Jump to content

ענתיקה

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. תשמע חמוד ,אתה מגזים במכבי אחי נצרת ,ואתה יודע בדיוק למה . אבל כן ,כל מכבי ,לא משנה תמיד עדיפה על הפועל.
  2. אותי לימדו בבית שלהיות מכביסט ,זה לקוות לניצחון והצלחה של כל מכבי בכל תחום ובכל אגודה. כמובן שמשחקים נגד הפועל .במקרה הזה מכבי פתח תקווה היא מכבי ומולה עומדת הפועל ,בעצם שתיים. לא יודע איפה התחנכתם וגדלתם ,אני גדלתי בבית מכבי וימני ,אז אני תמיד עם מכבי .
  3. יש לי סימפטיה גדולה למכבי פתח תקווה ,אל תשאלו למה ,אל תשאלו איך. בימים שכל המדינה שמה עין על הקבוצה האומללה הזאת שלא בצדק (ואני מדבר על הקהל שחקנים ,מועדון) הקבוצה הזאת מוכיחה אופי ומראה לכולם שכנראה לה באמת מגיע להישאר. שיהיה בהצלחה למכבי פתח תקווה.
  4. עלי חטיב ,שחקן מלוכלך, כמובן שנאחל לו החלמה מהירה ,אבל אני מקווה שברגע שיצא מבית החולים יגיע ישירות לבית הדין וייענש על האגרוף המכוער ששלח לפניו של פרדה . שיתבייש
  5. איזה קאסה?האתיופי?ומי זה אליאס?מה השם המלא?
  6. וואלה ,מי פותח את מרץ 11?מ''פ סמ''פ ומפל''ג?
  7. מישהו יכול להשיג את הקטע בבקשה שבו ליאם אומרת שהיא אוהבת למצוץ?
  8. ליהיא תעוף בשבת,וביחד איתה יעופו אחת מהתאומות. אם נופר לא זוכה באח הגדול ,אנחנו צריכים להתפטר. הבחורה הזאת אגדתית,למרות שהיא על תקן פרחה לייט הייתי מביא אותה לאכול איתנו חמין.
  9. בתור ג'ובניק שהיה לוחם שנה,לך לקרבי ,לא מתאים צא. לפחות לנסות ,חוויה אדירה ,מערכת סופר דפוקהע
  10. אם הבא''ח משביז אותך ,אז כדאי שתגיע להר קרן גיהנום בשיפוצים. הר קרן בשבת זה דבר עוד יותר משביז.
  11. אוקיי אז לא קראתי נכון ,אבל לפי מכרים וחברים ,הבנתי שזה אחת הפלוגות הכי בלגאניסטיות שהיו לשקד,שגם שהם הגיעו לגדוד הם עשו בלאגן. לא ענית לי ,מי פותח את שקד אוג 10?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.