Jump to content

kushnir

משתמשים רשומים
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Recent Profile Visitors

1,854 profile views
  1. מכיוון שברור שאתה פשוט מנסה לקחת את מה שאמרתי ולעוות את זה, מפאת מקצועך הלא מכובד וגם קודמו הלא מכובד, אגיב על מה שאמרת ואחרי זה אחזור למרחב המציאות ואדאג לא להיכנס לכאן שוב. ההשוואה למחתרות הייתה כמו שהסברתי, לגבי הרצון להמשיך לתרום גם אם מזיינים אותך. אתה לקחת את זה לנקודה מאוד ספציפית, ולא קשורה. הסיבה שאת ההשוואה שאתה עשית, אני לא עשיתי, היא כי אין קשר בין ארסנל היכולות של האצ"ל לארסנל היכולות של ארגון אוהדי כדורגל. אם האצ"ל היו עובדים אצל הבריטים בעבודות ניקיון במשרדים שלהם, והיו פותחים בשביתה כדי להוכיח נקודה כלשהי לבריטים, אז אולי היה אפשר להגיע למסקנה שהגעת אליה. אני לא מבין מאיפה שאבת את זה שהארגון עושה טובה למישהו? אני שאלתי אותך על המקרה ההפוך, למה אתה חושב שאנשים עושים טובים בתרומת כספים. שוב פעם, אתה לא מדבר על מה שאני דיברתי. אם הרס"ר גנב לחייל את הכומתה ואז נתן לו תלונה, אני אישית עם החייל. אני לא אגיב מעבר לזה בנושא הזה כי אתה נותן דוגמאות לנושא שאתה לא יודע בו את כל הפרטים. ולגבי הביטחון שלך לגבי רגשות ומניעים של אנשים אחרים, עיתונאי ועו"ד כבר שמעתי, אל תשכח להוסיף פסיכולוג ממש טוב/אורן זריף לקו"ח. ואם מישהו לצערו עדיין קורא פה, קחו את התגובה של הבחור פה, ותבינו שכל מה שנכתב בעיתון נכתב בדיוק בצורה הזו - אזכור של דברים שקרו, אבל מפה הדמיון מוביל. שיהיה לנו בהצלחה. ביי.
  2. אני לא הבנתי למה הוא התכוון, אז שאלתי אותו למה הוא התכוון, ואתה שואל אותי למה אני התכוונתי שהוא התכוון? אני מניח שהבנת את העיקרון.
  3. בן אדם משקיע מעצמו למען מטרה שהוא מאמין בה, זמן וכסף, ולמרות שעבורו זאת מעמסה, הוא עושה את זה כי הוא מאמין שזה מה שצריך לעשות. כן, הוא מקבל כמה הטבות על הדרך, אבל לא ההטבות המינוריות זה מה שמשאיר בן אדם במסלול שלו. אלף אלפי הבדלות, אבל קח לדוגמה את המחתרות היהודיות - אני בטוח שגם הם לא נהנו מהמעצרים, החיפושים בבתים, והרדיפה בין אם הייתה בצדק ובין אם לא (ויש דוגמאות של כן בצדק ולא בצדק). לא נהנו, הייתה מעמסה גדולה, אבל האמינו במטרה, והלכו עליה - מכביסטים אחושרמוטה דרך אגב. ולנושא קצת אחר, אתה חייב להסביר לי למה אנשים/הנהלה עושים טובה לארגון וזאת נחשבת הטבה אם הם תורמים כספים לטובת מכבי ת"א בצורה של אביזרי עידוד וגורמים אחרים שעוזרים לדחוף את הקבוצה. אלא אם אתה טוען שמתבצעת פה גניבת כספים, וזאת כבר האשמה אחרת שכדאי שיהיה לך עליה סימוכין - ולא יהיה לך. לגבי זכות של ארגון אוהדים - זכות/חובה, נטל/תחביב, אתה מדבר פה על רגשות, אני שמח שאתה מפגין את הרגשות שלך, אבל אל תגיד את זה כאילו קיים איזה ספר חוקים של חובות זכויות בנושא ויש לך בלעדיות על הדבר. האנשים בארגון לא משרתים אף אחד. הם תורמים מזמנם הפנוי לטובת הקבוצה שלנו, אתה רוצה לעזור בתרומה (זמן ומעשים זה הדבר הכי חשוב), אתה רוצה לעשות שינוי? שינויים עושים מבפנים. אתה מעדיף להמשיך להגיד מה הדיעה שלך באינטרנט? תדאג להדגיש שזאת דעתך, קביעות בנושא אין לך זכות לעשות, כמו שגם לי אין. אין בשום מקום מדריך להתנהלות ארגון אוהדים, לא אני ולא אתה נקבע את ההגדרה של התנהלות תקינה. ועוד נקודה אחרונה - שאתה אומר שאם זאת מעמסה גדולה מדי שיילכו, זה על משקל רק חורבן יביא תקומה?
  4. כל כך הרבה זיוני שכל ודיבורים באוויר מלאים בהנחות על הפרטים של המקרה. הפרטים הוצגו, אתם בוחרים להאמין/לא להאמין, ואומרים בטח יש פה משהו לא נכון/שלא הועבר נכון/לא הובן נכון. אז למה שלא תדאגו לשאול את מכבי?! למה רק לזיין בשכל?! תשתמשו בחבר הטוב שלכם, מר אינטרנט, ותפנו למכבי את השאלות האלה. די לדיונים הפילוסופיים. תשאלו את מכבי על איזה "עבירה" אותו אוהד הורחק. תשאלו את מכבי האם זה נראה להם ראוי לעשותת משפט שדה בלי לברר את העובדות עד הסוף. תשאלו את מכבי האם לא היה ראוי לדבר עם אותו אוהד קודם, ולשאול גם אותו מה קרה שם (ושמישהו כבר ידאג לספר לג'ק שאנחנו אמורים להיות באותו צד). במקום להעלות שאלות ותיאוריות בפורום, תעשו את זה איפה שזה משנה. ביי.
  5. אני שמח לדעת שאתה מחליט שהקהל לא משפיע על הלחץ במועדון, להבדיל מהרבה שחקנים שאמרו את זה בבירור. אבל אני מניח שאתה יודע יותר טוב מהם. גם היינו שמחים לשמוע את הבעת הדעה הלא תומכת של כל מי שרוצה, וזכותו להביע את הדעה הזאת, אבל אחרי שנגמרו תשעים הדקות. אלא כמובן אם זה לא מסתדר לו עם הפקקים ביציאה והוא יצטרך לצאת לפני השריקה... אבל מה הסיכוי בכלל שזה אותם אנשים?
  6. ובאנגליה עובד שאוהדים מסורים(אלה שהולכים ליותר משחקים בבית ובחוץ) מקבלים עדיפות. ובאזרבייג'אן עובד שאתה משלם על כרטיסים בעיזים. כל שיטה שלא תהיה לא תהיה טובה לרוב האנשים. למה? כי רוב האנשים לא נכנסים בשער 11.
  7. חחחחחחחח הלוואי והייתי יכול להגיד לא יאומן. אין לי כח להביא פה ציטוטים אבל סתם לידע כללי, המשטרה פירסמה תגובה ראשונה מלאה בחארטות, פשוט "עובדות" לא נכונות על המקרה. לאחר מכן הוציאה הודעה עם פרטים נכונים, שמסתייגת מהתנהגות השוטר, העיקר קודם כל זאת אשמתנו, אחר כך אולי יש מצב אחרי וועדות חקירה שהשוטר טעה, ואז ינזפו בו.
  8. kushnir

    מח"ש

    עשה לעצמך טובה ורד מזה... ברגע שהם היו ביחד, שני שוטרים, שהולכים להגיד גרסה שונה ממה שאתה מספר פה, ולדבוק בה, לא יקשיבו לך בכל מקרה... למרות שגם בתיאום גרסאות הם בדרך כלל לא כל כך מצליחים, אבל אתה פונה למח"ש לא לבית משפט, לא יצא מזה כלום.
  9. יחי אבי לוזון, כי לבקר מהלכים של אנשים זה לוזריות, לא? למה אי אפשר לעשות הפרדה? לנצח למרות הכל(שיבוץ משחקים מוזר, רדיוס, או מה לא), ועדיין לנסות לבער את ההתייפיפות של ההתאחדות? מנסים למכור לנו שזאת הגרלה, או שהם נטולי אינטרסים... *מסכים איתך שאם זה היה חד פעמי זה אכן היה נושא מיותר. אבל זאת תופעה חוזרת, יותר מדי פעמים.
  10. אין שום דבר עם המג'יק פאנס אולי עם מג'יק פאן לא כל תמונה זאת אחווה...
  11. אתה בכלל משווה את ההתנהגות של עטר ויצחקי להאריס בנשימה אחת? ה"התנצלות" של האריס כללה הסבר מנקודת המבט שלו על מה שהיה נח לו להגיב, ולא התנצלות בכלל. אם ילד כמוהו (הוא ילד), מתנהג כמו שהוא מתנהג, ויותר מפעם אחת, ואז עוד נותנים לו את הצ'אנס להתנצל אבל הוא מכחיש כל קשר לפרשה(אבל הוא בכל זאת מבקש להתנצל, הוא פשוט לא מבין מה הוא עשה לא טוב), הוא היה צריך לקחת את ההזדמנות הזאת בידיים, להתנצל באופן כנה, ואז אולי היה אפשר לדבר על אולי לתת לו עוד צ'אנס. במקום זה הוא מזלזל באוהדים, עוד פעם. שיהיה פעם אחת בקריירה שלו גבר ושיבין שהוא יכול לעשות טעויות, יש כזה דבר. עטר, יצחקי, אני לא מבין איך בכלל הכנסת אותם למשוואה...
  12. סתם ככה שולף מהראש... זרקתם את הכדורי ים למגרש, המשחק הופסק, מחייב העמדה לדין, לא הועמדתם. והיה גם לפני שנתיים שתובע ההתאחדות החליט לשנות סעיף אישום מקריאות גזעניות להתנהגות בלתי הולמת (כי היה לכם עונש על תנאי בקריאות גזעניות). עכשיו אשמח לדוגמה נגדית מתי את מכבי לא העמידו לדין שזה הופיע בדו"ח השיפוט או דו"ח המשקיף. למען הסר ספק, אני לא חושב שצריך להעמיד אתכם לדין, אבל אל תיתמם.
  13. מי שנותן שידע לקבל אני לא יודע באיזה בתי חולים יצא לך להסתובב אבל אם זאת האנלוגיה שלך תחליף בית חולים
  14. אפשר גם להחליף את האוהדים בהקלטה של אוהדים. אם זה מפריע לך, רצוי שתפנה להנהלה ותבהיר לה שכמנוי של מכבי חשוב לך העידוד. (אולי זה נראה לך טריוויאלי, כי זה אכן כך, אבל ה"הנהלה" לא רואה את זה ככה)
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.