Jump to content

nimrodem

משתמשים רשומים
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About nimrodem

  • Birthday 22/05/1999

Recent Profile Visitors

2,055 profile views
  1. יש ערביות מהממות כן הם חבר'ה מחורבנת ואלימה, ויש גבול כמה אפשר לחטוף טילים, ואסור לנו אף פעם לצאת חלשים מולם ולהיכנע ללחצים שלהם, וגם אי אפשר להאשים כל פעם את ישראל. אבל הפעם אני מאשים את השלטון. הפעם מדינת ישראל הובילה לגבול הזה שהיתה. מעכשיו כשיש מערכה אני חושב שאין מה לעשות חוץ מלזיין אותם כי בשלב כזה כבר זה מה שנותר לעשות. אבל זה נראה לי כמו צעד מכוון של ביבי
  2. הייתי בכפיר אבל שלחת אותי דווקא לגדוד האשכנזי כי זה עלבון להיות אשכנזי? אה זה גם עלבון להיות ערבי, אולי גם אתיופים כשהם מפריעים האיילון. וגם קוקסינל זה לא סבבה. אולי עיראקי? או שכתוב אמא שלהם עם הטבית?
  3. קיצר אז ביבי ששולט בכם כמו בובה על חוט יהרוג גם אזרחים שלו עם החבר הטוב שלו יחיא סנוואר כדי להישאר עוד קצת בשלטון והצית הכל משייח ג'ראח. ואני בוגד כי אמרתי משהו. תהליכים מעוררי חלחלה שמכירים את אירופה בשנות השלושים לגרמניה בפרט אני רואה פה בפורום יא אללה.
  4. כשקשה לדבר לגופו של עניין מדברים לגופו של אדם.
  5. למה כי אני אומר מה שאני חושב? כשהייתי לוחם בשטחים הייתי המאמי הלאומית שלך לא ביביסט מתוקי? בפרקי אבות כתוב ששופטים אדם רק לפי מה שהוא עושה אז בגלל שאתה חולק עלי להתבטא ככה זה נמוך מאוד נשמה. כי עד היום הקיום שלי עשה לא רע לכמה אנשים חוץ ממני, אולי לכמה ערבים.
  6. אין הצדקה לטרור של הערבים וגם אין הצדקה לטרור של היהודים. אין הצדקה לטרור נקודה. וואלה יש להם סיבות טובות לשנוא אותנו בזה אני בטוח.
  7. והם סופגים התעללות יום יומית בשטחים אז מה רק אנחנו קורבנות? כואב להסתכל במראה אה? ביבי לא רוצה לצאת מהכיסא אז הוא הצית את הגזרה שוב פעם. מה אתם מגיבים כאילו אני בעד טרור ובעד הטילים ובעד שיפגעו אנשים. הערבים כועסים והפעם בצדק רב.
  8. גם לי לא כיף שאנשים נפגעים אבל יש שני צדדים למטבע והסבב הזה הוצת על ידי הימין לדעתי
  9. שייח' ג'ראח זה לפנות אנשים מהבתים שלהם במרכז מזרח ירושלים. בסוף הרמדאן. ואז מחשש להסלמה למנוע מהם להתפלל כמו שצריך בהר הבית. די נו זה התססה ברורה של ממשלת ישראל.
  10. דיי נו אתה מתבטא כמו ילד קטן. אולי היית במג"ב מתאים לך.
  11. איפה היית בצבא שאתה כזה גיבור סיירת גולני אהה?
  12. אם לא שייח ג'ראח זה לא היה קורה. למה דווקא בסוף הרמדאן? אהה נכון לפיד בדיוק עמד להרכיב קואליציה
  13. וואלה מזימה שמטרתה להשאיר את ביבי בשלטון
  14. לעשות לך טובה ולא לגלות לך שהמלך עירום? סבבה נשמה
  15. שמעו אבל הפעם באמת היהודים התחילו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.