Jump to content

Moryo

משתמשים רשומים
  • Posts

    357
  • Joined

  • Last visited

About Moryo

  • Birthday 04/01/1990

Recent Profile Visitors

9,496 profile views
  1. כואב הלב, יהי זכרו ברוך
  2. לא הבנתי מה אתם מזיינים את המוח עליו או על אנליסטים בלי שאתם יודעים בכלל על מה אתם מדברים. הבחור אוהד מכבי שגם עובד בתחום ולא רושם שום דבר סתם בלי לראות על מה הוא מדבר. יש פה אנשים שפותחים עמודי רכש באינסטגרם וממציאים שמועות על רכש ובסוף עוד מדברים על אנליסטים? נכון יש הרבה זבלים שעברו את הקורס ולא יודעים בכלל מה זו בעיטת שוער, אבל הם גם אלה שלא יעבדו או יכתבו בשום מקום רציני. אחלה שקד שבעולם.
  3. יא אללה, בגלל שי אליאס השוער שלהם לא יודע לעמוד בקרן יופי של מלטדאון אצל האדומים
  4. רק במבצעים למועדוני לקוחות וכו' אם התיק שלך הוא בעיקר מנייתי אתה לא תגיע לשם.
  5. אין כזה הבדל בדמי הניהול בין תיק אישי לגמל להשקעה, תיקים אישיים הם באיזור ה-0.6-0.7 גמל להשקעה באיזור 0.7-0.8. ההבדל הוא שבתיק אישי יהיו עמלות מכירה/קניה, מה שלא קיים בגמל להשקעה (וכמובן תקרת ההשקעה של גמל להשקעה).
  6. מניאק מי לא אוכל פנקייקסוואפ לארוחת בוקר חברים
  7. מאיפה בא לי הביצה הזה? 5 שנים מזיין את השכל על רכש, עכשיו שידורים, פתח את העמוד קוקסיפותים הזה של mta האנטרס ועכשיו ענה עם תשובת המחץ: "יא סאחי מת" אין ספק שגדולי המוחות התכנסו כדי להשפריץ את קובי השועל לעולמנו, מה היינו עושים בלעדיך?
  8. אין לך כלום בזה, כמו שאין לך כלום בשום דבר שקשור לרכש
  9. ניצחונות בנוער זה מ', אבל כל יום שבו היחף בראש שמח עושה לי רע בנשמה
  10. חוזז ואלמוג היו זוועה אתמול והיו חייבים לצאת במחצית, אני גם לא מבין למה פטריק מתעקש לשחק איתם בצדדים ההפוכים, אמנם אלמוג זבל בשני הצדדים, אבל חוזז משחק טוב רק בימין. באופן כללי, קצת מעצבן לראות איך הוא מוותר כל פעם על המחצית הראשונה במקום לפתוח חזק. אנחנו מנצחים משחקים בסיום, אבל הייתי מעדיף שנהיה כמו חיפה שכובשים תמיד ברבע השעה הראשונה.
  11. גררו יקבל קנס על הורדת החולצה רק בגלל שפשיץ' חתיכת מפגר ואי אפשר לקנוס רק אותו על הטמטום שלו. מה אתה מוריד חולצה? גם ככה חצי סגל שלנו בסכנת צהובים וכולה נתת גול דקה 31 נגד פ"ת.
  12. מאוד מקווה שכל אחד שרוצה לפרנס ספסר ייעקץ ויישאר מחוץ לאצטדיון
  13. איזה כיף היה לראות את שכטר מפריע ללויטה להוציא התקפות מהירות, אחלה שכטר
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.