Jump to content

yello

משתמשים רשומים
  • Posts

    43
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About yello

Profile Information

  • Location
    לוד

Recent Profile Visitors

6,599 profile views
  1. לא חושב שיביאו עוד בלם, אסנטה ושלמה יהיו בהרכב בגיבוי של בלטקסה, נחמיאס וביטון. נקווה שיגיע אגף שמאל, לדעתי מכבי יחכו לראות אם יהיה שלב בתים מובטח ורק אז ינסו להביא שחקן.
  2. יחזקאל הולך להיות מגן ימני, הברזילאי זה רק אגף ימין.
  3. לא יודע, אני זוכר הרבה פעמים אותו מוציא כדורי רוחב טובים, גם נראה שנוח לו לשחק עם רגל הפוכה, לא חושב שהוא שחקן לרוץ באגף ולהרים כדור לרחבה, הוא משחק על הדריבל שלו הרבה. מה שנראה לי שנפלה למכבי הזדמנות עם הילד הברזילאי הזה, יש לו הופעות בנבחרות הצעירות שם, אם זה יצליח ירכשו אותו ויבנו על מכירה סטייל מילסון, אם לא יצליח לא נורא, אני מעדיף שחקן יותר מוכח.
  4. הוא הוחתם על חוזה בגיל 16, רק בעונה הקודמת התחיל לשחק בבוגרים ולא קיבל הרבה דקות, העונה בינתיים הוא עם 8 הופעות בליגה והרבה פעמים לא בסגל בכלל.
  5. דוידה היה טוב מאוד בימין עם רגל שמאל, למה לגמור אותו באגף ימין ?
  6. סומך יותר על אוהדים מאשר על פרשנים. בכל מקרה, בברזיל מדווחים על השאלה בכלום כסף לעונה עם אופציה גבוהה לרכישה בסיום העונה, כרגע הנשיא של סנטוס מתלבט כי הוא לא קיבל צ'אנס מספיק בקבוצה הבוגרת שם.
  7. לא יכול להיות, ממש לא. אם זה השחקן עדיף לא להביא כלום.
  8. אחרי שמילסון הנבלה ברח מפה, אין לנו את האפשרות לקחת עוד פעם סיכון כזה אחרי אדו, חייבים להביא לפה שחקן עם מספרים שעשה משהו בקריירה, אנחנו לא במצב להחזיק 2 ילדים זרים שאולי מתישהו יעשו משהו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.