Jump to content

נדב וירון

משתמשים רשומים
  • Posts

    130
  • Joined

  • Last visited

About נדב וירון

  • Birthday 25/02/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    אילת
  1. שהייתי ממלצר באופן יומיומי הייתי הולך לישון, נתקע במצב של בין שינה וחלום לער ומדבר כאילו לשולחנות שלי. זה היה קורה לי כמעט כל יום.
  2. וואלה מבין אותך, והייתי באותו מצב כמוך...אני יגיד לך מה אני עשיתי, אם אתה קרבי אז זה מה שאני ממליץ לך לעשות. דבר ראשון תרגיל תסביבה שלך שיש לך בעיה ואין אתה חייב תשיער, החיילים הקרובים המפקדים המ"פ והרס"ר, ככה שבמסדרי יציאה לא יהיה לך בעיה יותר מידי. ממ עוד משהוא שהייתי עושה זה מוציא פטור שיער ל-45 יום דדרך הרופא, ומחדש אותו מידי פעם, זה עוד משהוא שנותן קצת שקט לזמן מסויים. שהגעתי לשנתיים וקיבלתי תעודת לוחם אז כבר לא הייתי צריך לפחד יותר מידי ממ"צ כי הייתי על אזרחי וככה העברתי שלוש שנים. חוץ מזה היו פעמים אחדות שכן עשיתי גלח לקצת שקט נפשי מהסביבה על השיער בזמנים שידעתי שאני הייתי עומד לסגור הרבה... אם תצליח להשיג מקב"ן סחטיין.
  3. מת לדעת מה אודי כבודי עושה בימים אלה.
  4. לא הגבתי איזה 3 שנים בפורום נראה לי אבל אם מגיעה ההודעה הזאת שאני מבין אותה לגמריי אז אני רק יגיד ש... אם גרמתם לילד אילתי בן 17 (ולא היחיד) לנסוע 10 שעות ביום שלא לדבר על הכסף רק בשביל שעה וחצי של משחק כדורגל כנראה שהיה לזה סיבה... באמת שאז ב2006/7 וגם שנה לאחר מכן, להיות בשער 11 איתכם היה באמת שווה הכל. רק זכרונות טובים
  5. הוא בכלל נתן את הופעת חייו בגברים בחלל.
  6. כשאתה משחק ברמה נמוכה אז גם הרמה שלך יורדת. היו לא מעט שחקנים במכבי שנחשבו מאוד ושיחקו ברמות גבוהות ובמכבי נפלו. הוא הולך לככב שם.
  7. תגידו רגע, אם הזמנתי מתלאן בכרטיס אשראי של אחי, הקופה האוטומתית פשוט תוציא לי תכרטיס עם האשראי שלו לא ? אני לא צריך לבוא איתו...?
  8. מצטער שאני מגיב ככה אבל פה יעזרו לי הכי מהר, מה הסיפור עם לאן ? אני כבר מכניס תפרטי אשראי ודף אחר כך הוא כאילו מחזיר אותי אחורה ורק אומר לי שהוא שומר לי מקום ל-20 דקות הקרובות....
  9. שאלה דחופה, אם אני מזמין כרטיס מלאן, איפה אני לוקח תכרטיס ? בקופות בבלומפילד ? הם לא שולחים אלי נכון ?
  10. אם עוד מישהוא מוכר כרטיס ל-11 אני ישמח לקנות. מגיע מאילת...
  11. לא נרחיב במילים, מת לכרטיס ל-11, או ניקוב, מה שזה לא יהיה, פיי אני כבר לא בעניינים בכלל.
  12. ועדיין הרבה דברים שמזכירים לי את שנה שעברה. דקות טובות ואז שאננות, שנה שעברה כמה פעמים הובלנו אפילו ב2-0 וקבוצות חזרו מולנו. יואב זיב עדיין תחת. מדוניאנין שאני באמת אוהב אותו נרדם באיזה שהוא שלב במשחק, ואיווניר עדיין לא שם אותו יותר התקפי. הגנה מבולבלת מאוד, קבוצה אחרת הייתה מבקיעה לנו יותר משער אחד. ועוד מילה על ישראלביץ. ג'יזרמו שחקן חכם מאוד אבל הוא טוב נגד קבוצות בינוניות ומאטה, אני לא זוכר משחק אחד נגד קבוצה גדולה שהוא שיחק טוב.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.