Jump to content

זבוטינסקי

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. ראיתם את זה? חדשות 2: בסיום המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א שם ניצחה בית"ר 1-0 משערו של טוטו תמוז החליטו כמה מאוהדיה ליסוע אל בית האח הגדול ושם התחילה החגיגה האוהדים שהגיעו למתחם החלו בצעקות אל עבר המיתמודדים ובראשם פותנה שידועה כאוהדת קבוצת הפועל ת"א השנואה ביותר על ידי אוהדי בית"ר פותנה ששמעה את צעקות האוהדים החלה ליפרוץ ביבכי ורצתה לעזוב את בית האח הגדול למזלם הרע של אוהדי בית"ר שאר דירי הבית שיכנעו את פותנה להישאר והמהלך אותו רצו שיקרה לא צלח בסופו של דבר.. קריאות נוספות נישמעו לכיוונה של עדנה שרה ואלירז . גם למשטרה לא חסרה עבודה כאשר צוות האבטחה של המקום הזעיק אותם בעיקבות איומים ותקריות אלימות אל עבר אנשי ההפקה שביקשו מהם כמה וכמה פעמים להפסיק אולם לא נעצר אף אחד מהם. זה אתמול מהמבזק פותנה התחילה לבכות רצתה לעזוב את הבית..
  2. למרות שבקושי יש לי זמן לראות את זה, לדעתי העונה הכי טובה עד עכשיו..
  3. מה זה? בוחרים שחקנים רק מריאל או ברצלונה?
  4. הטבע לא יצר אותנו טורפים. אין לבני אדם שיניים של טורף וחוץ מזה לא סתם אתה מבשל את הבשר.
  5. אני הייתי ילד בזמן כהונת רבין ואני לא שוכח את התמונות השחורות בהיסטוריה שלנו. הכי הרבה פיגועים ותקריות היו בזמן שרבין היה ראש הממשלה. כל יום אוטובוס היה מתפוצץ וזה נהפך לשגרה ורבין מצדו ממשיך בשלו. על כך שהסכם אוסלו גרם למוות של יותר מ250 יהודים אין ויכוחים. שוב, דבר שרבין בכוחות עצמו גרם עם עודף ביטחון בישירותו של העם הפלסטיני ויאסר עראפת. יכול להיות שרבין באותה תקופה אכן היה נערץ אבל בדיעבד אם רבין היה מסיים את תוכניותיו והיה עושה הסכם שלום בתמורת הגולן/ירושלים וכו'. היום המדינה שלנו הייתה במצב עגום אם הייתה בכלל. היינו חוזרים 30 שנה אחורה. ביבי לטעמי עד כה ראש ממשלה מעולה ומצב המדינה משתפר, יכול להיות שבעבר הוא כשל אבל גם רבין ניסה פעמיים.
  6. קודם כל בוא נבהיר משהו. רבין היה המפקד בשטח תחת פיקודו של בן גוריון. כלומר רבין הוא זה שצעק "אש" לעבר הספינה ובה העולים. אם אתה חושב שזה לגיטימי לרצוח עשרות יהודים שבאו לתמוך במדינה והביאו עמם נשק על מנת לשחרר את ירושלים אז אתה טועה. ולא חשוב מה הסיבה. בן גוריון המרושע יכל לפתור את זה בדרכים שונות, ובכל מקרה הנשק הזה היה של האצל בשביל שחרור ירושלים והעיר העתיקה.
  7. הטעויות במשחק יחד עם העובדה שחכמון היה מעורב בפרשיית סמים/השתמש בסמים + שמועות של איומים עליו מהשוק האפור על חובות כספיים מעורר חשד חזק שצריך לבדוק אותו.
  8. שמע, כדאי לך לעשות תחקיר עמוק מאוד לפני שאתה קורא לארגון האוהדים של קביליו, אולטרס. כי אולטרס הם לא. לא בהגדרה, לא במחשבה ובטח שלא בקיצוניות.
  9. חחחח ביום האחרון נפל לקוסטה הראש של הנרגילה והוא נשבר והוא התחיל לשגע את כל הישראלים שיביאו לו ראש..
  10. דחוף אוהדי מכבי שהתארחו השבוע במלון HAPPY בסאני ביץ' שישאירו פרטיות.
  11. מה שהפריע לו לישון זה ההשפלה שבא איזה ילד ונותן לו סטירה ולו אסור להגיב. לא משנה מה. כי אמרו שם שפינטו הזה הוא בחור גדול שאם מתעסקים איתו זה לא נגמר בטוב, "הבנאדם נולד לרצוח".
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.