Jump to content

איגואנה

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. כולכם יצאתם אנשים קטנים היום. במקום לבוא ולהגיד שטעיתם, אתם מגיעים לכאן ותופסים אותי כשעיר לעזאזל על הניצחון היום. יש פה מישהו שלא הרים גבה כשראה את ההרכב של סוזה היום? כל אחד. יש פה מישהו שלא בא בטענות לסוזה ביום חמישי שלא נתן לזהבי לבעוט את הפנדל? כל אחד. אתם יודעים מה ההבדל? שאני גבר ופותח נושא עם מה שאני מרגיש וכל מילה בנושא הזה שכתבתי היא נכונה וזה נכון ליום חמישי. אותם דברים שאני כתבתי בנושא הזה נכתבו גם בנושאים אחרים על ידכם, ואין פה שום ביקורת שהיא לא לגיטימית, אף אחד לא עורף את ראשו של אף אחד. ההבדל היחיד הוא שאני בחרתי לפתוח נושא מאוחד ולרכז בו את כל מה שכתבתם בנושאים האחרים, ולכתוב את מה שהרגשתי וחשבתי, שזה לגיטימי וגם נכון. תלמדו להבדיל בין יום חמישי לבין היום, אלו 2 משחקים שונים וזה שסוזה טעה בחמישי לא אומר שהוא לא צדק היום, וכולכם, כולל אני נפלנו בפח. סוזה יצא גדול היום והשתיק את כולכם. במקום זה, הגעתם, ובחרתם לקלל ולרדת נמוך ביום כל כך משמח שבו מכבי שוברת בצורת של 10 שנים. מראה כמה אנשים קטנים יש בפורום הזה, שלא מסוגלים לשים את הדברים על השולחן כמו שהם. על הזין כולכם, תודה לך מכבי על ערב נפלא ואחד המאושרים בחיי, בברכת צהוב עולה ו3-0 גדול במעמד צד אחד. הכלבים נובחים והשיירה עוברת, איגואנה.
  2. הרכב פשוט לא מובן. דאבור עד עכשיו לא פתח בהרכב אז פתאום הוא פותח במשחק כזה ועוד במקום פריצה? מה מיטרוביץ' עושה בהרכב? ולמה זהבי שוב פעם באגף? כבר למדנו שהוא לא שחקן אגף. מיכה שהיה מצויין, פותח על הספסל. אנחנו קבוצה יותר טובה מחיפה, אנחנו לא צריכים להתאים את עצמנו אליהם אלא אם כבר שהם יתאימו את עצמם אלינו.
  3. היחיד כאן שחולה הוא אתה. תודה לאל נולדתי נורמטיבי ובריא, לעומת זאת אתה נולדת אנאלפבית. עכשיו אתה מוזמן לעוף מהנושא ולעבוד על הקרוא וכתוב שלך במקום אחר.
  4. אני אופטימי לקראת המשחק הזה, מאמין שנשבור את הנאחס, רק צריך להאמין. מקווה שמיכה יעלה בהרכב, הילד הזה קורץ מחומר שאין בארץ. חוץ ממנו וזהבי אין שחקנים עם יכולות כאלה בארץ. מקווה שזיו יפתח מגן, אני חושב שמגיע לו אחרי שהוא הוכיח את עצמו כל העונה שעברה. זה אפשרי לנצח אותם, אנחנו קבוצה יותר טובה. פשוט צריך לשחק חכם ועם הרבה לב ואומץ. יאללה מכבי.
  5. אני אמרתי ואני יגיד את זה שוב, כל המקללים למיניהם מוזמנים להתחפף לי מהנושא, אפסים. בסופו של דבר יש מי שיראה את התגובות המגעילות שלכם, לי אתם לא מזיזים. הביקורת על סוזה היא לגיטימית. אף אחד לא קרא לו להתפטר אבל הביקורת היא לגיטימית ונאמרת גם בנושאים אחרים, רק אני הרחבתי את זה לנושא מרוכז. הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
  6. שמע, אתה מדבר על העונה שעברה ולדעתי זה בכלל לא רלוונטי אבל אני מכבד אותך מאוד ואני יגיד לך את דעתי בנושא. קודם כל אני יקדים ואגיד מה שאמרתי קודם לכן, כל האנשים בעולם עושים טעויות. גם אני, גם אוהדים אחרים, וגם מאמן. אוסקר טעה הרבה שנה שעברה, אבל הוא הביא אליפות ולצד ביקורות שלי עליו גם תשבחתי אותו לא מעט פעמים ואתה מוזמן לעיין בהודעות שלי. אני חושב שזה לא הוגן כלפיי בן אדם שישפטו אותו על פי שם היוזר שלו ולא עפ"י מה שהוא אומר. ועוד פעם אני יגיד לך וגם אתה יודע את זה, שהנושא הזה הוא לגיטימי לחלוטין. ותראה, אני יגיד לך את האמת, אני לא זוכר שאמרתי לו להישאר בברוז', יכול להיות. אתה מוזמן לבדוק את הנושא. וגם אם כן, אז טעיתי, ואני מודה, מה הבעיה בזה? עוד פעם אני יגיד שכל עוד הדברים נאמרים בצורה שהיא לעניין אין בעיה. אתה מוזמן לפגוש אותי בבלומפילד ולראות שאני תומך בקבוצה 90 דקות. העניין הוא שכאשר אני מרגיש כאב מהקבוצה אז אני לוקח את זה צעד קדימה ואומר את מה שיש לי להגיד וזה נכון שרוב הנושאים שאני פותח הם ביקורתיים אבל אין בזה משהו רע, כי כאשר הקבוצה משחקת טוב ומנצחת אז אני מסתפק בהודעות בשלל הנושאים שכבר נפתחו. זה שאנשים לוקחים את זה למחוזות אחרים זה בעיה שלהם, וחבל שזה קורה כי הכל פה נאמר בצורה יפה ומתורבתת מצידי. אתה מוזמן לעיין פה בשאר הנושאים. לא רק אני חושב שמיטרוביץ' היה היום חלש. לא רק אני חושב שזהבי הוא זה שהיה צריך לבעוט את הפנדל. אז מה הבעיה בנושא הזה? זה בדיוק מה שאני אומר רק בצורה מורחבת ואני מסביר את עצמי. לסיכום, שנינו יודעים שאם מישהו אחר היה פותח את הנושא הזה אז התגובות היו שונות מהקצה אל הקצה, ומבחינתי זה אומר "שניצחתי", זה אומר הכל. לא אני צריך תיקון לגבי אמירותיי, לא אני צריך להתנצל ולהסביר את עצמי, אלא אותם האנשים אשר אחראים על אותם התגובות.
  7. אני ממש לא מאשים את סוזה על זה שהפנדל הוחמץ. אני מאשים אותו ב-2 החלטות בנושא הזה: 1) על כך שהוא למעשה, וזאת עפ"י דבריו, לא בחר מי יבעט את הפנדל. ובשבילי זה לא מובן, הרי בכל קבוצה אמור להיות בועט פנדל קבוע. מה גם שמקרים כאלה לאורך עונה יכולים להוביל לבעיות חברתיות בקבוצה, אתה רוצה שכל פעם יבעט שחקן אחר את הפנדל וזה ייצור וויכוחים בקבוצה? ראית מה קרה בהפועל עם זגורי, זו דוגמה קטנה לכך. 2) על כך שהוא לא קבע שזהבי הוא זה שצריך לבעוט את הפנדל. הרי כל אחד יודע שזהבי זה השחקן הישראלי הכי קילר שיש, ולדעת רבים הוא זה שצריך לבעוט את הפנדל. במידה וזהבי היה לוקח את הבעיטה ומחמיץ, לא הייתי בכלל מעלה את הנושא.
  8. המשפט המודגש אצלך אומר הכל, וגם אתה יודע בתוך עצמך מה זה אומר, וזה אומר הרבה. אני לא נקי "מאשמה", כאוהד אני לומד אבל זה נכון גם לגביי כל אחד ואני לא שונה מאף אחד. זה נכון גם לגבי סוזה, כל אחד לומד מטעויות ואני לא צריך להתנצל או להסביר את עצמי בכלל. האמת היא שאני לא זוכר שקראתי לאוסקר להתפטר, אני אפילו יכול להביא לך את הנושא אחרי המשחק מול בית"ר שנגמר בתיקו ונתתי ביקורת אבל במפורשות אמרתי שאני חושב שהוא צריך להישאר ובכל מקרה זה לא רלוונטי לנושא. אני לא מתנצל על שום דבר שאמרתי, כי הכל זה ברוח הכדורגל ונובע מכאב, אלא אם כן פגעתי במישהו. וכאן צריכים להתנצל כל האומללים שמקללים, שאני אוהד מכבי בדיוק כמוכם ואני מבקר את סוזה כי לצערי לא הכל מושלם. מה אני צריך לרשום? שסוזה נקי מטעויות והכל בסדר ומושלם? אבל זה לא המצב וזכותי המלאה כאוהד לבוא ולהגיד את דעתי. סוזה עשה טעויות במשחק הזה וזה המקום להגיד אותן, בשביל זה קיים הפורום. רק חבל שיש אנשים שקשה להם לקבל מישהו עם נימה ביקורתית. אני אמשיך בשלי, כשהקבוצה תנצח אני אהיה מאושר והתגובות יהיו חיוביות וכשיהיה מה לבקר, אני אבקר. וכל מי שמקלל באמת שלא מזיז לי, אבל תמיד יש מי שיראה את זה. " הכלבים נובחים והשיירה עוברת ".
  9. התבטאות אומללה של סוזה. איך זה שהמאמן לא בוחר מי יבעט? מה זה צריך להיות? בכל קבוצה יש בועט פנדלים קבוע, לא יכול להיות שכל פעם יבעט שחקן אחר. לא ברור העניין הזה.
  10. כל המקללים למיניהם אתם מוזמנים לקפוץ לי, חוץ מלקלל אתם לא יודעים כלום בחיים שלכם, בטח לא כדורגל. תודה רבה.
  11. איש קטן, אתה מוזמן לעוף לי מהפנים. אפס
  12. בשבילי מי ש"הפסיד" היום יותר מכולם את המשחק זה פאולו סוזה. * ההחלטה להרכיב את מיטרוביץ' במקום אלברמן התבררה כשגויה - הוא היה חושך היום ולדעתי הוא השחקן שנגע הכי פחות בכדור משחקני מכבי. זה הפך את טיבי לקשר אחורי כי מיטרוביץ' התחבא מאחורי הכדור ולא הגיע לקבל כדור. לא יכול להיות שסוזה וויתר על אלברמן במשחק שכזה, שחקן שהוא בכושר הכי טוב במכבי מתחילת העונה. וזה לא משנה בכלל שסוזה עשה חילופים התקפיים. סיפור המשחק הזה מתחלק לשתיים, ההחמצה של יצחקי בפנדל וההחלטה להמשיך עם מיטרוביץ' 90 דקות למרות שהוא היה חושך. למכבי לא היה מנהל משחק מאחורה ובגלל זה נראנו איך שנראנו. לא משנה עם כמה כלים התקפיים נשחק, כל עוד אין הנעת כדור סדירה מאחורה שום דבר לא יעזור ומיטרוביץ' בכלל לא הורגש. * ההחלטה הכי משמעותית הייתה לתת ליצחקי לבעוט את הפנדל. ולא, אני לא חכם בדיעבד כי מאז שעטר עזב את מכבי, זהבי הפך לבועט הפנדלים הקבוע של מכבי והוא היחיד ביחד עם דור מיכה ששיחקו היום כדורגל. אם זהבי היה בועט את הפנדל, 100% שזה היה נכנס, לא סתם הוא עשה את המבצע שעשה בדקה ה-90, זה מוכיח שהוא ווינר שלמרות שהוא היה במשחק בינוני(ועדיין מהטובים בשחקניי מכבי), הוא היה חייב לבעוט את הפנדל והוא היה מבקיע אותו. מה גם שיצחקי בתקופתו הראשונה במכבי הוכיח שהוא בועט פנדלים חלש. * עוד דבר שאני לא מבין זה למה בן הרוש מועדף על פני זיו. לא יכול להיות שיואב זיו שהיה נהדר שנה שעברה אפילו לא מוצא את עצמו בסגל ואחרי שמאנה נפצע מי שנכנס זה בן הרוש שהיה זוועה התקפית(חוץ מהרמה טובה אחת). 2 ההחלטות: לפתוח עם מיטרוביץ' ולהמשיך איתו גם 90 דקות למרות שהיה חלש וההחלטה שיצחקי יבעט את הפנדל עלו לנו במשחק היום. הסתכלתי על מיטרוביץ' לאורך 90 דקות ובאמת שהוא לא הורגש בלשון המעטה, איתן טיבי וקרלוס גארסיה פשוט "דילגו" עליו וניהלו את המשחק בעצמם. עריכה: מעודכן נכון ליום שני. כולכם יצאתם אנשים קטנים היום. במקום לבוא ולהגיד שטעיתם, אתם מגיעים לכאן ותופסים אותי כשעיר לעזאזל על הניצחון היום. יש פה מישהו שלא הרים גבה כשראה את ההרכב של סוזה היום? כל אחד. יש פה מישהו שלא בא בטענות לסוזה ביום חמישי שלא נתן לזהבי לבעוט את הפנדל? כל אחד. אתם יודעים מה ההבדל? שאני גבר ופותח נושא עם מה שאני מרגיש וכל מילה בנושא הזה שכתבתי היא נכונה וזה נכון ליום חמישי. אותם דברים שאני כתבתי בנושא הזה נכתבו גם בנושאים אחרים על ידכם, ואין פה שום ביקורת שהיא לא לגיטימית, אף אחד לא עורף את ראשו של אף אחד. ההבדל היחיד הוא שאני בחרתי לפתוח נושא מאוחד ולרכז בו את כל מה שכתבתם בנושאים האחרים, ולכתוב את מה שהרגשתי וחשבתי, שזה לגיטימי וגם נכון. תלמדו להבדיל בין יום חמישי לבין היום, אלו 2 משחקים שונים וזה שסוזה טעה בחמישי לא אומר שהוא לא צדק היום, וכולכם, כולל אני נפלנו בפח. סוזה יצא גדול היום והשתיק את כולכם. במקום זה, הגעתם, ובחרתם לקלל ולרדת נמוך ביום כל כך משמח שבו מכבי שוברת בצורת של 10 שנים. מראה כמה אנשים קטנים יש בפורום הזה, שלא מסוגלים לשים את הדברים על השולחן כמו שהם. על הזין כולכם, תודה לך מכבי על ערב נפלא ואחד המאושרים בחיי, בברכת צהוב עולה ו3-0 גדול במעמד צד אחד. הכלבים נובחים והשיירה עוברת, איגואנה.
  13. יום שבת: הפועל עכו - הפועל באר שבע 2 בני יהודה- בני סכנין X עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד 2 הפועל ניר רמת השרון - הפועל רעננה 1 בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1 יום ראשון : הפועל ת"א - מכבי פתח תקווה 1 שאלת בונוס א- "מה הייתה הדקה" עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד 55-60
  14. לא כל יום מגיע שחקן כזה למועדון גדול כמו מכבי. תענוג שהוא אצלנו, בע"ה היום הוא גם יבקיע! ראדה פריצה המלך!
  15. דור מיכה, בן 21, עונה רביעית בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב. המשפט הזה אומר הכל רבותיי. לעניות דעתי וגם הרבה אחרים מחזיקים בדעה הזאת, דור מיכה הוא הכישרון הכי גדול בכדורגל הישראלי. לא ייאמן כמה שחקן יכול להיות דומיננטי בגילו, במעמד שלו במועדון גדול כמו מכבי. שנה שעברה הוא היה גורם מרכזי באליפות שלנו וגם השנה הוא אחד השחקנים החשובים ביותר בחלק הקדמי, אתם יודעים מה? לדעתי הוא החלק הכי חשוב. הילד הזה הוא יהלום, והוא רק בן 21. אני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם ואני מקווה שיגמור את הקריירה במכבי. הרבה אנשים לא מספיק מודעים לכישרון שיש לדור מיכה ברגליים, לדעתי הוא בכלל צריך להיות בנבחרת הבוגרת של ישראל. האנשים שבמועדון צריכים לשמור על דור מיכה בצמר גפן, הוא השחקן שמסמל מבחינתי את מכבי של הדור הנוכחי, יותר מכולם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.