Jump to content

הגיס של שאקירה

משתמשים רשומים
  • Posts

    102
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About הגיס של שאקירה

  • Birthday 03/11/1988

Recent Profile Visitors

6,088 profile views
  1. וברצינות, כמובן שאף עיתונאי לא משלם לאף כלי תקשורת, ככל שידוע לי, כדי לקבל מיקום גבוה יותר לכתבות שלו. האינטרס הוא של וואלה לשים טקסט של עיתונאי ותיק ומוערך כמו אמיר אורן בכותרת הראשית, ולהתגאות בכך שהוא כותב אצלה. כמובן שלא כל טור שלו עולה לראשית, אין אוטומט והכל בהתאם לאיכות הטקסט ולרלוונטיות שלו לסדר היום. אבל כמובן שכלי תקשורת שמעסיק עיתונאי ותיק ומוערך, לא ישבץ אותו במיקום נמוך, כי מה עשית בזה.
  2. מדויק. וואלה משלמת לאמיר על כל טור, והוא בתמורה מחזיר לה את הסכום כדי להשפיע על המיקום שהכתבה תקבל. התעריף הוא 800 שקל לקבל כותרת ראשית, 500 שקל כותרות עליונות. פעם הוא שילם רק 200 שקל, אז שילבנו את הטור שלו עם יוסיפון וקברנו את האייטם בתחתית עמוד הספורט. חושב אותנו פראיירים.
  3. שלום בית המקדש ודאי היה קיים, יש לזה הוכחות. סביר גם להניח שדמויות כמו אברהם ומשה היו, אולי לא בשמות האלה, אבל מידת ההשפעה שלהם הייתה גדולה וכנראה שמדובר במיתוס שמקורו באדם אמיתי. זה לא אומר שהנסים קרו, כי אנחנו יודעים שנסים לא קורים. אבל זה לא משפט שמסיים דיון, כי אם יש אלוהים אז חוקי הטבע חסרי משמעות, ואז יש נסים. לכן כל דיון על דת ואמונה חייב להתמקד בשאלה האם יש אלוהים. כל השאר זה שטויות ונספחים, שגם לא גורמים לשני לשנות מחשבה. בכל מקרה, להגיד שנסים לא היו זה לא לצאת נגד המורשת היהודית. ממש כמו שלהגדיר בצורה צרה את המורשת היהודית (הבאמת מפוארת) לאמונה בנסים - עם שאוהב להתגאות בפרסי הנובל שהוא קוטף במדעים מדויקים - זה גם לא רציני. המורשת היהודית עוצבה גם על ידי אנשי דת, כמובן, אבל אני לא צריך להקשיב לפסקי ההלכה. כלומר, אני יכול לכבד את תרומתו של הרמב"ם וגם לטעון שחלק גדול ממה שאמר פשוט לא נכון, כי בימינו אנחנו יודעים שזה לא נכון. לרבות זה שאוננות גורמת לעיוורון. אם זה היה נכון, לא היה פורום כי אין כתב ברייל ברוב המקלדות.
  4. אין ספק שרוב הרבנים חיים חיי צניעות, אבל צריך לקחת בחשבון שרוב הרבנים מרוויחים שכר די זעום. זה לא שיש להם את האופציה לבחור בחיי זוהר, אבל ברוב גדולתם הם בחרו לגור ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. הם מראש כיוונו לחיים האלה, וזה רצונם וזכותם אגב. לרוב, אלה שהצליחו להקים חצר מאמינים, חיים טוב יותר מכל הפורום הזה ביחד. זה לא הופך אותם למושחתים (כן לשרלטנים, יש שיגידו. הנה אמרתי), אבל בצע הכסף קיים אצל כל בני האדם, בלי קשר לאמונות.
  5. כן, רק שחיה ותן לחיות זה קטע חילוני. חלק לא קטן מהדתיים לא מקבל את זה, תמיד יספרו את המשל המטופש שעם ישראל הוא כמו ספינה, ובגלל שערבים זה לזה, אם תקדח חור בחדר שלך - זה עניין של כולם, כי אתה מסכן את כולם. נכון, זה מטומטם, אבל זו רמת השיח החודרני. האף תמיד יתקע בעניינים פרטיים. אתה חי במדינה הזאת, לא? אתה יכול להיקבר, להתחתן או להתגרש איך שבא לך? חיה ותן לחיות זו סיסמה שרק צד אחד יכול לעמוד בה. ולא, אין דרך לצמצם את הפער בין חילוניות ולוגיקה לדת ואמונה. כן יש דרך להשפיע על בודדים לעבור צד. ההיגיון נמצא רק באחד מהם
  6. אתה מבין למה זה מצחיק? כי אתה בחור חכם, ואתה מדבר פה על מעמד הר סיני ברצינות תהומית, אבל הוא לא באמת קרה. המקום היחיד שבו נטען שהתורה ניתנה במעמד הר סיני זה בתורה עצמה. זה כמו שאני אעיד על עצמי שבר רפאלי התעקשה עליי ממש. להוכיח? עזוב, אני אמרתי ואני מעיד על עצמי. בר מכחישה, הריאיות לא תומכות, היסטוריונים יגידו שבר ואני מעולם לא דיברנו ולא היינו באותו מקום - אבל מה זה משנה. אני אמרתי. ויש עוד סיבה לא להאמין במעמד הר סיני: אנחנו לא בני 5. רוצים לשמור ולצום ולהאמין - תבלו. אל תדברו במושגים של הוכחות לקיום אלוהים או למעמד הר סיני וקריעת ים סוף. זה לא מחזיק מים בדיון רציני
  7. פראג הייתי (גם בוקרשט, שניהם במסיבות רווקים). מחפש משהו במזרח אירופה שלא הייתי ושמומלץ
  8. מתכנן חופשה קצרה באוגוסט, חמישי-שני. עכשיו, לא אשקר, יש נטיה ללכת על אמסטרדם (שוב) כברירת מחדל. אממה, בא לי טיול זול יותר לעיר מגניבה שאולי לא הייתי בא. אז אם הייתם ואתם ממליצים על ערים כמו בודפשט, בלגרד, זאגרב, טאלין, ורשה, וילנה, ברטיסלבה - וואטבר, תנו בראש בהמלצות. אני טס לבד, אם זה שיקול בהמלצות שלכם. נתון חשוב: זו צריכה להיות עיר שקל להתארגן בה. תודה!
  9. לינק לצפייה ב- making a murderer עם כתוביות?
  10. שיניתי את כותרת הנושא לשאלה כדי למנוע עוגמת נפש
  11. אבי נמני היה עסוק בלהיות אבי נמני. הוא היה כדורגלן מצוין, אבל אני לא מצליח לחשוב על סמל נוסף בכדורגל העולמי שהיה אחראי לכ"כ מעט תארים. נמני, צריך לומר את זה, היה גם סמל של מכבי הבינונית, הקריית שלומית, העסקנית, זאת עם החדר הלבשה הבעייתי, זאת עם האגו, זו שבמקרה הטוב ליד, זו שלא תמיד מצליחה לעמוד ברף שהציבה לה ההיסטוריה של המועדון. זו שנורא קל להשכיח ממנה פרטים ולהסתכל עליה בגעגוע נוסטלגי מתעתע. ערן לא עוזר למכבי לעמוד ברף שהציבה לה ההיסטוריה. בכל משחק הוא בועט את הרף הזה גבוה יותר וכותב את ההיסטוריה בעצמו. והוא עובד קשה, וזה משהו שאתה חייב להעריך אצל אדם שיודע כמה הוא טוב. סמל זה שטויות, האיש הזה הוא מכבי. גם דוד המלך נולד למואביה.
  12. די נו, אין מצב שגילית את זה הרגע. אין אדם במדינה הזאת שיודע מה זה נבדל, ולא נרדם לפחות פעם בחייו מול לופ חדשות הספורט.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.