דור, סאבוריט, זהבי, לא יכולים להרשות לעצמם להיראות כמו חובבנים. מה קורה במחצית כשאנחנו כבר בבור? מי מוציא אותנו מזה? אנחנו כבר משיגים את הגול ואז מקבלים את הגול הכי רך מכולם, ההרמה הזאת, מרחוק ולא מהאגף, היא הכי קלה להתגוננות. אף אחד לא שומר את הכוכב שלהם, לא קרובב אליו אפילו. זאת חובבנות של ביצוע. זה לא יום רע במשרד, זה בניין שמתמוטט על הראש של כולם. תאונת רכבת, קעקוע שלא יורד. רוב הקבוצות בליגה שלנו היו עושות עושות בלוק, ממררים להם את החיים. המחשבה הזאת שמילסון נפצע ודביטון נכנס כאילו אנחנו בפארק, משחקים מול הפועל חדרה. מה אם להכניס את קארצב(לא מת עליו) ולהזיז את גבי לחלטר באגף? פרגמטיות פשוטה. זה לא עולה לו בראש בכלל. תעשה בלוק, כל מה שצריך כדי לעבור. מה אנחנו קבוצת עילית שמשחקת רק את מה שנוח לה? אלו תחושותי.
  10. טוטנהאם היסטורית. גם כשהם טובים, הם רכים, הם ליד, הם תמיד יחרבנו את זה. כמה פעמים הם הובילו על יונייטד במחציות(3-0 בליין ונגמר 5-3) ופרגי היה אומר לשחקנים שלו, "קאמן איטס אונלי טוטנהאם". והיו שם שחקנים ענקים ומאמנים גדולים. הם היו הקבוצה שנשארה לתת פייט ללסטר באותה עונה. מכבי בדיוק כזאת. היא רוקדת כשזה פחות חשוב. שועליקו, תעודד אותי, אני מת מבפנים.
  11. זהו, זה נפל לי. המכבי הזאת היא הכי טוטנהאם שיש.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.