Jump to content

yello

משתמשים רשומים
  • Posts

    43
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by yello

  1. כצפוי, קיקו לא בסגל, הוא לא ישחק אצלו. אם מילסון לא יפתח דן ביטון / תורג'מן באגף.
  2. גם לעלות עם קיקו בהרכב לא מבטיח לנו משחק זורם, אנחנו בבעיה בלי מילסון. ( אם מילסון לא יכול לפתוח הייתי מהמר ועולה עם אדו אבל לא נראה שזה בכיוון בכלל, רכש הזיה לשלב הזה של העונה )
  3. אין סיכוי, קיקו סיים אצלו, אדו לא נספר בכלל, תתכונן לביטון / תורג'מן באגף.
  4. מה עכשיו ? נראה רציני ? מה עוד יקרה השבוע ? רק חסר מחר להסתבך נגד האוטובוס של רוני לוי ובחמישי דור פרץ וגבי נפצעים מול איסלנד.
  5. הלוואי. בכל מקרה, יש לאנגולה בקרוב 2 משחקי אימון, אני מאוד מקווה שמכבי כבר פועלים והודיעו שאין סיכוי שהוא טס, פצוע או לא. * פיירו שוחרר מהנבחרת שלו אחרי שהודיע שהוא צריך מנוחה.
  6. הם ישאילו אותו לליגה השלישית בגרמניה ולא למכבי בליגה הישראלית.
  7. מסתבר שאחרי פיורנטינה סק ושימיץ' הלכו מכות וכמובן כל הכלבלבים בשקט. לא יודע מי זה שלמה וייס מוואלה שפירסם את זה אבל הוא הולך לקבל שיחת נזיפה מדודו בזק בקרוב.
  8. מאז שאבוקוף הגיע הם ביכולת של תחתית ליגה לאומית, אם לא זובאס גם את הנקודות הבודדות שהוא השיג אין להם, אין שם סיכוי. את התיקו נגדם הפועל הוציאו בסיבוב הקודם.
  9. אם לא ברק בכר אנחנו עושים פה באיירן מינכן לליגה בזמנו, הבנאדם עם 6 אליפויות ופנוי, אם הוא לא נוחת פה שבוע אחרי סיום הליגה אנחנו מטורללים.
  10. לא הייתה פה אלופה בשנים האחרונות בלי בלם זר דומיננטי.( קרלוס, ויטור, אמאדור, פלאניץ', סק, דה סילבה הכלב ) בעונה הראשונה של איביץ' היה לנו קישור לוחץ פסיכי עם גלזר ביכולת של גאטוסו וכמעט לא הגיעו לנו לרחבה, אם נצליח לקחת אליפות עם הגנה כזאת זה יהיה סוג של נס.
  11. מי שידר אתמול את המשחק ? שרון ניסים ? איך הוא השתולל הבן זונה הזה, איזה כיף לחיפה ששדר הבית שלהם זה רמי ויץ, עוד רגע הוא בכה בגול של פיורנטינה.
  12. במכבי זה מינימום חודשיים, כיף.
  13. איפה מדווח ? לא נכנס לשום אתר.
  14. לא חושב שהוא יחזור העונה, וגם אם כן, חודש זה לסיים עונה.
  15. הוא פשוט מכניס את השחקנים שלו בלי קשר למשחק, סביבות דקה 70 הוא מוציא את יוריס ו ומוריד את גבי ל-6.
  16. כמה משחקים רז שלמה בחוץ כבר ?
  17. עזוב ראשון, אם הוא באמת נפצע בברך הוא סיים את העונה, בא לי למות.
  18. גל לייבוביץ' שופט נגד הפועל חיפה. אני חושב שהוא ועודה בתחרות מי השופט הכי חלש כיום, סעמק.
  19. לא בטוח לגבי קיקו, פרייס אמר בראיון שהוא מחזיק ממנו. ( זה הרבה תלוי באם קין ימשיך או לא ) הראשון שצריך להיות משוחרר ביחד עם מוסקרה זה לוקאסן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.