Jump to content

ido8

משתמשים רשומים
  • Posts

    97
  • Joined

  • Last visited

  1. אהלן חברים, מחפש כרטיס/כרטיסים לאלקמאר, לכל יציע. אחד או שתיים, מה שיש (גם שלוש טוב ...) אפשר לשלוח ה״פ או למייל - goldido@gmail.com תודה!
  2. מחפש ניקוב למזרחי תחתון שלחו ה״פ חג שמח!
  3. אהלן מחפש מדבקות של מכבי, כל דבר ומכל סוג שלחו ה״פ
  4. אין קשר להרחקה, החוק אומר שהשחקן שעשה עבירה שבגינה ניתן יתרון לא יכול להשתתף במהלך. בכלל לא קשור הצהוב.
  5. סבבה ... נראה לי שבאמת כדאי לך ללכת על זה , ובעיקר בעיקר לדבר עם אנשים שעשו ועושים היום גרעין תמורה ופנימיות ולשמוע כמה שיותר בקשר לבמדבר אני ביקרתי ב2 הקומונות השנה (2 ידידות שלי עושות שם ש"ש אחת בכל קומונוה) והאמת שכן הרוב שם שמאלנים ואפילו מאוד יש הרבה מגע עם האוכלוסייה הערבית, יש שותפים בדואים שעובדים איתם ושיעורי ערבית שבועיים .. עם זה יכול לעורר לך בעיות אז באמת כדאי להימנע בהצלחה!
  6. אם אני לא טועה מדריכת צניחה זה מסלול שנפתח רק פעם בשנתיים ולדעתי השנה לא נפתח מסלול כזה - מכאן ששנה הבאה כן כלומר אם את עושה שנת שירות אז את תפסידי את האופציה לצאת לזה יכול להיות שאני מתבלבל בשנים אבל העיקרון שבדבריי הוא שתבדקי באיזה מהשנים נפתח המסלול בדיוק
  7. היי אני גם בסופו של דבר לא עשיתי כי לא הסתדר (הייתי בצופים .. ריכזתי ביב' ורב הצוות שלי יצא לש"ש) הרבה חברה מהשכבה שלי יצאו חלק פנימיות חלק עושים במדבר (אם את יודעת מה זה בב"ש עם הבדואים) חלק עושים אתגר בצופים חלק רעים וכולם אבל כולם מרוצים .. כמו שאמרו מעליי אם רק הגיל זה השיקול שלך אני חושב שזה משני ואין לזה באמת משמעות בקשר לתמורה אני חושב שזה יחסית מאוד חריג ושונה משאר הדברים וכדאי מאוד שתדברי עם אנשים שעשו לראות אם זה יתאים לך בקשר לגרעינים שהם יותר צופים (אתגר, רעים וכו') את לא בקטע? סה"כ הייתי ממליץ ובכללי הייתי ממליץ לך לעשות תהליך טוב בקשר לזה , לדבר עם הרבה אנשים להתעניין ולבדוק ולמצוא דבר שמתאים לך ובזמן .. אני התעכבתי ולא חשבתי על זה כל כך כל השנה והגעתי למצב שאני צריך להחליט אבל אין לי באמת מושג ולא עשיתי שום דבר בשביל להחליט אם אני רוצה שיהיה המון בהצלחה!
  8. סע לחניון יהודיה כמו שאמר הבחור לפי דעתי תעשה את נחל יהודיה מסלול מגניב מאוד מאוד וגם החניון כמו שהוא אמר הלינה בו מאוד נוחה יום שני הייתי לוקח תדברים ונוסע לפארק הירדן לרדת לבריכת המשושים וכו' (נסיעה של 5 דק' .) אחלה מסלולים , מזג אוויר עכשיו מעולה תהנו .....
  9. אני עשיתי עבודה מאוד מעניינת .. בדקתי את ההבדל בדעות הפוליטיות בין אוהדי מכבי לאוהדי הפועל .. היה מעניין לחקור ולכתוב תרקע התאורטי על נושא כזה ובכלל עדיף שתבחר נושא שמעניין אותך וקרוב אלייך אחרת אתה תשתעמם למוות (אם אתה צריך ספרים ומקורות אז אני יכול לעזור ובכלל ראשי פרקים, העבודה עצמה וזה)
  10. דוגרי עכשיו אם אתם לבד בבית אתם בכל זאת משתתפים בתרגיל??
  11. היי אני צריך להוציא צעיפים איזה חברות עושות את זה? ומה המחירים בערך? תודה
  12. כן , רשמתי שקיבלתי ולא הלכתי כי הייתי פצוע באותה תקופה (משהו בשריר ברגל) וגופר תודה אחי תאמת שלא ידעתי שזאת אופציה .. השאלה אם זה רלוונטי למי שקיבל בעבר יום סיירות ולא הלך או למשל מישהו שהיה כבר ביום סיירות ..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.