Jump to content

אוסישקין לא קיים

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. זה לא ההנהלה. זה בן אדם אחד שנמצא שם וקוראים לו רענן כץ. הוא שם זין על שמעון ,מוני ודייויד.מתראיין מתי שבא לו ואיך שבא לו. הוא ליכלך על פיני חזק שהוא עוד היה במכבי וגם על עודד.הוא חושב שהקבוצה היא "בובה" שלו כמו בNBA. הוא הרחיק את האוהדים האמיתיים של הקבוצה והביא במקומם אנשים שבאים לסגור עיסקאות בכל יום חמישי בהיכל. הוא האשם היחידי במצבה של מכבי . דייויד פדרמן כמה שהוא אוהב את מכבי ורואים שהוא עושה הרבה למענה(שניידר,שנת המאה וכו'),החתים השנה את עודד קטש כדי לקבל הכנסה מהמנויים.
  2. יש ללוין החתיכת מאמן חרא הזה מזל אחד ששניידר תופס ממנו. פשוט החלטה מטומטמת ,לא מעניין אותי אם הוא מרוויח 120 אלף דולר או 700 אלף דולר.החתיכת סמרטוט הזה לא יכול לטפל בצעירים. היו צריכים להביא מאמן סוג איווניר ,ברקוביץ
  3. כמה שאני אוהב את עודד והוא הכדורסלן שאני הכי אוהב,הוא לא היה צריך להתנהג ככה. דיבר מגעיל על צביקה. פשוט בושה.
  4. הימור מסוכן. בוזגלו אחד השחקנים הכישרוניים שיש לנו ואחד הטובים שהיו השנה בליגה. אבל!!! בזה שהחתמנו אותו צריך לדעת להיזהר מהאבא שלו כי מספיק פעם אחת שרב"ש לא ישים אותו בהרכב ואבא שלו יפתח ת'פה. שיהיה בהצלחה מאור
  5. כולם פה שיצאו מהשאננות והאופוריה שהם נמצאים בה. אל תשכחו שהם ניצחו אותנו הרבה משחקים העונה ויש להם שחקנים מצויינים. ברור שמכבי פייבוריטים ואני מת שנזיין אותם אבל חכו קצת..מחר בלילה נחגוג.. לבוא עם אש בעיניים,מלחמה!!!
  6. בתור אחד שמכיר את בוכמן אישית ושיחק איתו במכבי אני יכול להגיד כמו שכולם יודעים שהוא שונא מכבי הוא והמשפחה שלו. אבל תחשבו רגע במקומו,חשובה לו יותר הקריירה המקצוענית שלו והוא יודע שהוא יעשה בוחטות גם אם הוא יישב על הספסל במכבי מה שנראה כרגע ודאי מאוד. אני בטוח שמתי שבוכמן/מקל ישחקו במכבי אני אשנא אותם כי מה לעשות אני לא רוצה לראות אנשים שהיו בשער 5 לובשים את הסמל של מכבי. הם היו אוהדי הפועל וימשיכו להיות אוהדי הפועל ,אבל הקריירה המקצוענית חשובה להם יותר.
  7. על מקל זה הכל שמועות אפחד לא באמת יודע.. בוכמן הוא האמ אמא של אוהדי הפועל יושב כל משחק שער 5 הוא והאחים שלו. כמה שהוא שחקן תותח לא רוצה לראות אותו אצלנו..
  8. זה כל הקטע... נועם ינצח את כל המתמודדים שיבואו לאי המתים כי אם הם ינצחו אותו זה המתמודדים ידעו על אי המתים דבר שלא יכול להיות. מה שמסביר שנועם יגיע לגמר
  9. תשמעו לפי דעתי יש עוד משהו מאחורי הפציעה שלו. נכון הוא סוחב פציעה כבר כמה שנים טובות אבל הוא 4 חודשים נח לא עשה כלום מבחינה גופנית הוא יכול לתת עוד מחצית בדרבי. לדעתי עם כל השקט שלו בתקופה האחרונה אני משער שזה הוראות מלמעלה שהוא לא ישחק יותר חוץ מבסוף העונה בשביל הקהל.
  10. חבורה של שרמוטות בלי כבוד איך שזה נראה כרגע הם יכתימו את הסמל של המועדון בכך שנרד ליגה אם הם ימשיכו לשחק ככה. זבלים
  11. אני הלכתי אחרי הקבוצה לכל מקום השנה,גם שהיא הייתה מקום אחרון והיה משחק בטדי נסעתי למשחק. הסיבה היא זה שאני אוהב את הקבוצה והשחקנים נלחמים בשבילי ובשביל כל אוהד. נסעתי לחיפה,לטדי וכמעט לכל משחק חוץ ולמרות שהפסדנו ברוב הפעמים והייתי עצבני השחקנים לפחות נלחמו. ברגע שהשחקנים הפסיקו להלחם כמו מה שקרה היום אין שום סיבה שאני יבוא יום שבת למשחק לראות את האפסים האלה. תקראו לזה איך שאתם רוצים,אוהד הצלחות איך שבא לכם. שהשחקנים לא נלחמים ולא מעריכים את הקהל ,הם יעריכו אותו אחרי שהם ישחקו מול 100 איש.
  12. מסיקה,עזרן,פרץ כולכם הביתה.אתם ההתחלה
  13. חסרי ידע בסיסי בכדורגל. חסרי טכניקה,כשרון .אין להם כלום פשוט כלום ועליהם יש את הבן זונה הראשי ניר לוין שחייב להתפטר אם יש לו קצת אבל קצת כבוד עצמי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.