Jump to content

פישנזון המקורי

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,304
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

7,882 profile views
  1. קימחי מחילה אם לא אתה אז אחר. אתה מייצג אותם, מי השווה אותו לשראנוב? היו פה כמה. בכל מקרה, לגבי השקט, בניגוד לחיימוב שבלם העדיף לבעוט את הכדור ליציע ולא למסור לו פה מוסרים לו, אז אני לא יודע על איזה שקט מדובר. אל תכתבו דברים שאתם לא מבינים בהם.
  2. וזה שחקן שאמר שהוא רוצה להישאר... אז מה הלחץ לצאת? קיצור טוב או לא, מי שלא רוצה שיילך. בנתיים נמני רק דוחף ידיעות על סקאוטים, שיראו את מקרה עטר, לא מחזיקים פה בכח.
  3. מה עשה אבוקרט שאתה משווה אותו לשחקן כמו אייבינדר שלקח תואר? והיה בורג משמעותי בזכייה?
  4. בלי להוריד שום דבר ממשחק ענק שלו, אין כזה דבר יותר זה נגמר לפני עשר שנים. רק שימשיך ככה.
  5. אז אחרי שהשווית אותו לשטרואבר בלי סיבה השווית לשראנוב... אחרי אתמול אתה רוצה שוב? עדיין רמה מעל הליגה. עם הגנה כמו שהייתה לו גם אני הייתי יוצא כל כדור, פעם אחת לא יצאו לאופסייד כמו בן אדם.
  6. שמע אני נותן תחרות לז'אן מי משחק יותר טוב בביצים. וכן לא נסכים, הוא עוד יאכיל אותך כובע אל תדאג...
  7. אני רואה שהבנת לא נכון. אני לא צחקתי. ולנושא, אם זה להיסגר עם סוייר בחדר זה כל הלילה ובחינם (סוייר, מהיום תקרא לי אבא ) ורגע, ייני מגן יותר מעונה וחצי, מצאתם 4 טעויות וזו ההוכחה שהוא לא מתאים? השם ישמור אם אני מחפש על זיו הפורום ייפול. תנוחו.
  8. 1000 שקל? עכשיו? לשעה? סוגר את עצמי איתה ועם זיו ואלברמן יה אהבל. זה עדיין לא ישנה את זה שלנשים אין מקום בספורט.(אלא אם זה הנערות שלט של הUFC)
  9. שים תמונה. 200 שקל בלילה זה הרבה בשביל זיון.
  10. זו ההיא שראו בג'קוזי עם איזה זקן והתהלבה מהגוף שלו? וואלה היא בטלוויזיה וזרמה...איזה מאמץ צריך?
  11. סוייר אתה יותר שקרן מקלמי שנישק את הסמל ברמת גן....אתה היית מזיין אותה בשביל תמונה של אביב מחזיק פטמה. אל תשקר לנו
  12. וזו ההוכחה שחייבים לעשות מבחני אינטיליגנציה לפני הכניסה לפורום. דחוף. פיקטיבי או לא, זו הוכחה שלנשים וכדורגל אין מקום ביחד, כי הבנה אין פה.
  13. שוער לא מורגש זה סבבה מבחינתי, לא מורגש= לא עשה טעות= לא ספג= הכל סבבה איתו. באופן כללי אולי את הצודק, באופן פרטני מבחינתי שים את אלוהים בחולצה צהובה, אני אראה מה שאני רואה ולא מעניין אותי שהוא שחקן מכבי, אם אני אחשוב שהוא לא טוב אין לי סיבה לא להזכיר את זה. ו...רק בשביל הכיף, אם אנחנו מדברים כבר? אתה מקבל כסף בשביל האינפוט שלך? גם פרימו נוימן ואינשטיין, ולשלושתם ביחד אין מספיק מח כדי להבין שאף אחד לא לוקח אותם ברצינות אז זה לא באמת אומר משהו. ונוסיף ונאמר: בכל חברה יש אנשים שלא מבינים, אגב, גם שחקני עבר גדולים מקשקשים בוכטה של שטויות (זוהר אוחנה נמני שטראובר ועוד ועוד) אני לא פוסל שאתה מבין, אני פשוט חושב שאתה טועה ובגדול, אין שום נקודת השוואה בין שראנוב לחואן, זה כמו להשוות ביני בין לבין מסי
  14. לדעתי ולדעתך יש משקל של אוויר, לדעתו של סוזה הוא מיותר. וטוב שככה. איפה היו הבעיטות שלו מרחוק? אחת הייתה בשער, ושל אייבינדר במשקוף, איפה היו הבישולים והשערים של אלברמן מאז שנחת? צאו כבר מהסרט וסתכלו אובייקטיבית, יש לך מרכז מגרש שמניע כדור מקדימה ואתה מרוויח את זהבי יותר קדימה בניגוד לעונה שעברה. בטח שראדי לא מסוגל לבעוט גם באוויר כרגע. אלברמן בשיאו במכבי לא היה שחקן מוביל, ובטח לא שחקן שישנה משחק בפס, לא יעזור כלום. הגנתית? אייבינדר לא נופל ממנו והציוות של ניקולה עם אייבינדר מצויין. לדעתי זה יהיה ההרכב שירוץ רוב העונה.
  15. כתבים בגרוש. כנראה הוא שיחק בצעירות ובבוגרת לו ומותר לו לשחק בנבחרת שלנו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.